Veel dus.quote:Op woensdag 7 december 2016 17:56 schreef Pascal.Leusink het volgende:
[..]
Dat houd ik liever voor me.
wow, ik wist niet dat Fok! zo goed geindexeerd was. Ik denk dat als ik me bij sollicitatie voorstel als Pascal Leusink, en ze op mijn officiele documenten de naam Daniel zien, dat dit achterdocht zou kunnen wekken, dus ik denk dat ik dat maar niet doe en gewoon accepteer dat ik op het werk anders genoemd word.quote:Op woensdag 7 december 2016 17:55 schreef DoubleDip het volgende:
TS ik zag dat je blijkbaar anders heet. Maar als je je aan een werkgever voorstelt als Pascal Leusink dan is dit topic de derde hit op Google.
Begrijpelijk en je goed recht. Maar wat maakt je denken dat fok! je wel aan het gewenste antwoord kan helpen?quote:Op woensdag 7 december 2016 17:56 schreef Pascal.Leusink het volgende:
[..]
Dat houd ik liever voor me.
Pascalle, en Pascale zijn allebei meisjesnamen, maar Pascal kan ook als meisjesnaam gebruikt worden. Ten eerste door mij, maar ik denk dat er ongetwijfeld meer meisjes/vrouwen zijn die de naam Pascal dragen.quote:Op woensdag 7 december 2016 17:56 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Pascal is een jongensnaam, Pascalle is een meisjesnaam.
Fok is gewoon de doorsnee samenleving, dus daar komen mensen van alle achtergronden. Niet alleen mensen met een professionele achtergrond waar ik tegenwoordig erg veel bedenkingen bij heb (om het nog zacht te zeggen)quote:Op woensdag 7 december 2016 17:58 schreef vaduz het volgende:
[..]
Begrijpelijk en je goed recht. Maar wat maakt je denken dat fok! je wel aan het gewenste antwoord kan helpen?
Pascal wordt vgm vaker gebruikt als jongensnaam. Ik ken zowel een Pascal als een Pascalle. Pascal is een jongen en Pascalle een meisje. Geloof niet dat ik ooit een meisje genaamd Pascal tegen ben gekomen.quote:Op woensdag 7 december 2016 17:59 schreef Pascal.Leusink het volgende:
[..]
Pascalle, en Pascale zijn allebei meisjesnamen, maar Pascal kan ook als meisjesnaam gebruikt worden. Ten eerste door mij, maar ik denk dat er ongetwijfeld meer meisjes/vrouwen zijn die de naam Pascal dragen.
Welkom op het grootste Nederlandse internetforum.quote:Op woensdag 7 december 2016 17:58 schreef Pascal.Leusink het volgende:
[..]
wow, ik wist niet dat Fok! zo goed geindexeerd was. Ik denk dat als ik me bij sollicitatie voorstel als Pascal Leusink, en ze op mijn officiele documenten de naam Daniel zien, dat dit achterdocht zou kunnen wekken, dus ik denk dat ik dat maar niet doe en gewoon accepteer dat ik op het werk anders genoemd word.
Als hardcore cyberneticist. Hardcore to the bone.quote:Op woensdag 7 december 2016 17:55 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Als wat dan? Je bent een jongen die zichzelf als meisje voelt?
Cyberneticist? Je googelt jezelf niet eens..quote:Op woensdag 7 december 2016 18:01 schreef Pascal.Leusink het volgende:
[..]
Als hardcore cyberneticist. Hardcore to the bone.
Zou kunnen. Mijn moeder wilde me oorspronkelijk Pascal noemen, als ik een meisje zou worden. En nu heet ik dus Pascal. Maar als je me liever Pascalle noemt, ook goed. Verder vind ik de associatie met de programmeertaal Pascal fijn.quote:Op woensdag 7 december 2016 18:00 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Pascal wordt vgm vaker gebruikt als jongensnaam. Ik ken zowel een Pascal als een Pascalle. Pascal is een jongen en Pascalle een meisje. Geloof niet dat ik ooit een meisje genaamd Pascal tegen ben gekomen.
Dank jequote:Welkom op het grootste Nederlandse internetforum.
Wat vind je van Modula 2?quote:Op woensdag 7 december 2016 18:04 schreef Pascal.Leusink het volgende:
Verder vind ik de associatie met de programmeertaal Pascal fijn.
Welkom in de vrouwenwereld. Still like it?quote:Op woensdag 7 december 2016 16:21 schreef Pascal.Leusink het volgende:
[..]
Ik ben al een meisje, ook al ben ik op sociaal gebied nog bijna nergens. Ik probeer wel gewoon lief te zijn maar ik weet dus echt niet met wie ik nog contact zou kunnen hebben.
En ja, ik wil heel graag een vriendinnengroep, maar of die mij zien zitten![]()
Ik ben al een keer volkomen weggepest en uitgejoeld in een chatbox door een groot deel van de meiden, omdat ze mijn ideeen maar raar vonden, en me de meest harteloze persoon noemden die ze was tegengekomen, en vervolgens aan een stuk door zwart gemaakt, ook door een meisje die in eerste instantie positief over me was, en vervolgens voor 30 dagen geband. De tranen springen me haast nog in de ogen als ik eraan terug denk. Over een paar dagen is mijn ban daar afgelopen en zal ik opnieuw kijken of ik wat contact kan krijgen maar ik denk het niet.
Iemand die de wereld ziet als bestaande uit louter robots en alien scum, en zelf dus een robot moet worden om in de wereld te kunnen gaan functioneren. Cybernetische sturing. Alles op alles.quote:
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 7 december 2016 18:04 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Cyberneticist? Je googelt jezelf niet eens..
Opzich wel interessant. Maar ben je niet bang dat je de connectie met de buitenwereld verliest als je volledig op gaat in een virtuele wereld?quote:Op woensdag 7 december 2016 18:09 schreef Pascal.Leusink het volgende:
[..]
Iemand die de wereld ziet als bestaande uit louter robots en alien scum, en zelf dus een robot moet worden om in de wereld te kunnen gaan functioneren. Cybernetische sturing. Alles op alles.
Niet alleen de robots hebben cybernetische sturing (zo waargenomen), de hele consumptiemaatschappij kan gezien worden als een cybernetisch mechanisme. Maar ook dit is weer een andere discussie die wellicht beter in een apart topic besproken kan worden als je (of anderen) daar interesse in hebben.]
Ik ben wel voorzichtig in wat ik schrijf en wat ik voor me houd. Maar als je een publiek imago wilt bijhouden en cultiveren kun je niet voorkomen dat mensen erachter gekomen wat je in het verleden geschreven hebt. Ik besef terdege dat ik daarmee een risico neem, maar het is niet anders. Bekende Nederlanders en wereldwijde celibrities kunnen niet voorkomen dat vreemden weten wat ze geschreven of gezegd hebben.quote:Op woensdag 7 december 2016 18:03 schreef DoubleDip het volgende:
Altijd een goed idee om jezelf eerst te Googelen voordat je gaat solliciteren. Heb je tenminste nog de tijd om rare shit weg te halen. Dit kun je voor Google overigens hier doen. Vergeet niet dat iedere werkgever een sollicitant eerst Googelt alvorens hem/haar voor een gesprek uit te nodigen (of af te wijzen obv de resultaten uit Google).
Nee. Ik heb mezelf ervaren als zijnde de enige levende ziel op aarde, in een volledig verlaten wereld bevolkt door robots en alien scum, een hardcore cyberneticist, en het was het enige perspectief dat zicht op een doorgang en toekomst bood (en dat we eons van tijd hebben), en het is het enige perspectief dat mij rust en vrede schenkt. Alle andere perspectieven leiden tot doemdenken en wanhoop over het lot van de mensheid, waarnemen van onmenselijk gedrag, waarnemen van totaal gebrek aan moraal, en dat omvat alle religieuze perspectieven, semi-wetenschappelijke perspectieven, atheïsme, agnosticisme, enzovoorts.quote:Op woensdag 7 december 2016 18:13 schreef vaduz het volgende:
[..]
Opzich wel interessant. Maar ben je niet bang dat je de connectie met de buitenwereld verliest als je volledig op gaat in een virtuele wereld?
Je suggereert dat jij in de vrouwenwereld leeft, en wou dat het anders was?quote:Op woensdag 7 december 2016 18:07 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Welkom in de vrouwenwereld. Still like it?
Je wilt dus een soort van maakbaarheid, waarbij je alle variabelen om je heen kunt bepalen?quote:Op woensdag 7 december 2016 18:24 schreef Pascal.Leusink het volgende:
[..]
Nee. Ik heb mezelf ervaren als zijnde de enige levende ziel op aarde, in een volledig verlaten wereld bevolkt door robots en alien scum, een hardcore cyberneticist, en het was het enige perspectief dat zicht op een doorgang en toekomst bood (en dat we eons van tijd hebben), en het is het enige perspectief dat mij rust en vrede schenkt. Alle andere perspectieven leiden tot doemdenken en wanhoop over het lot van de mensheid, waarnemen van onmenselijk gedrag, waarnemen van totaal gebrek aan moraal, en dat omvat alle religieuze perspectieven, semi-wetenschappelijke perspectieven, atheïsme, agnosticisme, enzovoorts.
Ik ervaar het niet als een virtuele wereld, ik heb het *echt*, reeel zo ervaren, en ervaren dat alles nog echt bestond, net als vroeger, en dat het zo was. Het doet nergens afbreuk aan, is een stabiele manier van waarnemen waarmee je kunt ontdekken dat er moraal is, rust hebt, vooruit kunt denken, kunt plannen, programmeren.
Ja, en waarschijnlijk is er ook een ándere, niet-transgender P.L. die binnenkort gaat solliciteren. Ik vind het niet bijster handig allemaal dit.quote:Op woensdag 7 december 2016 17:55 schreef DoubleDip het volgende:
TS ik zag dat je blijkbaar anders heet. Maar als je je aan een werkgever voorstelt als Pascal Leusink dan is dit topic de derde hit op Google.
Heb een Pascal Leusink gevonden die bij defensie werkt. Die zal zich ooit om moeten laten omscholen dunkt mij?quote:Op woensdag 7 december 2016 18:31 schreef nostra het volgende:
[..]
Ja, en waarschijnlijk is er ook een ándere, niet-transgender P.L. die binnenkort gaat solliciteren. Ik vind het niet bijster handig allemaal dit.
Ben jij een bekende nederlander dan?quote:Op woensdag 7 december 2016 18:17 schreef Pascal.Leusink het volgende:
[..]
Ik ben wel voorzichtig in wat ik schrijf en wat ik voor me houd. Maar als je een publiek imago wilt bijhouden en cultiveren kun je niet voorkomen dat mensen erachter gekomen wat je in het verleden geschreven hebt. Ik besef terdege dat ik daarmee een risico neem, maar het is niet anders. Bekende Nederlanders en wereldwijde celibrities kunnen niet voorkomen dat vreemden weten wat ze geschreven of gezegd hebben.
Maar vind je bespreken van de HIV/AIDS myth theorie "rare shit" dan? Ik niet namelijk, verre van dat.
Dit natuurlijk ook. Lekker dan als je een naamgenoot zo terugvindt.quote:Op woensdag 7 december 2016 18:31 schreef nostra het volgende:
[..]
Ja, en waarschijnlijk is er ook een ándere, niet-transgender P.L. die binnenkort gaat solliciteren. Ik vind het niet bijster handig allemaal dit.
Lees anders eens wat Kerry Mulis (een nobelprijswinnaar in de chemische biologie) te zeggen heeft over AIDS. Een ander woord voor raar is zeldzaam, en zeldzaam is het zeker, maar ik zou liever hebben dat je het zeldzaam noemt ipv. raar aangezien je dan meteen een negatief stigma op mij plakt. En ik vind dat ik dat niet verdiend heb. Ik noem jou ook niet "raar".quote:Op woensdag 7 december 2016 18:35 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ben jij een bekende nederlander dan?
Wat bedoel je met een publiek imago bijhouden?
Ja ik vind het raar.
Als dat de enige manier is waarop ik nog enige discussie met mensen kan hebben, dan is dat niet anders. Ik denk dat ik nog liever dood ga dan dat ik mezelf op geen enkele manier meer voor de wereld kenbaar/zichtbaar kan maken.quote:En een werkgever zal het hoogstwaarschijnlijk ook raar vinden. En jouw cv op de neestapel leggen.
Je beledigt mij. Stel je voor dat ik alles, maar dan ook *alles*, gewoon maar voor me houd voortaan? Want dat is wat je doet. Ik heb niet eens iets gezegd over die theorie, heb alleen maar het bestaan ervan gemeld. Mag dat van jou ook al niet meer dan? Moeten we allemaal maar alles wat ook maar enigszins afwijkend of zeldzaam is voor ons houden?quote:Dit natuurlijk ook. Lekker dan als je een naamgenoot zo terugvindt.
Dank je, en bedankt voor het advies.quote:Op woensdag 7 december 2016 18:52 schreef DoubleDip het volgende:
Succes met het zoeken naar een baan dan.
Je kan best persoonlijke dingen delen, maar het ging er om dat je op deze manier nogal makkelijk te traceren bent. In R&P vind je genoeg topics van mensen die hun problemen aan niemand anders kunnen voorleggen, maar die ga je niet vinden als je als recruiter hun naam opzoekt op Google.quote:Op woensdag 7 december 2016 19:02 schreef Pascal.Leusink het volgende:
[..]
Dank je, en bedankt voor het advies.
Ik schrik wel enigszins van wat je me verteld hebt. Ik heb internet altijd gezien als een vrijplaats waar je alles kunt delen met iedereen wat je maar wilt, je jezelf nergens voor hoeft te schamen, alles bespreekbaar is, maargoed, schijnbaar is dat niet meer zo dan. Ik heb in het verleden nooit iets voor me gehouden op internet en dat heeft me ook nooit in problemen gebracht.
Ik heb ook geen behoefte om rare dingen met mensen te gaan bespreken, helemaal niet. Ook niet met jou. Ik weet zowieso niet zo goed wat ik zou kunnen bespreken buiten het topic dat ik geopend heb. Maar als het afdrijft naar allerlei andere onderwerpen dan wordt het idd. raar en hoeft het voor mij niet meer zo.
Nouja, misschien is dit ook niet iets wat ik met mensen kan bespreken en moet ik het gewoon maar voor me houden. Maar ik had eigenlijk gehoopt op wat aansluiting. Misschien is het enige wat ik nog kan doen in dit leven blijven solliciteren en werken en sparen zonder noemenswaardig sociaal contact en me erbij neerleggen dat er met robots nou eenmaal niet op een menselijk niveau te communiceren is :-)
Dit zet me wel aan het denken. Als je niet voor je echte naam uitkomt, hoe kan er dan ooit real-life contact voortvloeien uit internetcontact, bijvoorbeeld op een forum?quote:Op woensdag 7 december 2016 19:05 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Je kan best persoonlijke dingen delen, maar het ging er om dat je op deze manier nogal makkelijk te traceren bent. In R&P vind je genoeg topics van mensen die hun problemen aan niemand anders kunnen voorleggen, maar die ga je niet vinden als je als recruiter hun naam opzoekt op Google.
Nogmaals, je kan prima je ei kwijt hier, maar ik zou je aanraden dat niet te doen op een manier waarop men makkelijk ziet wie je echt bent.
Wil je het echt weten? Want dan moet ik m'n verhaal afmaken waar ik eerder aan begonnen ben, en ik had niet echt de indruk dat iemand er iets om gaf.quote:Op woensdag 7 december 2016 19:10 schreef Veldmedewerker het volgende:
Hoe weet jij hoe een meisje zou moeten voelen van binnenuit?
Dat je je sterker identificeert met meisjesachtige zaken wil niet zeggen dat je werkelijk vrouwelijk bent, toch? Hoe verklaar je dit voor jezelf.
Uiteraard, maak je verhaal maar afquote:Op woensdag 7 december 2016 19:13 schreef Pascal.Leusink het volgende:
[..]
Wil je het echt weten? Want dan moet ik m'n verhaal afmaken waar ik eerder aan begonnen ben, en ik had niet echt de indruk dat iemand er iets om gaf.
Op FOK! hebben we daar een heel mooi systeem voor, twee zelfs: DM en PM, oftewel persoonlijke berichten. Er zijn genoeg topics hier met meetings te vinden.quote:Op woensdag 7 december 2016 19:10 schreef Pascal.Leusink het volgende:
[..]
Dit zet me wel aan het denken. Als je niet voor je echte naam uitkomt, hoe kan er dan ooit real-life contact voortvloeien uit internetcontact, bijvoorbeeld op een forum?
En als je op het internet niet meer bekend kunt worden onder je eigen naam, hoe kun je dan ooit nog bekend worden op internet, op zo'n manier dat iedereen je achtergrond kent? En als je niet eens meer bekend kunt worden op het internet, hoe kun je in de echte maatschappij dan nog bekend worden of je uit je geforceerde isolement werken?
quote:Op woensdag 7 december 2016 19:14 schreef Veldmedewerker het volgende:
[..]
Uiteraard, maak je verhaal maar afIk ben erg benieuwd!
Hier ben ik nou ook wel benieuwd naar.quote:Op woensdag 7 december 2016 19:13 schreef Pascal.Leusink het volgende:
[..]
Wil je het echt weten? Want dan moet ik m'n verhaal afmaken waar ik eerder aan begonnen ben, en ik had niet echt de indruk dat iemand er iets om gaf.
quote:Op woensdag 7 december 2016 19:14 schreef Veldmedewerker het volgende:
[..]
Uiteraard, maak je verhaal maar afIk ben erg benieuwd!
Anders geef je opbouwend commentaar.quote:Op woensdag 7 december 2016 19:22 schreef Fatoeman het volgende:
Waarom geef je je horloge weg. Dat slaat toch nergens op. Überhaubt dat het begon om een telefoon ruilen. Wtf doe ff normaal ofzo
Een beetje. Er zijn gekkere toppa's in r&p. Neem bijvoorbeeld deze: ONZ / Poppenobsessie vriendinquote:
Die was echt overduidelijk verzonnen. Dit topic heeft wel geloofwaardigheid en potentieel.quote:Op woensdag 7 december 2016 19:36 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Een beetje. Er zijn gekkere toppa's in r&p. Neem bijvoorbeeld deze: ONZ / Poppenobsessie vriendin
Nu zul je denken van hé, dat is toch onz? Dat klopt, maar een paar dagen terug nog niet
Gahahah ja die had ik gelezen toen die hier stond. Die arme jongen :pquote:Op woensdag 7 december 2016 19:36 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Een beetje. Er zijn gekkere toppa's in r&p. Neem bijvoorbeeld deze: ONZ / Poppenobsessie vriendin
Nu zul je denken van hé, dat is toch onz? Dat klopt, maar een paar dagen terug nog niet
Ballen kweken toch. Of je bent een wijf en gedraag je ernaar of je bent een vent en gedraag je ernaar. Ben je man en voel je je een wijf, ga je aan de slag met wat gereedschap en laat je je ombouwen tochquote:Op woensdag 7 december 2016 19:24 schreef vaduz het volgende:
[..]
Anders geef je opbouwend commentaar.
Hij begint het probleem dat hij zich meer een meisje voelt paar pagina's later is hij de enige levende in een wereld vol met robotten ofzo?quote:Op woensdag 7 december 2016 19:37 schreef vaduz het volgende:
[..]
Die was echt overduidelijk verzonnen. Dit topic heeft wel geloofwaardigheid en potentieel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |