Ik denk het niet. Ik ben vroeger wel getest op hoogbegaafdheid maar daar kwam geloof ik niet echt iets uit. Wat geeft je het vermoeden dat ik autistisch zou zijn? (Los van het feit dat het alleen maar een label is)quote:Op woensdag 7 december 2016 17:25 schreef DoubleDip het volgende:
TS ben je autistisch?
(Je bent natuurlijk niet verplicht te reageren, maar door bepaalde passages in je posts heb ik dat idee gekregen)
Dat stempel krijg je tegenwoordig gratis bij het 2e pakje boter. Als je Natuurkunde doet ben je al helemaal verdacht.quote:Op woensdag 7 december 2016 17:28 schreef Pascal.Leusink het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik ben vroeger wel getest op hoogbegaafdheid maar daar kwam geloof ik niet echt iets uit. Wat geeft je het vermoeden dat ik autistisch zou zijn? (Los van het feit dat het alleen maar een label is)
Dat je geen idee hebt dat die opmerking over AIDS niet passend was.quote:Op woensdag 7 december 2016 17:28 schreef Pascal.Leusink het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik ben vroeger wel getest op hoogbegaafdheid maar daar kwam geloof ik niet echt iets uit. Wat geeft je het vermoeden dat ik autistisch zou zijn? (Los van het feit dat het alleen maar een label is)
Ik snap niks van homoseksuelen. Ik snap niet waarom ze denken dat homoseksualiteit in je aard zou kunnen liggen en bij je geboorte bepaald is, en ik weet ook niet waarom ik dat zou willen weten omdat ik geen enkele homoseksueel ken waar ik op zou willen lijken. Dat is niet vervelend bedoeld, en heeft al helemaal niks met angst te maken.quote:Op woensdag 7 december 2016 17:27 schreef DoubleDip het volgende:
Oh ja? Ik dacht het niet!
Ik heb helemaal niks met gays overeen en wil ook helemaal niks met ze overeen hebben. Ik ben niet vrolijk, val niet op mannen en heb al helemaal geen behoefte aan seks met mannen. Ik wil best met ze omgaan als ze serieus zijn en wat te vertellen hebben, maar contact met homo's is wel het laatste waar ik behoefte aan heb (sorry hoor)
/quote
Ik ben niet homofoob. En ik zie mezelf ook niet als een transseksueel.
/quote
Hoe strookt dit met elkaar dan?
Je hoeft je niet te verdedigen hoor. Je mag best vinden dat homoseksualiteit een perverse en tegennatuurlijke gedraging is.quote:Op woensdag 7 december 2016 17:34 schreef Pascal.Leusink het volgende:
[..]
Ik snap niks van homoseksuelen. Ik snap niet waarom ze denken dat homoseksualiteit in je aard zou kunnen liggen en bij je geboorte bepaald is, en ik weet ook niet waarom ik dat zou willen weten omdat ik geen enkele homoseksueel ken waar ik op zou willen lijken. Dat is niet vervelend bedoeld, en heeft al helemaal niks met angst te maken.
Ik zou er wel voor willen zorgen dat ze niet volledig buiten de boot van de maatschappij vallen, maar datzelfde geldt voor andere probleemgroepen/andersdenkenden
Ik denk dat het door de bovenbeschreven zenuwinzinking die ik heb gehad komt. Sindsdien kan ik me nauwelijks nog een voorstelling maken wat er door de hoofden van anderen heengaat, en welk gedrag maatschapppelijk als acceptabel gezien wordt en welk gedrag wordt afgekeurd.quote:Op woensdag 7 december 2016 17:32 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Dat je geen idee hebt dat die opmerking over AIDS niet passend was.
Dat je denkt in algoritmes ofzoiets moeilijks
Dat je blijkbaar jarenlang geen enkel contact had met mensen op je faculteit
Dat je in die tijd iedere dag hetzelfde deed (althans dat maak ik zo op uit je post) en sommige dingen wat dwangmatig overkomen, zoals het eerste kledingstuk iedere dag van de bovenste stapel pakken.
TS zoekt geen contact met mannen.quote:Op woensdag 7 december 2016 17:38 schreef mrspoeZ het volgende:
Wauw. Niet zker hoe te reageren: googlen op Pascal Leusink geeft een militair die momenteel is uitgezonden naar Mali. Heeft ie je afgewezen?
Ik ken geen Pascal Leusink buiten mij en heb ook nog nooit op m'n naam gegoogled. Ik ben ook nog nooit afgewezen voor m'n eigen gevoel.quote:Op woensdag 7 december 2016 17:38 schreef mrspoeZ het volgende:
Wauw. Niet zker hoe te reageren: googlen op Pascal Leusink geeft een militair die momenteel is uitgezonden naar Mali. Heeft ie je afgewezen?
Maar jij heet toch eigenlijk Daniel?quote:Op woensdag 7 december 2016 17:41 schreef Pascal.Leusink het volgende:
[..]
Ik ken geen Pascal Leusink buiten mij en heb ook nog nooit op m'n naam gegoogled. Ik ben ook nog nooit afgewezen voor m'n eigen gevoel.
Ik sta in de officiele registers nog steeds ingeschreven als Daniel en onder een andere achternaam. Ik weet dat voor- en achternaamsverandering een langdurig en kostbaar proces is dat eigenlijk alleen wordt toegewezen als er sprake is van ernstig psychisch lijden door het blijvend gebruiken van de oude naam. Ik ga met de tijd zeker onderzoeken of ik voor zo'n officiele voor- en achternaamsverandering in aanmerking kom, maar uiteindelijk gaat het er toch om hoe je jezelf ziet en noemt en hoe anderen waarmee je omgaat je noemen.quote:Op woensdag 7 december 2016 17:42 schreef vaduz het volgende:
[..]
Maar jij heet toch eigenlijk Daniel?
Op google vond ik voor ASR alleen "Automated System Recovery". Maar ik denk niet dat je dit bedoelt.quote:
Hoe is het contact met familie eigenlijk? Weten ze van je gevoelens? Hoe zouden ze reageren als je je naam liet veranderen?quote:Op woensdag 7 december 2016 17:46 schreef Pascal.Leusink het volgende:
[..]
Ik sta in de officiele registers nog steeds ingeschreven als Daniel en onder een andere achternaam. Ik weet dat voor- en achternaamsverandering een langdurig en kostbaar proces is dat eigenlijk alleen wordt toegewezen als er sprake is van ernstig psychisch lijden door het blijvend gebruiken van de oude naam. Ik ga met de tijd zeker onderzoeken of ik voor zo'n officiele voor- en achternaamsverandering in aanmerking kom, maar uiteindelijk gaat het er toch om hoe je jezelf ziet en noemt en hoe anderen waarmee je omgaat je noemen.
Nee, ik heb het 6 jaar lang geprobeerd maar het lukt me niet meer door te dringen tot m'n familie. Ik heb het contact met ze verbroken sinds een maand. Ik kan ze niks bijbrengen, wat ik ook probeer, hun verkeerde overtuigingen niet veranderen, hun gedrag niet veranderen, ik kan ze niks geven wat ze leuk zouden vinden (denk ik), ik voel me er niet prettig bij ze bij me thuis uit te nodigen, voel me totaal niet prettig meer in hun huis (ze zitten overigens alleen maar TV te kijken als ze er zijn, en met m'n zusje te praten, mij laten ze volkomen links liggen en discussie gaan ze uit de weg)quote:Op woensdag 7 december 2016 17:48 schreef vaduz het volgende:
[..]
Hoe is het contact met familie eigenlijk? Weten ze van je gevoelens? Hoe zouden ze registreren als je je naam liet veranderen?
Ik denk dat hij ASS bedoelt, Autisme Spectrum Stoornis.quote:Op woensdag 7 december 2016 17:47 schreef Pascal.Leusink het volgende:
[..]
Op google vond ik voor ASR alleen "Automated System Recovery". Maar ik denk niet dat je dit bedoelt.
Ik denk dat ze het zouden accepteren. Maar ik denk dat ik nooit door de formele procedure heen zou komen die bevestigd moet worden door een onafhankelijke psychiater, aangezien psychiaters ook al geen oor voor me hebben en wat ik te zeggen heb.quote:Op woensdag 7 december 2016 17:48 schreef vaduz het volgende:
[..]
Hoe is het contact met familie eigenlijk? Weten ze van je gevoelens? Hoe zouden ze reageren als je je naam liet veranderen?
Waarom wil je je naam veranderen? Ik verwachten dat, als je een naamsverandering doet, je je naam verandert in een meisjesnaam.quote:Op woensdag 7 december 2016 17:46 schreef Pascal.Leusink het volgende:
[..]
Ik sta in de officiele registers nog steeds ingeschreven als Daniel en onder een andere achternaam. Ik weet dat voor- en achternaamsverandering een langdurig en kostbaar proces is dat eigenlijk alleen wordt toegewezen als er sprake is van ernstig psychisch lijden door het blijvend gebruiken van de oude naam. Ik ga met de tijd zeker onderzoeken of ik voor zo'n officiele voor- en achternaamsverandering in aanmerking kom, maar uiteindelijk gaat het er toch om hoe je jezelf ziet en noemt en hoe anderen waarmee je omgaat je noemen.
Hoeveel heb je er al versleten?quote:Op woensdag 7 december 2016 17:53 schreef Pascal.Leusink het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het zouden accepteren. Maar ik denk dat ik nooit door de formele procedure heen zou komen die bevestigd moet worden door een onafhankelijke psychiater, aangezien psychiaters ook al geen oor voor me hebben en wat ik te zeggen heb.
Als wat dan? Je bent een jongen die zichzelf als meisje voelt?quote:Op woensdag 7 december 2016 17:26 schreef Pascal.Leusink het volgende:
[..]
En ik zie mezelf ook niet als een transseksueel.
Pascal is een meisjesnaam. Ik identificeer mezelf volledig met de naam "Pascal Leusink" en zo wil ik ook graag aangesproken worden, overal (al zal dit op het werk wat moeilijk worden)quote:Op woensdag 7 december 2016 17:54 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Waarom wil je je naam veranderen? Ik verwachten dat, als je een naamsverandering doet, je je naam verandert in een meisjesnaam.
Pascal is een jongensnaam, Pascalle is een meisjesnaam.quote:Op woensdag 7 december 2016 17:55 schreef Pascal.Leusink het volgende:
[..]
Pascal is een meisjesnaam. Ik identificeer mezelf volledig met de naam "Pascal Leusink" en zo wil ik ook graag aangesproken worden, overal (al zal dit op het werk wat moeilijk worden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |