quote:Op woensdag 7 december 2016 16:41 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Op dat soort momenten ligt het niet aan jou maar aan je wispelturige vriendin.
Nee goeie tip, niet groter maken dan dat het is!quote:Op woensdag 7 december 2016 16:42 schreef embedguy het volgende:
[..]
Maar wat TS ermee doet is aan hem... Imho is het, in het verlengde van dit topic, goed om aan te geven dat je dit niet vindt kunnen.
Daarmee niet gezegd dat TS er een drama van moet maken... Zo erg is het verder niet, maar het klopt niet wat TS's vriending doet.
Oke helder haha, vooral de laatste! Als je het zo zegt slaat het helemaal nergens op idd. Je kan mij niet wijs maken dat je 2 weken geleden nog niet wist dat je die opdracht moest maken. Lijkt mij dan eerder een kwestie van prioriteit dan van tijd.quote:Op woensdag 7 december 2016 16:43 schreef Veldmedewerker het volgende:
Dus zij regelt het partijtje, jij regelt dat je komt, en zij skipt de borrel.. En laat jou nog verontwaardigd achter na je kritiek![]()
Okay,![]()
Ze wilde vast een van je matties schuren..
Waarom zou dat overdreven zijn? Wat haar gedrag eigenlijk zegt is: mijn tijd is meer waard dan die van jou.quote:Op woensdag 7 december 2016 16:39 schreef pennedop2 het volgende:
[..]
Ik snap m! Maar heb jij een relatie dan? Ben wel benieuwd hoe jij met dit soort dingen omgaat.
We hebben bv dit weekend met vrienden van mij afgesproken. Mijn vriendin had mij 2 of 3 keer gevraagd, regel ff dat je kan. Nou geregeld. Zegt ze van het weekend, ik weet niet zeker of ik kan, want ik moet aan een opdracht werken. Ik zei daar toen wat van, want zij had zelf een paar keer gevraagd kan je dan, en dan zegt ze nu dit. Toen was ze verontwaardigd dus toen dacht ik laat maar zitten. Maar als ze nou echt niet kan dit weekend, dan vind ik wel dat ik er wat van moet zeggen want dit is lekker afspraken maken zo.... of is dat overdreven. hoe zou jij zoiets aanpakken?
Wat een berg onzin (maar dat wist je vast zelf ook wel, troll dat je bent)!quote:Op woensdag 7 december 2016 17:01 schreef AnanYaw het volgende:
Wat mij betreft heb je bij deze het recht om haar een mep te geven wanneer ze zich weer eens als een trut gedraagt. Het soort vrouw dat tegengas nodig heeft om normaal te kunnen doen tegen haar partner, is het soort vrouw waar de bitchslap voor is uitgevonden.
Neem het niet al te serieus dat laatste.. Mijn kijk op vrouwen is wat negatiever geworden de laatste jaren.quote:Op woensdag 7 december 2016 16:48 schreef pennedop2 het volgende:
[..]
[..]
Nee goeie tip, niet groter maken dan dat het is!
[..]
Oke helder haha, vooral de laatste! Als je het zo zegt slaat het helemaal nergens op idd. Je kan mij niet wijs maken dat je 2 weken geleden nog niet wist dat je die opdracht moest maken. Lijkt mij dan eerder een kwestie van prioriteit dan van tijd.
Bitchslap dus.quote:Op woensdag 7 december 2016 17:03 schreef embedguy het volgende:
[..]
Wat een berg onzin (maar dat wist je vast zelf ook wel, troll dat je bent)!
Voor het geval dat je de kern van het wel serieus bedoeld:
Het is niet meer dan normaal oms soms even het belang van de ander te vergeten. Tegengas van die ander is op zo'n momenten nodig en scheinbaar wil TS's vriendin op die momenten ook graag tegengas hebben van TS.
Fixedquote:Op woensdag 7 december 2016 15:38 schreef Pimmetje_engelengeduld het volgende:
Toon gvd eens wat ballen TS. Begin eens met je vrouw snoeihard van achteren te nemen.
Mwoah, volgens mij vindt ze dat juist wel geil =>quote:Op woensdag 7 december 2016 17:03 schreef embedguy het volgende:
[..]
Wat een berg onzin (maar dat wist je vast zelf ook wel, troll dat je bent)!
Voor het geval dat je de kern van het wel serieus bedoeld:
Het is niet meer dan normaal oms soms even het belang van de ander te vergeten. Tegengas van die ander is op zo'n momenten nodig en scheinbaar wil TS's vriendin op die momenten ook graag tegengas hebben van TS.
By the way, TS, hoe hard is snoeihard!? Echt BDSM-hard!? Dan denk ik dat jij inderdaad niet haar ideale partner bent...quote:Op woensdag 7 december 2016 15:54 schreef pennedop2 het volgende:
[..]
Dat doe ik soms wel eens en ze vindt het wel geil als ik haar op de kont sla, maar echt snoeihard, nou ik zal haar de volgende keer harder nemen dan ooit te voren
Dat ze de volgende keer even lekker zeker moet weten dat ze kan voordat ze jou vrij laat vragen. Of minstens haar excuses maakt. Hier zou ik zeker nog een punt van maken.quote:Op woensdag 7 december 2016 16:39 schreef pennedop2 het volgende:
[..]
Ik snap m! Maar heb jij een relatie dan? Ben wel benieuwd hoe jij met dit soort dingen omgaat.
We hebben bv dit weekend met vrienden van mij afgesproken. Mijn vriendin had mij 2 of 3 keer gevraagd, regel ff dat je kan. Nou geregeld. Zegt ze van het weekend, ik weet niet zeker of ik kan, want ik moet aan een opdracht werken. Ik zei daar toen wat van, want zij had zelf een paar keer gevraagd kan je dan, en dan zegt ze nu dit. Toen was ze verontwaardigd dus toen dacht ik laat maar zitten. Maar als ze nou echt niet kan dit weekend, dan vind ik wel dat ik er wat van moet zeggen want dit is lekker afspraken maken zo.... of is dat overdreven. hoe zou jij zoiets aanpakken?
Dus hij voldeed gewoon niet aan je verwachtingen. De vraag of je OK bent is niet raar als je net met fiets onderuit bent gegaan. De manier waarop hij dat bracht kon wel een stuk beter ja, meer in lijn met jouw houding/bui tijdens het vertellen van dat verhaal.quote:Op donderdag 8 december 2016 11:10 schreef meIIyou het volgende:
Ik heb ook een dergelijke relatie gehad, erg lieve jongen. Maar ik had niet echt iemand om me aan op te trekken zegmaar... hij bood wel steun, maar ik keek niet echt tegen hem op door dit 'gedrag'.
Voorbeeldje:
Ongelukje gehad met de fiets bij glad weer en er zonder schade vanaf gekomen. Was komisch verhaal dus dat vertel ik 's avonds in geuren en kleuren. hij: "Maar lief, gaat het wel met je? heb je ergens pijn?"
Nou op wat blauwe plekken en een deuk in mijn ego was ik prima in orde, en had weer een sterk verhaal voor mijn archief dus in leuke bui.
Zijn reactie was echt bloedserieus en overbezorgd en totaal niet wat ik had verwacht na mijn leuke verhaaltje over de glijder....
Daar ging ik op den duur wel van zuchten ja, en de relatie heeft ook geen stand gehouden.conclusie: 'te lief'
Of je verhalen zijn niet zo sterk als je zelf denkt.quote:Op donderdag 8 december 2016 11:10 schreef meIIyou het volgende:
Ik heb ook een dergelijke relatie gehad, erg lieve jongen. Maar ik had niet echt iemand om me aan op te trekken zegmaar... hij bood wel steun, maar ik keek niet echt tegen hem op door dit 'gedrag'.
Voorbeeldje:
Ongelukje gehad met de fiets bij glad weer en er zonder schade vanaf gekomen. Was komisch verhaal dus dat vertel ik 's avonds in geuren en kleuren. hij: "Maar lief, gaat het wel met je? heb je ergens pijn?"
Nou op wat blauwe plekken en een deuk in mijn ego was ik prima in orde, en had weer een sterk verhaal voor mijn archief dus in leuke bui.
Zijn reactie was echt bloedserieus en overbezorgd en totaal niet wat ik had verwacht na mijn leuke verhaaltje over de glijder....
Daar ging ik op den duur wel van zuchten ja, en de relatie heeft ook geen stand gehouden.conclusie: 'te lief'
Ik mag jou wel.quote:Op donderdag 8 december 2016 11:23 schreef meIIyou het volgende:
Genoeg dames die het heerlijk vinden zo'n attente zorgzame man. Maar ik bleek daar veel te nuchter voor. En ik merkte zelfs dat ik er zelf ook niet liever van werd, maar een beetje ging 'bitchen' tegen hem.
Dat verdient hij niet en dat verdient een goede relatie niet. Geen match dus.
Maargoed, voor TS is het wel raadzaam om even na te gaan of dit zijn karakter is, of dat hij vooral wat zelfvertrouwen nodig heeft.
Damn wat een saai verhaal, heel logisch dat hij een ander verhaal probeert aan te snijden. Hopelijk heeft hij nu wel een boeiende vriendin.quote:Op donderdag 8 december 2016 11:10 schreef meIIyou het volgende:
Voorbeeldje:
Het is een beetje van beide. Qua zelfvertrouwen ben ik in de afgelopen jaren al een heel stuk vooruit gegaan, alleen af en toe wat ballen tonen en schijt hebben mist het soms aan (los van een relatie). Maar dat gaat steeds beter en komt wel. Zij bracht het te lief zijn ter sprake en ziet dit graag wat minder. Het is ook vooral dat ik hier voor mezelf aan wil werken en niet omdat zij dat wil. Dat heb ik ook gezegd, dat iemand anders willen veranderen een hele slechte eigenschap is, maar omdat ik het vooral zelf wil ga ik ermee aan de slag.quote:Op donderdag 8 december 2016 11:23 schreef meIIyou het volgende:
Genoeg dames die het heerlijk vinden zo'n attente zorgzame man. Maar ik bleek daar veel te nuchter voor. En ik merkte zelfs dat ik er zelf ook niet liever van werd, maar een beetje ging 'bitchen' tegen hem.
Dat verdient hij niet en dat verdient een goede relatie niet. Geen match dus.
Maargoed, voor TS is het wel raadzaam om even na te gaan of dit zijn karakter is, of dat hij vooral wat zelfvertrouwen nodig heeft.
Nou ik had je keihard uitgelachen, waarna we samen erom lachen. En daarna had ik je snoeihard van achteren genomen.quote:Op donderdag 8 december 2016 11:10 schreef meIIyou het volgende:
Voorbeeldje:
Dit zou mij dan dus storen. Want ze begint zelf over die afspraak, dan geeft ze aan niet te kunnen want schoolopdracht, om daarna dan toch ineens weer mee te gaan. Als je niet kúnt kun je niet. Zij kan wel, dus ze had gewoon geen zin.quote:Op donderdag 8 december 2016 12:52 schreef pennedop2 het volgende:
[..]
Het is een beetje van beide. Qua zelfvertrouwen ben ik in de afgelopen jaren al een heel stuk vooruit gegaan, alleen af en toe wat ballen tonen en schijt hebben mist het soms aan (los van een relatie). Maar dat gaat steeds beter en komt wel. Zij bracht het te lief zijn ter sprake en ziet dit graag wat minder. Het is ook vooral dat ik hier voor mezelf aan wil werken en niet omdat zij dat wil. Dat heb ik ook gezegd, dat iemand anders willen veranderen een hele slechte eigenschap is, maar omdat ik het vooral zelf wil ga ik ermee aan de slag.
Zoals je het voorbeeld schetst zo ben ik dan weer niet helemaal, sowieso liefje en schatje enzo daar moet ik echt van kotsen, ben ik te nuchter voor. Qua 'bitchen' dat herken ik dan wel (ik merkte dat dat er langzaam was ingeslopen), maar dat is na het laatste gesprek tot nu toe niet voorgekomen. En als het wel gebeurt zeg ik er iets van, ze geeft ten slotte zelf aan tegengas te willen. Maar duidelijk voorbeeld bedankt.
En ze begon gisteravond zelf al over het weekend dat het doorgaat, dus ergens heeft ze denk ik begrepen dat het niet chique is dit af te zeggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |