abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167185362
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 10:43 schreef NightH4wk het volgende:

Wat gebruik je als definitie van extreemrechts?
De politieke visie van een persoon valt niet altijd te zien aan iemands vriendenkring. Dat is het punt - en dat staat dus zelfs nog los van de definitie. Er zijn in het verleden voorbeelden van nazi's die vriendjes waren met Joden en andersom. Dat zegt dus allemaal bar weinig.
Allah Al Watan Al Malik
pi_167185437
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 10:46 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

De politieke visie van een persoon valt niet altijd te zien aan iemands vriendenkring. Dat is het punt - en dat staat dus zelfs nog los van de definitie. Er zijn in het verleden voorbeelden van nazi's die vriendjes waren met Joden en andersom. Dat zegt dus allemaal bar weinig.
De vraag wat de definitie van extreemrechts is staat los van de opmerking mbt vriendenkring. Dus wat gebruik je als definitie?
pi_167185456
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 10:49 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

De vraag wat de definitie van extreemrechts is is staat los van de opmerking mbt vriendenkring. Dus wat gebruik je als definitie?
Je reageert op een opmerking die los staat van definitiegeneuzel, dus wat wil je met een discussie over de definitie bereiken. Mijn mening is namelijk niet dat Trump extreem rechts is, louter extreem debiel.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 8 december 2016 @ 10:58:27 #229
220317 24Fan
Ik ben 12, wat is dit?
pi_167185554
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 10:51 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je reageert op een opmerking die los staat van definitiegeneuzel, dus wat wil je met een discussie over de definitie bereiken. Mijn mening is namelijk niet dat Trump extreem rechts is, louter extreem debiel.
Dus iemand waar je het niet mee eens bent ga je uitschelden en politieke figuren waar je het niet mee eens bent noem je extreem debiel.

Jij bent vast gezellig op feestjes.
₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ₂₄fᵃⁿ
pi_167185612
quote:
10s.gif Op donderdag 8 december 2016 10:58 schreef 24Fan het volgende:

[..]

Dus iemand waar je het niet mee eens bent ga je uitschelden en politieke figuren waar je het niet mee eens bent noem je extreem debiel.

Jij bent vast gezellig op feestjes.
Hartstikke gezellig. Ik scheld mensen alleen uit als ze bewust debiel zijn. Daar zijn ze dan namelijk op uit.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 8 december 2016 @ 11:04:18 #231
220317 24Fan
Ik ben 12, wat is dit?
pi_167185631
quote:
10s.gif Op donderdag 8 december 2016 11:02 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Hartstikke gezellig. Ik scheld mensen alleen uit als ze bewust debiel zijn. Daar zijn ze dan namelijk op uit.
Ah, logisch natuurlijk.
pi_167185753
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 10:43 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

[..]

Wat gebruik je als definitie van extreemrechts?
Een belangrijke is de overheid willen laten discrimineren op basis van geloof, ras, geaardheid of geslacht. Daarin leunt hij er wat tegenaan. Gelukkig zal zijn partij de grootste ellende wel voorkomen.
Maar dat hij een schoonzoon of vriend heeft met een ander geloof of een ander kleurtje maakt daarin verder weinig uit...
pi_167186182
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 23:06 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Van de gevolgen hebben mensen meer last van de islamitische bevolkingsgroep.

Volgens mij heeft de meerderheid van de mensen het nog nooit zo goed gehad als de laatste 25 jaar onder een kapitalistisch systeem. Dat er wat nare bijwerkingen aan zitten dat staat vast en die moeten we oplossen. maar ik moet er niet aan denken om weer terug naar vroeger te moeten
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_167186369
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2016 11:04 schreef 24Fan het volgende:

[..]

Ah, logisch natuurlijk.
In ieder geval een stuk logischer dan de wraak van Trump en Wilders op onschuldige moslims en/of buitenlanders.
Allah Al Watan Al Malik
pi_167186414
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 13:00 schreef deelnemer het volgende:
Dit is een waarschuwing.
Vreemd. Op dit forum heb ik juist het idee dat er steeds meer mensen radicaliseren naar extreem links. Het communistisch gedachtegoed is weer helemaal geaccepteerd en in zowat elk topic krijgt rechts en 'het marktdenken' de schuld van alles wat er mis is.

quote:
Dit is een waarschuwing.
pi_167186493
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 11:46 schreef Wegenbouwer het volgende:

[..]

Vreemd. Op dit forum heb ik juist het idee dat er steeds meer mensen radicaliseren naar extreem links.
Werkelijk? Denk dat je vrij eenzaam staat in deze opvatting :P. Kan het ook zijn dat je zelf radicaliseert?
  donderdag 8 december 2016 @ 11:51:28 #237
220317 24Fan
Ik ben 12, wat is dit?
pi_167186522
quote:
10s.gif Op donderdag 8 december 2016 11:49 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Werkelijk? Denk dat je vrij eenzaam staat in deze opvatting :P. Kan het ook zijn dat je zelf radicaliseert?
Mensen als jij, mutant, koosvogels en dat soort types bepalen nogal de discussies hier, helaas.
  donderdag 8 december 2016 @ 11:55:02 #238
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_167186575
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2016 11:51 schreef 24Fan het volgende:

[..]

Mensen als jij, mutant, koosvogels en dat soort types bepalen nogal de discussies hier, helaas.
Als je niet tegen tegenspraak kunt moet je maar een blog nemen.

Lijkt me verder ook niet heel relevant voor dit topic, hoe dit forum al dan niet over rechts dan wel over links radicaliseert.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_167186597
quote:

[..]

Ja mensen die een weerwoord durven te bieden tegen extreem rechtse bullcrap bepalen inderdaad de discussie.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 8 december 2016 @ 11:57:39 #240
220317 24Fan
Ik ben 12, wat is dit?
pi_167186644
quote:
14s.gif Op donderdag 8 december 2016 11:55 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ja mensen die een weerwoord durven te bieden tegen extreem rechtse bullcrap bepalen inderdaad de discussie.
Weerwoord heb ik natuurlijk geen probleem mee, als mensen gaan schelden of op een intimiderende toon gaan praten, wel.
pi_167186677
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2016 11:57 schreef 24Fan het volgende:

[..]

Weerwoord heb ik natuurlijk geen probleem mee, als mensen gaan schelden of op een intimiderende toon gaan praten, wel.
Wat intimiderend is, is subjectief. Je politieke visie op de multiculturele samenleving kan voor sommigen als intimiderend overkomen. Heb jij je dat weleens gerealiseerd?
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 8 december 2016 @ 11:59:09 #242
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_167186679
Dat gemimimimi over en weer mag dus wel kappen, mensen.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_167186699
quote:

[..]

Mooi maar die hebben geen van allen iets met extreemlinks hoor :D. Tenzij in je definitie partijen als VVD, D66 en GL extreemlinks zijn natuurlijk. Maar dan ben je zelf vermoedelijk geradicaliseerd :P
pi_167186740
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 11:34 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Volgens mij heeft de meerderheid van de mensen het nog nooit zo goed gehad als de laatste 25 jaar onder een kapitalistisch systeem. Dat er wat nare bijwerkingen aan zitten dat staat vast en die moeten we oplossen. maar ik moet er niet aan denken om weer terug naar vroeger te moeten
Ik heb 35 jaar geleefd onder een marktideologie, in het volle besef dat het een ideologie is. Alsof je in een sekte zit. Dat mensen, die erin geloven, het fijn vinden en zich alleen afvragen, in lijn met hun ideologie, hoeveel euro's je dan zelf hebt, geloof ik wel. Hier op FOK! kan ik er nauwelijks over discussieren vanwege de ideologische dogma's waarmee je om de oren geslagen wordt. Dat wordt nu pas geleidelijk aan doorbroken. Dat jij daar geen last van hebt gehad, is vergelijkbaar met een wahabiet die het in SA prima heeft.

Lees ook terug de discussie die ik heb met Veldmedewerker POL / De boosheid van de blanke arbeider; een verklaring en een oplossing #5
The view from nowhere.
pi_167186759
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 12:02 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ik heb 35 jaar geleefd onder een marktideologie, in het volle besef dat het een ideologie is. Alsof je in een sekte zit. Dat mensen, die erin geloven, het fijn vinden en zich alleen afvragen, in lijn met hun ideologie, hoeveel euro's je dan zelf hebt, geloof ik wel. Hier op FOK! kan ik er nauwelijks over discussieren vanwege de ideologische dogma's waarmee je om de oren geslagen wordt. Dat wordt nu pas geleidelijk aan doorbroken. Dat jij daar geen last van hebt gehad, is vergelijkbaar met een wahabiet die het in SA prima heeft.

Lees ook terug de discussie die ik heb met Veldmedewerker POL / De boosheid van de blanke arbeider; een verklaring en een oplossing #5
Dat jij het bijzonder zwaar hebt is geen nieuws :P. Maar in alle andere omstandigheden had je ook een excuus gevonden om zeer negatief te zijn.
pi_167186848
quote:
10s.gif Op donderdag 8 december 2016 12:03 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dat jij het bijzonder zwaar hebt is geen nieuws :P. Maar in alle andere omstandigheden had je ook een excuus gevonden om zeer negatief te zijn.
Wij komen uit een tijdperk dat niet voor iedereen even jofel was. Als dat niet uitmaakt, hoef je het niet meer over politiek te hebben. Dan is iedere koers prima.
The view from nowhere.
pi_167186856
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 12:08 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Wij komen uit een tijdperk dat niet voor iedereen even jofel was. Als dat niet uitmaakt, hoef je het niet meer over politiek te hebben. Dat is iedere koers prima.
Oh, dat het altijd beter kan én moet lijkt me duidelijk. Maar niet voor iedereen is het glas altijd en eeuwig half leeg :P
pi_167186879
quote:
10s.gif Op donderdag 8 december 2016 12:09 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Oh, dat het altijd beter kan én moet lijkt me duidelijk. Maar niet voor iedereen is het glas altijd en eeuwig half leeg :P
Dat het glas is altijd half gevuld is, weet ik. In alle landen is en in alle tijden was het glas altijd al exact half gevuld. Het wordt nooit beter of slechter. Dat is een illusie.

Je hoeft ook niet te kunnen tellen, want verandering is een illusie.

[ Bericht 1% gewijzigd door deelnemer op 08-12-2016 12:15:29 ]
The view from nowhere.
pi_167186959
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 12:10 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Dat het glas is altijd half gevuld is weet ik. In alle landen is en in alle tijden was het glas altijd al exact half gevuld. Het wordt nooit beter of slechter. Dat is een illusie.
Tja, nogmaals het is echt niet nodig om alles in het leven altijd negatief te benaderen...
pi_167186968
quote:
10s.gif Op donderdag 8 december 2016 12:15 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Tja, nogmaals het is echt niet nodig om alles in het leven altijd negatief te benaderen...
Ik benader niet alles negatief. Je hoeft niet alles dood te relativeren.
The view from nowhere.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')