Ho stop! Dat zeggen we niet hequote:Op woensdag 7 december 2016 14:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat voor inhoudelijk dieps moet je vragen aan iemand die je niet kent. Wat verwacht een vrouw? een 12 pagina essay over waarom je reageert op een foto?
Emancipatie tot op het bot, behalve met daten..
Hoi, hallo, hoe gaat het zijn allemaal prima openingszinnen. My god, zijn we allemaal contactgestoord?quote:Op woensdag 7 december 2016 15:35 schreef Allures het volgende:
[..]
maar daarin zit wel een verschil tussen een profielensite en tinder gok ik. Het eerste geeft zo veel aanknopingspunten dat ik ook meer verwacht dan hoi
Bij dat tweede heb je niks en het is een chat app dus veel meer snel op en neer praten. Dan is hoi een prima begin lijkt me
Verzin toch wat originelers.quote:Op woensdag 7 december 2016 16:15 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Hoi, hallo, hoe gaat het zijn allemaal prima openingszinnen. My god, zijn we allemaal contactgestoord?
Heb je zoveel issues dan?quote:Op woensdag 7 december 2016 17:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Verzin toch wat originelers.
Zeker 'hoe gaat het?'
Net of ik met een vreemde wil praten over hoe het met me gaat.
Helemaal niet. Maar vind het een van de meest oppervlakkige openingszinnen.quote:
Nu genoeg over je date. Het draait al twee topics om jou. Klaar.quote:
Guiltyquote:Op woensdag 7 december 2016 17:29 schreef habitue het volgende:
Vind het altijd wel grappig, vrouwen die klagen over openingszinnen. 99/100 vrouwen beginnen zelf ook met hoi of een variant daarop.
Vind dit vaak nog wel meevallen. Meestal haken ze wel ergens op in, maar als jij zo'n nietszeggend profiel hebt dat helemaal geen kans geeft voor haar om ook maar ergens op aan te haken, houdt het snel op. En nee, de generieke vakantiefoto hier en daar biedt niet super veel mogelijkheden tot enigszins leuke gesprekken.quote:Op woensdag 7 december 2016 17:29 schreef habitue het volgende:
Vind het altijd wel grappig, vrouwen die klagen over openingszinnen. 99/100 vrouwen beginnen zelf ook met hoi of een variant daarop.
Vind dit dan best wel random eigenlijk. Zo'n gesloten vraag over koetjes en kalfjes. Hier kan je veel meer uit halen in mijn ogen.quote:Op woensdag 7 december 2016 17:40 schreef LuNaTiC het volgende:
Dus ik opende met 'Hoi $naam, zit je al lang op bowlen? '.
Geef dan eens betere openingen.quote:Op woensdag 7 december 2016 17:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Verzin toch wat originelers.
Zeker 'hoe gaat het?'
Net of ik met een vreemde wil praten over hoe het met me gaat.
Sowieso datewise (en alleswise) beter om naar de randstad te komen johquote:Op woensdag 7 december 2016 18:02 schreef Cue_ het volgende:
Best irritant zo bij de grens wonen en tinder. Hoef al die Duitsers niet
Dat heb ik met Belgiëquote:Op woensdag 7 december 2016 18:02 schreef Cue_ het volgende:
Best irritant zo bij de grens wonen en tinder. Hoef al die Duitsers niet
Gaat hem niet wordenquote:Op woensdag 7 december 2016 18:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Sowieso datewise (en alleswise) beter om naar de randstad te komen joh
Alsof je aan het vissen bent in een overvol aquarium daar met dat vrouwenoverschot. Te makkelijk voor de echte jager.quote:Op woensdag 7 december 2016 18:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Qua vrouwen vind ik dat vies tegenvallen, op tinder althans. Veel dames die erg bezig zijn met het plaatje danwel platvloers zijn. Sinds ik tinder gebruik valt me ook op hoe selectief ik stiekem toch benquote:Op woensdag 7 december 2016 18:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als ik zelf die vraag krijg vertel ik wel waar ik mee bezig ben (of waar ik eigenlijk mee bezig zou moeten zijn). Geen originele binnenkomer is nu ook weer niet een wereldramp imho. Probeer zelf wel wat te bedenken wat op het profiel slaat thoughquote:Op woensdag 7 december 2016 17:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Helemaal niet. Maar vind het een van de meest oppervlakkige openingszinnen.
Wordt toch bijna altijd met 'goed' beantwoord en gesprek gaat dan verder niet echt op gang.
Ik vind het echt iets wat je vraagt aan mensen die je kent.
Maar goed, dat is mijn mening
O hier is iedereen vooral WO volgend en wijnliefhebsterquote:Op woensdag 7 december 2016 18:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Qua vrouwen vind ik dat vies tegenvallen, op tinder althans. Veel dames die erg bezig zijn met het plaatje danwel platvloers zijn. Sinds ik tinder gebruik valt me ook op hoe selectief ik stiekem toch ben
Maar als ik bij ouders ben in Brabant vind ik daar gemiddeld meer leuke dames tussen zitten.
We hebben alle inns en outs omtrent het daten inmiddels wel gehad denk ikquote:Op woensdag 7 december 2016 18:22 schreef Skull-splitter het volgende:
Ja en mantelpakjes/avondkleding.
Maar ook dit hebben we wel uitvoerig besproken hier.
Minder meisje meisje types bedoel je.quote:Ik hou alleen zelf meer van de meer prettig gestoorde vrouwen die net zo makkelijk een bos inlopen als dat ze een avondje bankhangen of kroeg bezoeken.
Inhaken op wat je ziet op foto's of profiel.quote:Op woensdag 7 december 2016 17:51 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Geef dan eens betere openingen.
Want hoewel ik vaak inspeel wat er op profiel of foto te zien is vind ik het altijd wel hilarisch als er staat dat je niet met hoi mag beginnen.
Al zou ik eens moeten matchen met zo'n figuur om er dan enkel "hou je bek" tegen te roepen.
Fits the description, right?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |