Ik heb niet voldoende kennis van Zeeland om daar een vergelijking voor te makenquote:Op woensdag 7 december 2016 09:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hoe zit het in vergelijking met Twente?
Ja bolussen zijn wel baasquote:Op woensdag 7 december 2016 09:29 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Probeer je me naar zeeland te jagen? Bolussen
Omdat carnaval in Brabant of Limburg gevierd wordt en nergens andersquote:
Ik kom ook niet verder dan bolussen en concert at seaquote:Op woensdag 7 december 2016 09:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb niet voldoende kennis van Zeeland om daar een vergelijking voor te maken
Zeg dat eens tegen de Oldenzalersquote:Op woensdag 7 december 2016 09:31 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Omdat carnaval in Brabant of Limburg gevierd wordt en nergens andersDas nep!
Ik weet dat Brabanders vinden dat hun carnaval de meest fantastische carnaval isquote:
quote:Op woensdag 7 december 2016 09:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zeg dat eens tegen de Oldenzalers
Limburg is ook leukquote:Op woensdag 7 december 2016 09:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet dat Brabanders vinden dat hun carnaval de meest fantastische carnaval is.
Hoe t hier is weet ik niet, ik vier verder geen carnaval meer.
Wat een nonsensquote:Op woensdag 7 december 2016 09:31 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Omdat carnaval in Brabant of Limburg gevierd wordt en nergens andersDas nep!
Dan kom jij dus al verder dan ik.quote:Op woensdag 7 december 2016 09:31 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik kom ook niet verder dan bolussen en concert at sea
Ik meen me te herrinneren van een klasgenootje dat het er anders aan toe gaat, verder doe ik niet aan welke carnaval er het beste is wedstrijdjes.quote:Op woensdag 7 december 2016 09:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet dat Brabanders vinden dat hun carnaval de meest fantastische carnaval is.
Hoe t hier is weet ik niet, ik vier verder geen carnaval meer.
Das toch heeul anders dan de Brabantse/Limburgse carnavalquote:Op woensdag 7 december 2016 09:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat een nonsens.
Ga eens carnaval vieren in Duitsland of Brazilië.
Omg dat is een bazen idee.quote:Op woensdag 7 december 2016 09:33 schreef Samzz het volgende:
De bakker hier in de buurt maakt bolussen gevuld met room. Zo goddelijk
.
Zomercarnaval in Rotterdam is totaaaaaaaaaaaal anders.quote:Op woensdag 7 december 2016 09:33 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Das toch heeul anders dan de Brabantse/Limburgse carnavalZomercarnaval in Rotterdam is geloof ik ook wel een heel groot feest maar dat is toch een heel ander feestje
quote:Op woensdag 7 december 2016 09:33 schreef Samzz het volgende:
De bakker hier in de buurt maakt bolussen gevuld met room. Zo goddelijk
.
Anders is niet nep.quote:Op woensdag 7 december 2016 09:33 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Das toch heeul anders dan de Brabantse/Limburgse carnavalZomercarnaval in Rotterdam is geloof ik ook wel een heel groot feest maar dat is toch een heel ander feestje
Vergelijken is zo stomquote:Op woensdag 7 december 2016 09:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan kom jij dus al verder dan ik.
Ik denk dat Samzz een goede vergelijking kan maken. Dat is immers een echte Tukker
Anders danquote:
Je vergeet de zonquote:Op woensdag 7 december 2016 09:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vergelijken is zo stom.
Twente heeft haar dingetjes, Zeeland heeft haar dingtjes. Maar Zeeland wint, want zee.
Ja, van mij hoef je ook geen vergelijking te maken. Maar DjRex wil dat zo graagquote:Op woensdag 7 december 2016 09:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vergelijken is zo stom.
Twente heeft haar dingetjes, Zeeland heeft haar dingtjes. Maar Zeeland wint, want zee.
Flevo heeft Lowlands.quote:Op woensdag 7 december 2016 09:36 schreef Samzz het volgende:
Iedere provincie in NL heeft wel wat. Behalve Flevoland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |