Freek is de voorloper van de hetze tegen den elitequote:Op dinsdag 6 december 2016 23:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die zure Freek weer, met zijn jampotten.
quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:07 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Hammerstein heeft wel een bazenbaard.
Lekker pijpbaardjequote:Op dinsdag 6 december 2016 23:07 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Zit zeker aidsschurft onder.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:07 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Maar dit is nog erger.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Doet een beetje denken aan de LPF-tijden van 15 jaar geleden.
Dat debat met Van Gentquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:10 schreef Mani89 het volgende:
Richard de Mos wordt enorm gemist in de tweede kamer.
quote:
MISSCHIEN MISSCHIENquote:
terechtquote:
ALLEMAAL MOOIE DIEREN JONGENS!quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:15 schreef Joezi het volgende:
Mooi hoe Freek zicht durft te mengen in de Elite
Goede zaak, maar ik gok zomaar dat ze wel een paar zeteltjes pakkenquote:
AdamsGodquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
PowerLoungen vindt dit leuk.
Ik voorspel wel een zeteltje of 2 voor die engnekken.quote:
Doe zelf een poging het wat omhoog te trekken, zou ik zeggenquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:17 schreef Joezi het volgende:
Is er hier geen mod, dit niveau kan toch niet
Maatjes tot diep in de gaatjesquote:
hahahahahaa bijna leukquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:18 schreef butz0rs het volgende:
Als ze per ongeluk uit het verkeerde glas drinken hebben ze allemaal aids
griepje van 50 jaar.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:18 schreef marcodej het volgende:
AIDS is tegenwoordig toch niet meer dan een griepje?
Hammerstein loopt er al bijna 30 jaar mee rond.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:18 schreef marcodej het volgende:
AIDS is tegenwoordig toch niet meer dan een griepje?
Echte kanjers, top diep in de anjers.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:18 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Maatjes tot diep in de gaatjes
Hete brij is?quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zag op NPO Politiek een stuk van het laatste debat tussen Asscher en Samsom. Iemand uit het publiek stelde de kritische vraag hoe het kan dat ze in de peilingen van 38 naar 9 zetels waren gezakt: wat hebben we fout gedaan? Zowel Asscher als Samsom draaide om de hete brij heen en beantwoordde de vraag niet.
Zolang de PvdA dat blijft doen, kunnen ze een relatief goede uitslag wel vergeten.
Leuk, maar we hebben het nu over AIDS.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zag op NPO Politiek een stuk van het laatste debat tussen Asscher en Samsom. Iemand uit het publiek stelde de kritische vraag hoe het kan dat ze in de peilingen van 38 naar 9 zetels waren gezakt: wat hebben we fout gedaan? Zowel Asscher als Samsom draaide om de hete brij heen en beantwoordde de vraag niet.
Zolang de PvdA dat blijft doen, kunnen ze een relatief goede uitslag wel vergeten.
Nou nou nou! Waarom deze homohaat?quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:19 schreef xzaz het volgende:
Had je maar geen homo in zn kont moeten nemen.
Integratie / inburgering, immigratie, moslimradicalen / toestroom asielzoekers, illegalen die niet worden uitgezet, Europese Unie; gebrek aan democratie, etc.quote:
Of van een hand geven.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:21 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Nou nou nou! Waarom deze homohaat?
Er zijn ook mensen die via een bloedtransfusie HIV opliepen of delen van een naald.
quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:21 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die via een bloedtransfusie HIV opliepen of delen van een naald.
MSM blijft numero uno besmetting.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:21 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ze lopen er al 30 jaar mee rond.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:23 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
MSM blijft numero uno besmetting.
Bloedtransfusie was 80's, naalden zijn toch junkies.
Homohaat wordt de laatste tijd weer steeds acceptabeler in Nederland. De kennis over hiv laat ook nogal te wensen over. Met de juiste medicatie kun je in een ontwikkeld land als Nederland prima leven met hiv. En zoals het spotje al stelde: het virus maakt echt geen onderscheid tussen mannen en vrouwen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:21 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
omdat valse nichtquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:24 schreef matthijst het volgende:
Waarom loopt die Oscar zo te haten op het aidsfonds?
omdat fondsen geldmachines zijn die over de rug van het goede doel geld ophalenquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:24 schreef matthijst het volgende:
Hij wilde zelf de grote queen van het Fonds zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:24 schreef matthijst het volgende:
wel hoor, meer vrouwen scheren hun schaamhaar en hebben dus meer kans op besmettingquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Homohaat wordt de laatste tijd weer steeds acceptabeler in Nederland. De kennis over hiv laat ook nogal te wensen over. Met de juiste medicatie kun je in een ontwikkeld land als Nederland prima leven met hiv. En zoals het spotje al stelde: het virus maakt echt geen onderscheid tussen mannen en vrouwen.
Is aubergine een fruitsoort?quote:
oe waarheidquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:27 schreef marcodej het volgende:
Met Pro-euthanasisten en AIDS-patientjes zijn er een hoop moordenaars aan tafel.
MSM doen het enkel anaal, je rectum heeft een dunne wand, besmettingsrisico is veel hoger.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En zoals het spotje al stelde: het virus maakt echt geen onderscheid tussen mannen en vrouwen.
Sorry, maar wat is MSM?quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:28 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
MSM doen het enkel anaal, je rectum heeft een dunne wand, besmettingsrisico is veel hoger.
potentielequote:Op dinsdag 6 december 2016 23:27 schreef marcodej het volgende:
Met Pro-euthanasisten en AIDS-patientjes zijn er een hoop moordenaars aan tafel.
Spoor jij wel?quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:27 schreef marcodej het volgende:
Met MSM poeder kun je je haargroei bevorderenquote:
Mannen sex met mannenquote:
HATSIKIDEEE, geef mij maar een grammetje of 2quote:
Ze hadden haar eerst pep moeten geven.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:32 schreef matthijst het volgende:
[..]
Nee. Leven met dementie is lekker.
Eigenlijk nu al die papieren eens aanvragenquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gelukkig is er zelfbeschikkingsrecht in Nederland.
Niks bizars aan. Gewoon een ernstig zieke vrouw die herhaaldelijk en heel duidelijk een wens kenbaar heeft gemaakt over haar eigen levenseinde. Bizar zijn beelden van mensen die in het verkeer worden doodgereden door dronkenlappen, of mensen die per abuis worden doodgeschoten door criminele bendes, of mensen die geen andere uitweg zien dan voor de trein springen.quote:
Snap je wel, maar voelt toch raar.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niks bizars aan. Gewoon een ernstig zieke vrouw die herhaaldelijk en heel duidelijk een wens kenbaar heeft gemaakt over haar eigen levenseinde. Bizar zijn beelden van mensen die in het verkeer worden doodgereden door dronkenlappen, of mensen die per abuis worden doodgeschoten door criminele bendes, of mensen die geen andere uitweg zien dan voor de trein springen.
De beelden die je net zag, zijn heel kalm en vredig.
Ik dacht dat ze de beelden van de daadwerkelijk euthanasie gingen uitzenden. Dat hoeft voor mij echt niet op TV.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niks bizars aan. Gewoon een ernstig zieke vrouw die herhaaldelijk en heel duidelijk een wens kenbaar heeft gemaakt over haar eigen levenseinde. Bizar zijn beelden van mensen die in het verkeer worden doodgereden door dronkenlappen, of mensen die per abuis worden doodgeschoten door criminele bendes, of mensen die geen andere uitweg zien dan voor de trein springen.
Zelfbeschikkingsrecht bestaat niet.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gelukkig is er zelfbeschikkingsrecht in Nederland.
Dan nog vind ik het bijzonder/bizar om een datum te plannen en op te schrijven in de agenda: en dan is het klaar. Ik ben een voorstander van zelfbeschikkingsrecht en dergelijke, maar dat neemt niet weg dat ik het wel bijzonder vind om te zienquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze de beelden van de daadwerkelijk euthanasie gingen uitzenden. Dat hoeft voor mij echt niet op TV.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:37 schreef donald_dick het volgende:
Heeft Henk Krol die vrouw al een gelukkige verjaardag gewenst?
Klopt, kwam toen ook bij DWDD langs geloof ik.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:36 schreef vincenzo78 het volgende:
Ik kan me dit nog herinneren. Rare shit
Bijzonder is het zeker, ja. Omdat het hier gaat om een zeer ingrijpende privé-beslissing. omdat het gaat om een taboe (dood). Dat is normaal niet iets waar je camera's op zet. Maar de dood hoort gewoon bij het leven.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan nog vind ik het bijzonder/bizar om een datum te plannen en op te schrijven in de agenda: en dan is het klaar. Ik ben een voorstander van zelfbeschikkingsrecht en dergelijke, maar dat neemt niet weg dat ik het wel bijzonder vind om te zien
snappelt nu al meer dan Peter R de Vriesquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:38 schreef tralalala het volgende:
[..]
Klopt, kwam toen ook bij DWDD langs geloof ik.
zonderling, vreemd, grilligquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bijzonder is het zeker, ja. Omdat het hier gaat om een zeer ingrijpende privé-beslissing. omdat het gaat om een taboe (dood). Dat is normaal niet iets waar je camera's op zet. Maar de dood hoort gewoon bij het leven.
Iets dat bijzonder is, is niet persé bizar.
Calm down. Die man is nog in beeld.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:37 schreef donald_dick het volgende:
Heeft Henk Krol die vrouw al een gelukkige verjaardag gewenst?
Ok, ik ben al wegquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:40 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Calm down. Die man is nog in beeld.
Yep, dit dus. Heb geen waardeoordeel, vind het wel bijzonder om dit zo uit te zenden.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
zonderling, vreemd, grillig
Vind het wel van toepassing, zonder negatieve lading
Het is een vaststaand feit dat de overgrote meerderheid van de HIV besmettingen voortkomt uit MSM.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Homohaat wordt de laatste tijd weer steeds acceptabeler in Nederland. De kennis over hiv laat ook nogal te wensen over. Met de juiste medicatie kun je in een ontwikkeld land als Nederland prima leven met hiv. En zoals het spotje al stelde: het virus maakt echt geen onderscheid tussen mannen en vrouwen.
quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:42 schreef donald_dick het volgende:
Als ik het zo hoor, moet ik ook een spuitje...
#makemefamousquote:
Wat is MSM?quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:43 schreef madam-april het volgende:
[..]
Het is een vaststaand feit dat de overgrote meerderheid van de HIV besmettingen voortkomt uit MSM.
Dat heeft niks te maken met homohaat, dat zijn gewoon de cijfers.
Het virus maakt geen onderscheid maar het risico op besmetting is groter bij mannen die doen aan MSM. Dat heeft niets te maken met het feit dat zij man zijn, maar met het feit dat anale seks een groter risico op besmetting is.
http://www.msmpoeder.nl/quote:
Het feit wordt altijd aangegrepen om homohaat / homofobie te ventileren. En als het over een onderwerp als hiv gaat, dan wordt de rest van het verhaal ook altijd even weggelaten om homo's te kunnen bashen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:43 schreef madam-april het volgende:
[..]
Het is een vaststaand feit dat de overgrote meerderheid van de HIV besmettingen voortkomt uit MSM.
Dat heeft niks te maken met homohaat, dat zijn gewoon de cijfers.
Het virus maakt geen onderscheid maar het risico op besmetting is groter bij mannen die doen aan MSM. Dat heeft niets te maken met het feit dat zij man zijn, maar met het feit dat anale seks een groter risico op besmetting is.
De man praat met een accent maar hij doet verstandige uitsprakenquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:44 schreef Onnoman het volgende:
geboorte hahahahahahaa
wat een enorme sukkel
Gewoon iemand ondragelijk laten lijden terwijl je iemand ook uit zijn lijden kan verlossenquote:
Ja jezus, kan hij niet meer eten ofzo?quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:44 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Freek heeft al euthanasie op zijn gezicht gepleegd.
Nee.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:45 schreef madam-april het volgende:
[..]
Gewoon iemand ondragelijk laten lijden
Freek is niet meer de jongste.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:44 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Freek heeft al euthanasie op zijn gezicht gepleegd.
Zo irritant als iemand dezelfde naam als jezelf hebtquote:
Dat kan ik je uit ervaring wel vertellen jaquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:47 schreef Elfletterig het volgende:
Wat die man zegt, is gewoon waar. Trouwens: we zien ook nooit camera's in huis bij mensen die zwaar dementerend zijn. Die mensonterende taferelen komen niet in beeld. Zulke beelden zijn misschien wel vele malen schrijnender dan die van een wilsbekwame vrouw die een spuitje krijgt.
Hoe heet jij dan?quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:47 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Zo irritant als iemand dezelfde naam als jezelf hebt
verkiezings...quote:
Ik heb het meegemaakt.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:47 schreef Elfletterig het volgende:
Wat die man zegt, is gewoon waar. Trouwens: we zien ook nooit camera's in huis bij mensen die zwaar dementerend zijn. Die mensonterende taferelen komen niet in beeld. Zulke beelden zijn misschien wel vele malen schrijnender dan die van een wilsbekwame vrouw die een spuitje krijgt.
Heb je er moeite mee?quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:44 schreef Onnoman het volgende:
geboorte hahahahahahaa
wat een enorme sukkel
Huppiequote:
Dit verklaart een hoop over je postgedrag.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat kan ik je uit ervaring wel vertellen ja
Nou nou nouquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit verklaart een hoop over je postgedrag.
zeker, als ik zo kinderhoofd uit een vajejej zie komen, dan denk ik alleen: zonde van zo lekker grotje, nu is het een coentunnel.quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:48 schreef donald_dick het volgende:
[..]
zeker, als ik zo kinderhoofd uit een vajejej zie komen, dan denk ik alleen: zonde van zo lekker grotje, nu is het een coentunnel.
Groningen is absoluut een unaniem succes om te zijnquote:
Sedatie, stervensbegeleiding, goeie zorg, en het leven het leven laten.quote:
zijn wel de meeste Aidspartiesquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Groningen is absoluut een unaniem succes om te zijn
Daar heb ik me buiten gehouden toen ik er wasquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:50 schreef donald_dick het volgende:
[..]
zijn wel de meeste Aidsparties
Versterven.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Sedatie, stervensbegeleiding en het leven het leven laten.
nee, ze hebben jou buiten gehouden.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar heb ik me buiten gehouden toen ik er was
Absoluut.. Zit er al jaren midden in bij meerdere grootouders.. Twee zijn gelukkig al in vrede gegaan, de laatste gun ik die rust ook..quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:47 schreef Elfletterig het volgende:
Dat kan ik ook eigenlijk niet onterecht noemenquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:51 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee, ze hebben jou buiten gehouden.
Mooi dat het je wat doet.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:48 schreef donald_dick het volgende:
[..]
zeker, als ik zo kinderhoofd uit een vajejej zie komen, dan denk ik alleen: zonde van zo lekker grotje, nu is het een coentunnel.
potentieel huppakeegenotquote:
De gebroeders van Rossem fantaseerden openlijk op tv over het vermoorden van hun dementerende moeder door een kussentje op haar hoofd te drukken.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:51 schreef madam-april het volgende:
[..]
Absoluut.. Zit er al jaren midden in bij meerdere grootouders.. Twee zijn gelukkig al in vrede gegaan, de laatste gun ik die rust ook..
is redelijk normaal, zelf beter dan een oedipus complex hebbenquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De gebroeders van Rossem fantaseerden openlijk op tv over het vermoorden van hun dementerende moeder door een kussentje op haar hoofd te drukken.
tuurlijk, gratis reclame is beste reclamequote:Op dinsdag 6 december 2016 23:53 schreef monkyyy het volgende:
Wat is Freek z'n punt nou precies. Moeten we naar zijn show toe ofzo.
Euthanasie *is* een vorm van stervensbegeleiding, helder licht.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Sedatie, stervensbegeleiding, goeie zorg, en het leven het leven laten.
Dat weet ik ook wel, ouwe pik.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Euthanasie *is* een vorm van stervensbegeleiding, helder licht.
Een FOK!ker.quote:En bovendien: wie ben jij om te oordelen over andermans privéleven en de welbewuste keuzes die mensen maken?
Zelfbeschikking.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
mensen die dringend een spuitje nodig hebbenquote:
Waarom zou je iemand die ondraaglijk lijdt en zelf heeft aangegeven niet meer verder te willen leven, niet laten sterven?quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Een vooringenomen, slecht geïnformeerde FOK!'er, zul je bedoelen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, ouwe pik.
[..]
Een FOK!ker.
We gaan eigenlijk ieder jaar.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:58 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Jullie steunen een goed doel?
Ik zou me op geen enkele manier laten toespreken door Freek.
Hoe oud bent u agter?quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:59 schreef agter het volgende:
[..]
We gaan eigenlijk ieder jaar.
Maar we gaan naar veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |