quote:
Je vergeet je puntquote:
Ja zo lief is dat.quote:
Ik cap niet maar ik zie dat en denk ja vriendschapquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:54 schreef Gooddeal het volgende:
Ik weet weer precies waarom ik liever cap dan schrijf hier meestal.
Bomenquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:56 schreef Gooddeal het volgende:
Boyd vertelt iets over zijn stap en wietgebruik.
Het enige dat ik weet is dat ze ineens op stal stond. Donderdag gaan de mensen van die stichting bij haar kijken.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:56 schreef mevrouwdebok het volgende:
Is er al iets met Sacha gebeurd ?
Ik heb hier SLquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:56 schreef Gooddeal het volgende:
Boyd vertelt iets over zijn stap en wietgebruik.
Dat is wereld wijd hoorquote:
En ik heb gezien dat Boyd met haar wilde wandelen, maar dat ze geen stap wilde verzetten.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:56 schreef mevrouwdebok het volgende:
oke thanx . Lekker op tijd ook weer.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:57 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Het enige dat ik weet is dat ze ineens op stal stond. Donderdag gaan de mensen van die stichting bij haar kijken.
Volgens die Henk was alles ok met Sasha; dat zal toch wel kloppenquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:58 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
En ik heb gezien dat Boyd met haar wilde wandelen, maar dat ze geen stap wilde verzetten.
Ja, 1 voorzichtige stap.
Gelukkig vriest het morgen niet meerquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:59 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
oke thanx . Lekker op tijd ook weer.
We zullen zien. Er hebben weer teveel mensen zich erop gestort. En dat maakt alleen maar dat ze forums steeds lastiger en ongeloofwaardiger vinden.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:59 schreef Tengano het volgende:
[..]
Volgens die Henk was alles ok met Sasha; dat zal toch wel kloppen
En een boel bemoeizuchtige mongolen die de dierenbescherming mailen en eigenaren die zo ook in een kwaad daglicht gezet worden. Hahahaquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:58 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
En ik heb gezien dat Boyd met haar wilde wandelen, maar dat ze geen stap wilde verzetten.
Ja, 1 voorzichtige stap.
Is toch logisch dat je dan allerlei verschillende meningen krijgt.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:00 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
We zullen zien. Er hebben weer teveel mensen zich erop gestort. En dat maakt alleen maar dat ze forums steeds lastiger en ongeloofwaardiger vinden.
quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:02 schreef Tengano het volgende:
[..]
Is toch logisch dat je dan allerlei verschillende meningen krijgt.
Maar het zekere voor het onzekere lijkt me in dit geval wel ok
Zelfs Jessie wil niet meer nuquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:03 schreef Hagenesie het volgende:
Is het nou aan of uit tussen Jessie en Billy?
uitquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:03 schreef Hagenesie het volgende:
Ik kan af en toe niet meer schakelen tussen de streamsquote:
nou ik gooi ze uit, karin zit stil/vast op bed hahaquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:10 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik kan af en toe niet meer schakelen tussen de streams![]()
Hij blijft gewoon op 1 hangen
Er valt geen r**t meer te zienquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:12 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
nou ik gooi ze uit, karin zit stil/vast op bed haha
Man heeft mail gestuurd stond hier wel op fok.hij was niet blij met al het gemail en mensen wisten niet wat hoef gedoe inhield. Was niets aan de hand. Hij zou sowieso donderdag al komen. Dus niets aan het handjequote:Op dinsdag 6 december 2016 22:56 schreef mevrouwdebok het volgende:
He een nieuwe mod, gefeliciteerd punkquote:
De dramaquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Man heeft mail gestuurd stond hier wel op fok.hij was niet blij met al het gemail en mensen wisten niet wat hoef gedoe inhield. Was niets aan de hand. Hij zou sowieso donderdag al komen. Dus niets aan het handje
Dank je.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
He een nieuwe mod, gefeliciteerd punk
Hahahaha teringquote:
Ohh miauwwquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Punk!!!! lachen man!!!
Eerst willen verdwijnen op Fok! en dan dit....hmmm
Kan hard gaan.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Punk!!!! lachen man!!!
Eerst willen verdwijnen op Fok! en dan dit....hmmm
Je stinktquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:17 schreef Chanel5 het volgende:
Maar wij gaan het nog af en toe moeilijk krijgen met elkaar man, jammer!
quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:19 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat je loopt te kloten prima, maar niet op mijn post, optyfen dus!
quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:20 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik zeg optyfen!!! in je hol jij!!!!
Laat gaan, je niet uit de tent laten lokken........quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:20 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ze had het over een pijltje als tatoequote:Op dinsdag 6 december 2016 23:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Wat heeft Romy nou gedaan?
Tatoo op haar voorhoofd laten zetten?
[ afbeelding ]
Byden van welquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Laat gaan, je niet uit de tent laten lokken........
Ik denk dat die Byd nog wel voor veel reuring gaat zorgen......
Overstuur dat Boyd een rook referendum wilt doenquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:22 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat is er met die Jacco aan de hand?
quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:22 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Ze had het over een pijltje als tatoe
Ik mag het hopen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij zit er nog maar net. Als hij er wat langer is en hijquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
biyd wil zijn joker inzetten voor een rook verbod. Jacco wordt al iverspannen bij het ideequote:Op dinsdag 6 december 2016 23:22 schreef utopia2.0 het volgende:
Jacco is 'n jankerd, Boyd wil 'n referendum om allemaal stoppen met roken. En daar isquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:22 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik ga dit keer ja stemmen ha ha haquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jacco is 'n jankerd, Boyd wil 'n referendum om allemaal stoppen met roken. En daar is
Jacco helemaal van van de rel
ik ookquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga dit keer ja stemmen ha ha ha
Gast stelt zich aan..........quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Overstuur dat Boyd een rook referendum wilt doen
Dat duurt nog 10 dagen op zijn minst ookquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Jacco blijft maar herhalen : Ik heb niemand iets gedaan en ik heb het gevoel dat ik gestraft word.
Geloof Karin nu maar, dit komt er echt niet door.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eerst z'n wijntje afpakken en nu z'n peukiequote:Op dinsdag 6 december 2016 23:24 schreef LLgetikt het volgende:
alsof stoppen met roken einde van de wereld is..
zal jakkie waarschijnlijk nooit een stoppoging ondernomen hebben?
Ik ook en we geloven gewoon dat dat uitmaaktquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
doet me aan karin denkenquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Eerst z'n wijntje afpakken en nu z'n peukie![]()
Humor is niet aan jou besteed, geeft nietquote:
quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Humor is niet aan jou besteed, geeft niet
100%. hij weet nog niet eens of het door is en of Boyd (die zelf ook flink rookt) dit welquote:
Dat gaat ruzie opleverenquote:
quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jacco is 'n jankerd, Boyd wil 'n referendum om allemaal stoppen met roken. En daar is
Jacco helemaal van van de rel
Het was ook niet voor jou btwquote:
zwz........quote:
Nee, ze lacht om de manier hoe hij reageert.quote:
En dan al van de leg..........wat als het echt gaat gebeuren.....quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
100%. hij weet nog niet eens of het door is en of Boyd (die zelf ook flink rookt) dit wel
doorzet![]()
karin is niet wijzer ook de febo wil dat ze niet roken denk ikquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Geloof Karin nu maar, dit komt er echt niet door.
Ben bang dat het dan de zelfde kant opgaat als met het alcoholverbod van Cees.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Dan hoop ik dat dat referendum doorgaat.............
Je hebt gelijk, Jacco vond het niet leuk in elk geval.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, ze lacht om de manier hoe hij reageert.
Jacco haalt nu het halve koningshuis én René Froger erbij. Ook rokers.
Dank je.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:27 schreef Gooddeal het volgende:
Ik kom weer achteraan kakken, maar Punkman,![]()
![]()
Feli, super leuk.
![]()
![]()
![]()
En sterkte.
gaat hij stro roken uit de stal, Telegraaf als vloeitjequote:Op dinsdag 6 december 2016 23:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En dan al van de leg..........wat als het echt gaat gebeuren.....
Laat hij wel zijn wijf achterwegenquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:27 schreef Gooddeal het volgende:
Ik kom weer achteraan kakken, maar Punkman,![]()
![]()
Feli, super leuk.
![]()
![]()
![]()
En sterkte.
Heb zo het vermoeden dat ze in gefluisterd krijgen wat ze mieten doen met hun jokerquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:25 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik ook en we geloven gewoon dat dat uitmaakt
Who cares, het hangt er vanaf wat er in het script staatquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:03 schreef Hagenesie het volgende:
Ja, Boyd paft zelf ook flink.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb zo het vermoeden dat ze in gefluisterd krijgen wat ze mieten doen met hun joker
Zou kunnen, maar stiekum hoop ik dat Boyd dat referendum doorzet.............Wil dan wel eens zien wat er gebeurt............quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:27 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ben bang dat het dan de zelfde kant opgaat als met het alcoholverbod van Cees.
quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:28 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Who cares, het hangt er vanaf wat er in het script staat
quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
gaat hij stro roken uit de stal, Telegraaf als vloeitje
Boyd gooit een bommetjequote:Op dinsdag 6 december 2016 23:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, Boyd paft zelf ook flink.
Waarschijnlijk even wat tv maken, en gaat dan toch weer niet door.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, Boyd paft zelf ook flink.
Na zeg.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:29 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb je potdorie niet gefeliciteerd Punk![]()
![]()
![]()
![]()
Hou je Giz nu ook onder de duim?
Sterkte!
Spaarzaam moment, ik lach hardop mee.quote:
De buren beginnen hier weer op de muur te kloppenquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Karin lacht en hoest gelijk een long op
Dank je, komt goed.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:29 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb je potdorie niet gefeliciteerd Punk![]()
![]()
![]()
![]()
Hou je Giz nu ook onder de duim?
Sterkte!
quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Spaarzaam moment, ik lach hardop mee.![]()
Oeps.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:30 schreef Tengano het volgende:
[..]
De buren beginnen hier weer op de muur te kloppen
Whehehehhequote:Op dinsdag 6 december 2016 23:31 schreef utopia2.0 het volgende:
Billy stoer lullen nu over Jessie............., maar ik weet zeker dat het haar steekt.........
Dat heb ik met Ramonaquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Als Karin lacht moet ik ook lachen altijd
quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:32 schreef PoezeligDing het volgende:
Karin: Nou lekker hoor, dan zit je met de feestdagen.
Verder alles goed met je?............Loop je weer te steuken?...........Hup zet dat wijntje weg.......quote:
Ik hoor toch niemandquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zo te horen aan het gillen van DOos staan ze weer onder de douche
Ik ook niet.quote:
Relativeren is niet meer aanwezig in jakkie's systeem?quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Jacco: Die dreigementen allemaal, die dreiging daar kan ik niet tegen.
Waar wordt mee gedreigd dan?
Toppertjequote:Op dinsdag 6 december 2016 23:20 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Je zei Oeps....je weet wel.....vandaarquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ook niet.![]()
Het geluid moet je ook continu harder en zachter zetten pfff.
Nou Romy weer te krijsen.
Dat je elke keer de behoefte hebt om op mij te reageren vraag ik me af of je zelf niet hulp moet zoekenquote:
Ow ik reageerde op Tengano, ik dacht dat jij bedoelde dat jij niet degene was waardoor zijn buren op de muren bonken.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Je zei Oeps....je weet wel.....vandaar
Dank je!quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:37 schreef Poezewoes het volgende:
H;e Leuk Punkman ook Mod geinig gefeliciteerd!
gespierde strijkplank zit zichzelf weer flink op te fokkenquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:37 schreef utopia2.0 het volgende:
Die Jacco heeft toch ook een goddelijk figuur.........![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
gespierde strijkplank zit zichzelf weer flink op te fokken![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Jacco; Ik ga mijn joker inzetten om alle bedden weg te laten halen, ik vind dat er teveel nachtrust is.
Zeker nietquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Héééé,![]()
Ja komop zeg, de gebekte spelen, dacht het niet!!
Ho ho, een oud geil wijf met een persoonlijkheidsstoornis.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:41 schreef rowan634 het volgende:
Is er een filmpje dat Boyd Billy een gek oud wijf (of iets) noemt?
Dat zeg ik al maandenquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:41 schreef Tengano het volgende:
Karin en Jacco zijn best wel leuk zo bij elkaar
veel beterquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ho ho, een oud geil wijf met een persoonlijkheidsstoornis.
Jaquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ho ho, een oud geil wijf met een persoonlijkheidsstoornis.
Dit gaat niet goedkomenquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:42 schreef rowan634 het volgende:
Billy: Ja ik ben heel oud, lelijk en dom
moppert tegen Boyd en Cemal
irritaties beginnen te komen. Ga door JongenD!![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Jacco; Ik ga mijn joker inzetten om alle bedden weg te laten halen, ik vind dat er teveel nachtrust is.
Wat bezielt dat wijf toch om zich op te dringen aan iemand die haar niet moet?quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:44 schreef rowan634 het volgende:
Billy: nu vind ik het niet leuk meer
en ze lacht verder
ze begint hem ook al te bemoederenquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat bezielt dat wijf toch om zich op te dringen aan iemand die haar niet moet?
iemand die je vertelt wat je moet doenquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:45 schreef rowan634 het volgende:
Billy vertelt dat Boyd even eerst zijn tosti moet eten
BEMOEI JE NIET MET HEM, OGWMPS
Ook zij heeft een grensquote:
ze dringt zich op en ze merkt niet dat hij haar niet moet, dat gaf ie DUIDELIJK EN SUBTIEL AANquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:46 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ook zij heeft een grens
en die gaat Boyd op zeker bereiken als ie zo doorgaat
hahahaahquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:47 schreef rowan634 het volgende:
Billy: ze denken dat ik ze niet hoor boven, ze zitten keihard over mij en Boyd te praten
ze kreeg vast een natte flamoes van ''mij en Boyd''
deed ze bij jessie ookquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:46 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
iemand die je vertelt wat je moet doen
is ze zijn moeder?
nou dit is meer dan verzorgendquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:47 schreef rowan634 het volgende:
[..]
deed ze bij jessie ook
en ruud
mannen vinden een verzorgende vrouw vaak leuk, zo kreeg fles het ook altijd voor elkaar
Deste meer wil ze hemquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:47 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ze dringt zich op en ze merkt niet dat hij haar niet moet, dat gaf ie DUIDELIJK EN SUBTIEL AAN
meer dan subtiel zelfs
Verzorgend of bemoeizuchtig?quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:47 schreef rowan634 het volgende:
[..]
deed ze bij jessie ook
en ruud
mannen vinden een verzorgende vrouw vaak leuk, zo kreeg fles het ook altijd voor elkaar
ja maar door zo te doen probeert ze hem afhankelijk van haar te maken en voor zich te winnenquote:
het is geschiftquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Verzorgend of bemoeizuchtig?
Het is eng. En raar.
Die gast is er pas een paar dagen. Het is geen kroeg of zo.
klopt heel scherp ja...quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:48 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ja maar door zo te doen probeert ze hem afhankelijk van haar te maken en voor zich te winnen
Boyd trapt daar niet in
hopelijk
Nee die komt uit een stoere mannenwereldquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:48 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ja maar door zo te doen probeert ze hem afhankelijk van haar te maken en voor zich te winnen
Boyd trapt daar niet in
hopelijk
Ja rowan, wat is dat voor stoornis?quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:48 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
wie wilt nou iemand die jou niet wilt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze denkt dat iedereen op haar valtquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:48 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Iemand als Jessie misschien?quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:48 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
man man manquote:
Jessie ligt goed in de marktquote:
Marjeteriequote:Op dinsdag 6 december 2016 23:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja rowan, wat is dat voor stoornis?
Des te erger dat Billy dat dan wel denkt.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:50 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
man man man
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ook al ben je knap dan denk je toch niet '' iedereen wilt mij ''![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja dan gaan alle alarmbellen afquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Des te erger dat Billy dat dan wel denkt.
En hinnekenquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:51 schreef Gooddeal het volgende:
Bil voelt heel goed dat ze uitgerangeerd is bij Boyd en Jessie. wat ze nu doet is wanhopig contact blijven maken, leuk en lollig doen. Dat slaat in no time om in janken en zielig doen.
quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:51 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ja dan gaan alle alarmbellen af
DANGER DANGER CRAZY BITCH ALERT
ZE GAAT KAPOTTT!!!quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:53 schreef rowan634 het volgende:
slaapt Boyd naast Row, wat vindt Ruud hiervan
Wat bedoel je daarmee wat een onzinquote:
Hij ligt toch op een matras zonder bed?quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:56 schreef rowan634 het volgende:
na ja zijn bed staat naast het hare, niet in een bed naast elkaar
maar toch!
Serieus ik doe dat ook wel eens nietquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:56 schreef Gooddeal het volgende:
Romy heeft geen zin om haar tandjes te poetsen, ondanks dat Cemal haar dat nadrukkelijk vraagt.
Vieze smerige wijven daar.
Ze krijgt nog steeds knuffels van Jessie als ze er om vraagtquote:
zijn matras danquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij ligt toch op een matras zonder bed?
Jessiequote:Op dinsdag 6 december 2016 23:58 schreef Gooddeal het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ligt hier allemaal?
Dan ben jij ook een viespeuk. gaan slapen= tandenpoetsen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Serieus ik doe dat ook wel eens niet
Hij gaat wegquote:
Hij zag het niet meer zittenquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:58 schreef Gooddeal het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ligt hier allemaal?
Nee, dat zijn niet zijn knieën.quote:Op woensdag 7 december 2016 00:00 schreef Punkman het volgende:
[..]
Is dat niet zijn ... Eh, je weet wel?
Maar wel eerst wat te drinken aanbieden zodat ie nog effe kan blijven, , sukkelquote:Op woensdag 7 december 2016 00:00 schreef rowan634 het volgende:
[..]
Hij gaat weg
omdat mensen buiten anders denken dat hij daar ligt omdat Boyd nu op de vide is
past niet bij het image hè
Oh.quote:Op woensdag 7 december 2016 00:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, dat zijn niet zijn knieën.
Hoe heb je dat vinkje in je UI gekregenquote:Op woensdag 7 december 2016 00:00 schreef Punkman het volgende:
[..]
Is dat niet zijn ... Eh, je weet wel?
Eens...........quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:59 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dan ben jij ook een viespeuk. gaan slapen= tandenpoetsen.
Hij is modquote:Op woensdag 7 december 2016 00:01 schreef rowan634 het volgende:
[..]
Hoe heb je dat vinkje in je UI gekregen
Kwam ineens tegelijk met dat kleurtje.quote:Op woensdag 7 december 2016 00:01 schreef rowan634 het volgende:
[..]
Hoe heb je dat vinkje in je UI gekregen
gefeliciteerdquote:Op woensdag 7 december 2016 00:01 schreef Punkman het volgende:
[..]
Kwam ineens tegelijk met dat kleurtje.
wat doe ie danquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:59 schreef rowan634 het volgende:
omg Ruud doet echt heel erg faux-macho/hanerig
Dank je.quote:Op woensdag 7 december 2016 00:02 schreef rowan634 het volgende:
[..]
gefeliciteerddat had ik nooit gedacht
hoe die naar Boyd doetquote:
Typisch kneuzengedragquote:Op woensdag 7 december 2016 00:02 schreef rowan634 het volgende:
[..]
hoe die naar Boyd doet
eej gozer, de lamp gaat zo aan.. echt die houding![]()
borst vooruit, lage stem aandikken
quote:Op woensdag 7 december 2016 00:02 schreef rowan634 het volgende:
[..]
hoe die naar Boyd doet
eej gozer, de lamp gaat zo aan.. echt die houding![]()
borst vooruit, lage stem aandikken
Maar Boyd slaapt vanavond naast rowenaquote:Op woensdag 7 december 2016 00:03 schreef LLgetikt het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
hahahaahah o o o territoriumdrift
Weer van de febo gehoord?quote:Op woensdag 7 december 2016 00:04 schreef jovencita01 het volgende:
Het is duidelijk, Ruud en Billy zijn exit, hun spel is uitgespeeld, geen script meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |