quote:
Je vergeet je puntquote:
Ja zo lief is dat.quote:
Ik cap niet maar ik zie dat en denk ja vriendschapquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:54 schreef Gooddeal het volgende:
Ik weet weer precies waarom ik liever cap dan schrijf hier meestal.
Bomenquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:56 schreef Gooddeal het volgende:
Boyd vertelt iets over zijn stap en wietgebruik.
Het enige dat ik weet is dat ze ineens op stal stond. Donderdag gaan de mensen van die stichting bij haar kijken.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:56 schreef mevrouwdebok het volgende:
Is er al iets met Sacha gebeurd ?
Ik heb hier SLquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:56 schreef Gooddeal het volgende:
Boyd vertelt iets over zijn stap en wietgebruik.
Dat is wereld wijd hoorquote:
En ik heb gezien dat Boyd met haar wilde wandelen, maar dat ze geen stap wilde verzetten.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:56 schreef mevrouwdebok het volgende:
Is er al iets met Sacha gebeurd ?
oke thanx . Lekker op tijd ook weer.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:57 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Het enige dat ik weet is dat ze ineens op stal stond. Donderdag gaan de mensen van die stichting bij haar kijken.
Volgens die Henk was alles ok met Sasha; dat zal toch wel kloppenquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:58 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
En ik heb gezien dat Boyd met haar wilde wandelen, maar dat ze geen stap wilde verzetten.
Ja, 1 voorzichtige stap.
Gelukkig vriest het morgen niet meerquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:59 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
oke thanx . Lekker op tijd ook weer.
We zullen zien. Er hebben weer teveel mensen zich erop gestort. En dat maakt alleen maar dat ze forums steeds lastiger en ongeloofwaardiger vinden.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:59 schreef Tengano het volgende:
[..]
Volgens die Henk was alles ok met Sasha; dat zal toch wel kloppen
En een boel bemoeizuchtige mongolen die de dierenbescherming mailen en eigenaren die zo ook in een kwaad daglicht gezet worden. Hahahaquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:58 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
En ik heb gezien dat Boyd met haar wilde wandelen, maar dat ze geen stap wilde verzetten.
Ja, 1 voorzichtige stap.
Is toch logisch dat je dan allerlei verschillende meningen krijgt.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:00 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
We zullen zien. Er hebben weer teveel mensen zich erop gestort. En dat maakt alleen maar dat ze forums steeds lastiger en ongeloofwaardiger vinden.
quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:02 schreef Tengano het volgende:
[..]
Is toch logisch dat je dan allerlei verschillende meningen krijgt.
Maar het zekere voor het onzekere lijkt me in dit geval wel ok
Zelfs Jessie wil niet meer nuquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:03 schreef Hagenesie het volgende:
Is het nou aan of uit tussen Jessie en Billy?
uitquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:03 schreef Hagenesie het volgende:
Is het nou aan of uit tussen Jessie en Billy?
Ik kan af en toe niet meer schakelen tussen de streamsquote:
nou ik gooi ze uit, karin zit stil/vast op bed hahaquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:10 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik kan af en toe niet meer schakelen tussen de streams![]()
Hij blijft gewoon op 1 hangen
Er valt geen r**t meer te zienquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:12 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
nou ik gooi ze uit, karin zit stil/vast op bed haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |