'quote:,,Roda JC had hier de bus geparkeerd en daar was moeilijk doorheen te komen. We speelden echter ook in een veel te laag tempo. Tegen Rostov zullen we wel wat meer ruimte krijgen.'
Van de Sar vindt dit leuk.quote:
Daar stond dit weekend dus gewoon een quote van 5nogwat opquote:
Echt helemaal niemand geeft een neuk om jouw UI-betsquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Siem de Jong de winnende scoort wordt mijn UI-bet verlengd met 5 maanden.
Oké Drizzt.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt helemaal niemand geeft een neuk om jouw UI-bets
In 60 min 6,9quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar stond dit weekend dus gewoon een quote van 5nogwat op
Ja. 1x zo en 1x in de herhaling.quote:
To go through, X2 of 2?quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar stond dit weekend dus gewoon een quote van 5nogwat op
quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:24 schreef vincenzo78 het volgende:
Misschien moeten ze vragen of Rostov ADO shirtjes wilt aantrekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HAHAHAHquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:24 schreef vincenzo78 het volgende:
Misschien moeten ze vragen of Rostov ADO shirtjes wilt aantrekken.
Nou, ik zie ze ertoe in staat.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:25 schreef franske19 het volgende:
[..]
Weet je wat het toppunt van domheid is?
Peter Bosz?quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:25 schreef Coco98 het volgende:
Gasten Pauw:
Oscar Hammerstein
Mark Vermeulen
Willeke Stadtman
Gerrit Goudriaan
Freek de Jonge
Xander van der Wulp
nkt als een flopshowquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:25 schreef Coco98 het volgende:
Gasten Pauw:
Oscar Hammerstein
Mark Vermeulen
Willeke Stadtman
Gerrit Goudriaan
Freek de Jonge
Xander van der Wulp
Hier bedank ik voorquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:25 schreef Coco98 het volgende:
Gasten Pauw:
Oscar Hammerstein
Mark Vermeulen
Willeke Stadtman
Gerrit Goudriaan
Freek de Jonge
Xander van der Wulp
Heb meer de behoefte om me te distancierenquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:25 schreef Vasion het volgende:
Het PSV publiek gaat er nog maar eens achter staan. Tja, uit pure wanhoop moet je wat.
Leonardo met de driedubbele schaar..quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die schijnbewegingen van Narsingh ook altijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is dan ook weer overdreven.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:25 schreef F.M.D. het volgende:
rostov gaat dik verdiend door naar de europa league.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer overdreven.
Rostov dat het Nederlands voetbal naar de klote helpt.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:27 schreef luckass het volgende:
ik kijk uit naar Ajax - Rostov in de EL
PSV ook nietquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Rostov wilde niet op doel schieten.
moet jij niet in het stadion zijn trouwens?quote:
ik zie niemand die sneller is dan het lichtquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:28 schreef Zorro het volgende:
Dit zijn dus inderdaad die 10 minuten waar PSV het ineens wel gaat proberen.
Geld neerleggen om deze bagger te moeten zienquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:28 schreef franklop het volgende:
[..]
moet jij niet in het stadion zijn trouwens?
Precies wat ik zei; vanaf minuut 80 gaan ze aanvallenquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
had dit een kwartier eerder gedaan man
Jij verdiend sowieso niet de Sjaak Swart Award.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geld neerleggen om deze bagger te moeten zien
Ik weet niet eens wat die award(s) inhouden dus, oke.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij verdiend sowieso niet de Sjaak Swart Award.
en dan uit met 4-0 verliezen, haha!quote:
dat geen enkele Nederlandse ploeg Europees zoden aan de dijk kan zetten?quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:30 schreef NoNickOne het volgende:
Zijn hier al mensen lekker mad aan het worden? HAHAHA
Ajax ongeslagen in de poulefase tot nu toequote:Op dinsdag 6 december 2016 22:30 schreef xzaz het volgende:
[..]
dat geen enkele Nederlandse ploeg Europees zoden aan de dijk kan zetten?
HAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:30 schreef NoNickOne het volgende:
Zijn hier al mensen lekker mad aan het worden? HAHAHA
fantastisch uefa Cupquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:31 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ajax ongeslagen in de poulefase tot nu toe
ajax liet het vorig seizoen lelijk afweten. psv dit seizoen. en feyenoord gaat ook al niet door.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:31 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Feyenoord gaat ook wel door verwacht ikquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:31 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij ook van de anti-PSV show was, Max.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:32 schreef Max23 het volgende:
Een gemiste penalty van PSV in de laatste seconde van de blessuretijd zou helemaal genot zijn
Heb jij een ipad?quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij ook van de anti-PSV show was, Max.
Ja, hoezo?quote:
Iraanse Messiquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:35 schreef Zorro het volgende:
PSV is op onderling resultaat gewoon beter.
Maar Rostov is te goed voor Bayern
Mwah, niet echt. anti-ajax show levert meer genot op.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij ook van de anti-PSV show was, Max.
KingRoland gaat een hartig woordje spreken met Robben.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:35 schreef Zorro het volgende:
PSV is op onderling resultaat gewoon beter.
Maar Rostov is te goed voor Bayern
lijkt wel of Gudelj ze neemtquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Haha die corners. Ze krijgen ze niet eens voor
Deze pot verdient geen winnaar inderdaad.quote:
Alsnog beter dan de ballen van Pereiroquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:37 schreef JanCees het volgende:
Die ballen van Zoet allemaal naar Siem en die wint niks
2 punten.quote:
Hadden al 3 keer kunnen scoren als ze het fatsoenlijk uitspelen. Drama dat twee Nederlandse topploegen daar door uitgeschakeld worden.quote:
Rostov speelde vrij matig inderdaad.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:37 schreef GGMM het volgende:
Als je zo speelt dan verdien je het ook niet om in de 8ste finale van de CL te staan.
Terecht Europa League dus.
In de CL ook niet.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax is de laatste jaren nooit 4e geworden in de EL
Ajax is ook niet zo lekker volwassen als PSV.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Buiten die poule met City hadden ze ook nooit echt zware lotingen voor P4.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Matige ploeg dat Rostovquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:37 schreef GGMM het volgende:
Als je zo speelt dan verdien je het ook niet om in de 8ste finale van de CL te staan.
Terecht Europa League dus.
quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
TOCH NOG IEMAND DIE HAPT HAHA IK BEN ZO GELUKKIG NU
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |