'quote:,,Roda JC had hier de bus geparkeerd en daar was moeilijk doorheen te komen. We speelden echter ook in een veel te laag tempo. Tegen Rostov zullen we wel wat meer ruimte krijgen.'
Dankje maatquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:58 schreef Poepz0r het volgende:
Ik geniet van Fok! Wat een heerlijke users hier
Oneens.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:58 schreef NoNickOne het volgende:
Stelling: Met Dolberg erin had het al 3-0 gestaan
Wat als Siem voor Luuk komt.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:58 schreef Zorro het volgende:
Als Siem ipv Zinchenko komt ga ik met witte zakdoejes zwaaien.
Het spel van PSV is zo triest dat mijn leven opeens minder kut aanvoelt.quote:
Rostov staat niet 15de of lager.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:58 schreef NoNickOne het volgende:
Die waren eerst niet wit zeker.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:58 schreef Zorro het volgende:
Als Siem ipv Zinchenko komt ga ik met witte zakdoejes zwaaien.
Gare gimmick user.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:58 schreef NoNickOne het volgende:
Roda flashbacks? Dat was bizar slecht.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het spel van PSV is zo triest dat mijn leven opeens minder kut aanvoelt.
Dit is niet beter, mogelijk slechterquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:59 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Roda flashbacks? Dat was bizar slecht.
Toto is nooit mad johquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:59 schreef Paxcon het volgende:
Een of andere vetzak in het publiek is nogal mad
De term vetzak dekt dan ook de lading niet bij totoquote:
Dat was ingecalculeerd, angstgegner hequote:Op dinsdag 6 december 2016 21:59 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Roda flashbacks? Dat was bizar slecht.
Hmm dat is raarquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:59 schreef Paxcon het volgende:
Met die camera?quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:59 schreef Paxcon het volgende:
Davy past niet in het stadionquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:00 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hmm dat is raar, Davy zit namelijk in het topic hier.
Flopwijn.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:59 schreef Bronson_ het volgende:
Die Bergwijn is wel echt een grote flop.
Dat kan bijna nietquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit is niet beter, mogelijk slechter
Dat heb ik vorig jaar ook vaak genoeg gedacht bij Ajax, blijkt het toch wel te kunnenquote:
Als dit maar niet escaleertquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:00 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hmm dat is raar, Davy zit namelijk in het topic hier.
Een of anderequote:Op dinsdag 6 december 2016 21:59 schreef Paxcon het volgende:
Maak dat de kat wijs.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:01 schreef vincenzo78 het volgende:
Ik hoop dat Jordy de Wijs erin komt. Meer controle over de wedstrijd.
Stelling: Kap met die onzinquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:02 schreef NoNickOne het volgende:
Stelling: Als Danny Blind coach was van Rostov hadden zij de champions league kunnen winnen.
quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:02 schreef NoNickOne het volgende:
Stelling: Als Danny Blind coach was van Rostov hadden zij de champions league kunnen winnen.
Madquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stelling: Kap met die onzin
Stelling: jij bent echt een debielquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:02 schreef NoNickOne het volgende:
oké genoeg weerquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:02 schreef NoNickOne het volgende:
Ik weet niet eens wie je bent.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:04 schreef NoNickOne het volgende:
Waarom hebben jullie hier zo'n hekel aan mij?
Gewoon doorgaan..quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:04 schreef NoNickOne het volgende:
Waarom hebben jullie hier zo'n hekel aan mij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanaf nu hoop ik dat ook.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:04 schreef Befbekje het volgende:
Cocu gaat het einde van het seizoen niet halen, vrees ik..
Denk eerder omdat dit gewoon idiote wissels zijnquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Siem wordt uitgefloten omdat hij een verleden bij Ajax heeft?
Omdat 'ie te dik is, en x-benen..quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eerder omdat ie kut speelt.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Was vorig seizoen al niet veel Ondanks dat kampioenschapquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:04 schreef Befbekje het volgende:
Cocu gaat het einde van het seizoen niet halen, vrees ik..
Ik ga naar de aldi denk ikquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:04 schreef Tagliano het volgende:
Ik had nooit gedacht dat Cocu enige vorm van humor heeft maar blijkbaar heeft hij het toch
Dat was voor de 2e wereldoorlog!quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:04 schreef franske19 het volgende:
Gaat Siem het ook voor PSV doen? Scoorde vaak belangrijke goals voor Ajax.
Nee Cocu uitfluiten omdat hij Zinchenko er af haalt.quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hé ik zag die dikzak met camera schreeuwen
Nee, omdat ie er geen kut van kan.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Snap ik, was grap.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee Cocu uitfluiten omdat hij Zinchenko er af haalt.
Die zit altijd onderin in het midden. Niet moeilijk te spotten.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hé ik zag die dikzak met camera schreeuwen
Ik ben teveel mad op Cocu om dat in te zien.quote:
Massagenocide is ook leukquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:07 schreef Caland het volgende:
Dit is zo saai dat ik sterk overweeg om naar buiten te gaan en te gaan massaverkrachten.
Gewoon doen joh..quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:07 schreef Caland het volgende:
Dit is zo saai dat ik sterk overweeg om naar buiten te gaan en te gaan massaverkrachten.
Je hebt de genen van je vader merk ikquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:07 schreef Caland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel goed vermaak hoor, dat verkies ik soms zelfs boven een goeie pot voetbal.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:07 schreef Caland het volgende:
quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:08 schreef Brammess het volgende:
2x rood ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De letter R is ook dit jaar moeilijk te verkrijgen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:08 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga een chocoladeletter opeten.
#viesdik
Genoeg, kijk maar even bij Ajax in de boekenquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:08 schreef Tjacka het volgende:
Dat er slechtere buitenspelers dan Younes en Traore zijn zeg.
Ik ga zo aan de chips..quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De letter R is ook dit jaar moeilijk te verkrijgen.
Eet smakelijk.
Moet jij geen F?quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De letter R is ook dit jaar moeilijk te verkrijgen.
Eet smakelijk.
Zoals jij lol hebt als Van Gerwen een potje verliest, bedoel je?quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:09 schreef F.M.D. het volgende:
psv had nog wel zo een enorme lol dat ajax het aflegde tegen deze ploeg. ze zouden wel even voor gaan doen hoe het moest.. hoogmoed komt ten val.
Melding ontvangen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:09 schreef Brammess het volgende:
Valse tussenstand van Oldenburger, tr gemaakt.
quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Genoeg, kijk maar even bij Ajax in de boeken
Speelt Ajax in de CL?quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:09 schreef F.M.D. het volgende:
psv had nog wel zo een enorme lol dat ajax het aflegde tegen deze ploeg. ze zouden wel even voor gaan doen hoe het moest.. hoogmoed komt ten val.
quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:07 schreef Caland het volgende:
Ja dit is wat heel psv dacht inderdaad, wat waren we mis zeg!quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:09 schreef F.M.D. het volgende:
Duimelot roep je moeder eens snel voor nog een slaapgedicht.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:09 schreef F.M.D. het volgende:
Hoe zou jij het wél noemen?quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
1 punt uit 5 noem ik niet echt meedoen in de CL
Geen directe plaatsing voor CL meer. GENOTquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:11 schreef Tjacka het volgende:
Uit Europa en 9 punten achter in de winterstop. GENOT
voorlopig gewoon 2x niet gewonnen, nog altijd beter dan ajax.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Duimelot roep je moeder eens snel voor nog een slaapgedicht.
0 punten en 0 miljoenen is niet meedoen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
1 punt uit 5 noem ik niet echt meedoen in de CL
Boeien, elke nederlandse ploeg overleeft die kampioenenroute met gemak.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geen directe plaatsing voor CL meer. GENOT
Figurantenrol. Let op PSV gaat rond minuut 80 als een Dolle aanvallen en dan lukt het niet meerquote:
1 jaartje. Nounou wat erg.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geen directe plaatsing voor CL meer. GENOT
Dit jaar, vorig seizoen*quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV wist vorig jaar gewoon te overwinteren hoor
Stijn overwoog Zinchenko in de manager.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:13 schreef Coco98 het volgende:
Ik zie dit PSV ook niet tegen GAE scoren.
Hehe goede trollquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:12 schreef Coco98 het volgende:
Volgend jaar doet Feyenoord mee in de CL. Die gaan het Nederlands voetbal weer op de kaart zetten.
Maak ik zelf wel uit, vriend..quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Speltip 16: gebruik gifjes met mate
Maak ik zelf wel uit, vriend..quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het heet dan ook niet voor niks een tip
Inso ook niet.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:08 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga een chocoladeletter opeten.
#viesdik
Stijn vindt dit niet leuk.
Daar sta ik niet van te kijken eigenlijkquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:16 schreef Caland het volgende:
Danny Blind riep Siem de Jong na 1 invalbeurt al op voor oranje.
Beeld je dat eens in mensen.
quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:16 schreef Caland het volgende:
Danny Blind riep Siem de Jong na 1 invalbeurt al op voor oranje.
Beeld je dat eens in mensen.
Wie moet hij dan brengen?quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:18 schreef BadderHaring het volgende:
En dan Narsingh ook nog... Godverdomme wat een ellende.
Omdat Atzegod een icoon is sinds hij Portishead op BKS 2013 met een 10 beoordeelde.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:17 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Waarom heb jij in hemelsnaam Atze de Vrieze in je UI?
willems!quote:
Portishead is altijd een 10 waard, dus dat vind ik geen geldige reden.. Veranderen die hap.. En rap een beetje..quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat Atzegod een icoon is sinds hij Portishead op BKS 2013 met een 10 beoordeelde.
dat was mijn idee iddquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als linksbuiten misschien is een idee
Nope.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:19 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Portishead is altijd een 10 waard, dus dat vind ik geen geldige reden.. Veranderen die hap.. En rap een beetje..
Geen korfbal.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:19 schreef vincenzo78 het volgende:
Krijgen ze niet een drinkpauze na 22 minuten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |