'quote:,,Roda JC had hier de bus geparkeerd en daar was moeilijk doorheen te komen. We speelden echter ook in een veel te laag tempo. Tegen Rostov zullen we wel wat meer ruimte krijgen.'
Dankje maatquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:58 schreef Poepz0r het volgende:
Ik geniet van Fok! Wat een heerlijke users hier
Oneens.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:58 schreef NoNickOne het volgende:
Stelling: Met Dolberg erin had het al 3-0 gestaan
Wat als Siem voor Luuk komt.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:58 schreef Zorro het volgende:
Als Siem ipv Zinchenko komt ga ik met witte zakdoejes zwaaien.
Het spel van PSV is zo triest dat mijn leven opeens minder kut aanvoelt.quote:
Rostov staat niet 15de of lager.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:58 schreef NoNickOne het volgende:
Die waren eerst niet wit zeker.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:58 schreef Zorro het volgende:
Als Siem ipv Zinchenko komt ga ik met witte zakdoejes zwaaien.
Gare gimmick user.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:58 schreef NoNickOne het volgende:
Roda flashbacks? Dat was bizar slecht.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het spel van PSV is zo triest dat mijn leven opeens minder kut aanvoelt.
Dit is niet beter, mogelijk slechterquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:59 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Roda flashbacks? Dat was bizar slecht.
Toto is nooit mad johquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:59 schreef Paxcon het volgende:
Een of andere vetzak in het publiek is nogal mad
De term vetzak dekt dan ook de lading niet bij totoquote:
Dat was ingecalculeerd, angstgegner hequote:Op dinsdag 6 december 2016 21:59 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Roda flashbacks? Dat was bizar slecht.
Hmm dat is raarquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:59 schreef Paxcon het volgende:
Met die camera?quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:59 schreef Paxcon het volgende:
Davy past niet in het stadionquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:00 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hmm dat is raar, Davy zit namelijk in het topic hier.
Flopwijn.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:59 schreef Bronson_ het volgende:
Die Bergwijn is wel echt een grote flop.
Dat kan bijna nietquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit is niet beter, mogelijk slechter
Dat heb ik vorig jaar ook vaak genoeg gedacht bij Ajax, blijkt het toch wel te kunnenquote:
Als dit maar niet escaleertquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:00 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hmm dat is raar, Davy zit namelijk in het topic hier.
Een of anderequote:Op dinsdag 6 december 2016 21:59 schreef Paxcon het volgende:
Maak dat de kat wijs.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:01 schreef vincenzo78 het volgende:
Ik hoop dat Jordy de Wijs erin komt. Meer controle over de wedstrijd.
Stelling: Kap met die onzinquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:02 schreef NoNickOne het volgende:
Stelling: Als Danny Blind coach was van Rostov hadden zij de champions league kunnen winnen.
quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:02 schreef NoNickOne het volgende:
Stelling: Als Danny Blind coach was van Rostov hadden zij de champions league kunnen winnen.
Madquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stelling: Kap met die onzin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |