Mannen zijn toch superieur aan vrouwen?quote:Op woensdag 7 december 2016 00:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom dat tongetje, ben je al zo wanhopig afgedaald dat zelfs kerels je gaan bekoren
Valt vies dik tegenquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:53 schreef Faxie het volgende:
Als je vet bent heb je het toch snel warmer?
Nouja, als jij er zou zijn, kwam ik ook wel even langs natuurlijkquote:Op woensdag 7 december 2016 00:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom dat tongetje, ben je al zo wanhopig afgedaald dat zelfs kerels je gaan bekoren
Aahwquote:Op woensdag 7 december 2016 00:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Valt vies dik tegen
O wacht, nee klopt wel, want ook als ik met dit weer een eind bergop ga fietsen leg ik het af.
Met autorijden, bierdrinken, koken, schouderophalen, armworstelen en dingen uitvinden misschien wel ja maar in bed hoef ik geen piemelquote:Op woensdag 7 december 2016 00:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mannen zijn toch superieur aan vrouwen?
Denk dat een penis in je anus je tot ongekende hoogten zou kunnen brengen.quote:Op woensdag 7 december 2016 00:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met autorijden, bierdrinken, koken, schouderophalen, armworstelen en dingen uitvinden misschien wel ja maar in bed hoef ik geen piemel
Zou jij ook eens moeten proberenquote:Op woensdag 7 december 2016 00:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk dat een penis in je anus je tot ongekende hoogten zou kunnen brengen.
Meh, enige dat ik weet is dat mijn penis tegen een baarmoedermondje dat regelmatig voor elkaar krijgtquote:Op woensdag 7 december 2016 00:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk dat een penis in je anus je tot ongekende hoogten zou kunnen brengen.
Jawelquote:
Ik kop 'm niet inquote:Op woensdag 7 december 2016 00:12 schreef Lokasenna het volgende:
Penissen brengen mij niet eens in de buurt van een orgasme.
Just the tip?quote:
Ook niet als die penis vastzit aan Mika met een lange woeste baard en elvenklederdracht aan?quote:Op woensdag 7 december 2016 00:12 schreef Lokasenna het volgende:
Penissen brengen mij niet eens in de buurt van een orgasme.
Nee, zo werkt mijn lichaam niet.quote:Op woensdag 7 december 2016 00:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook niet als die penis vastzit aan Mika met een lange woeste baard en elvenklederdracht aan?
quote:Op woensdag 7 december 2016 00:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook niet als die penis vastzit aan Mika met een lange woeste baard en elvenklederdracht aan?
Zin in muziekjens in Den Haag zaterdag?quote:Op woensdag 7 december 2016 00:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, zo werkt mijn lichaam niet.
Lukt niet, heb een etentje zaterdag.quote:Op woensdag 7 december 2016 00:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zin in muziekjens in Den Haag zaterdag?
Owquote:Op woensdag 7 december 2016 00:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lukt niet, heb een etentje zaterdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |