Stelletje hedonisten hier.quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:57 schreef Fascination het volgende:
Wat is dat op fok met het woord genot? Helemaal hip?
Is al jaren oud joh.quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:57 schreef Fascination het volgende:
Genotgenot!quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:57 schreef Fascination het volgende:
Volgende keer een sirene meenemen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb nu serieus tot 3x toe gezegd tegen de OR dat de locatie die zij gepland hebben voor de vergadering van morgen al bezet is...
Gewoon hele gesprekken over andere dingen, er overheen, maar dat wordt gewoon compleet genegeerd![]()
Net als dat ik 2x heb gezegd dat ze 2 dingen tegelijk gepland hadden en ze toen op de laatste dag ineens zeisen 'hee, we hebben twee dingen tegelijk gepland'![]()
Serieus mensen, ik heb dat allemaal al weken vantevoren gezegd
Maar nog steeds hip dus?quote:
Je houdt wel van grijze haren?quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:33 schreef Tegan het volgende:
Mijn (zwarte) hond's snuit begint langzaam grijs te worden. Zo schattig.
Loka en ik gebruiken het, wat denk je zelf?quote:
Een luidsprekerquote:Op dinsdag 6 december 2016 20:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgende keer een sirene meenemen.
Ja. Niets geiler dan grijze haren en een ontdeugende blikquote:Op dinsdag 6 december 2016 20:59 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Je houdt wel van grijze haren?
Waarom gaat iemand in godsnaam in de OR zitten, dat is het equivalent van de schaakclub op de middelbare school. Nouja ontslagbescherming wellicht, maar als je daar bang voor bent.quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb nu serieus tot 3x toe gezegd tegen de OR dat de locatie die zij gepland hebben voor de vergadering van morgen al bezet is...
Gewoon hele gesprekken over andere dingen, er overheen, oa 'wat is er dan morgen?!' maar dat wordt gewoon compleet genegeerd![]()
Net als dat ik 2x heb gezegd dat ze 2 dingen tegelijk gepland hadden en ze toen op de laatste dag ineens zeisen 'hee, we hebben twee dingen tegelijk gepland'![]()
Serieus mensen, ik heb dat allemaal al weken vantevoren gezegd
quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja. Niets geiler dan grijze haren en een ontdeugende blik.
Oh, ik kijk altijd heel deugend. Jammer.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja. Niets geiler dan grijze haren en een ontdeugende blik.
t was via appquote:Op dinsdag 6 december 2016 20:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgende keer een sirene meenemen.
Ben je al grijs dan?quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:02 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Oh, ik kijk altijd heel deugend. Jammer.
Sirenesmileys.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
t was via app![]()
Sorry, onduidelijk
Check.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:02 schreef Harmankardon het volgende:
ouderraad, van school.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:02 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Waarom gaat iemand in godsnaam in de OR zitten, dat is het equivalent van de schaakclub op de middelbare school. Nouja ontslagbescherming wellicht, maar als je daar bang voor bent.
Jammer dit.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:02 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Oh andere OR, my bad.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ouderraad, van school.
Omdat ik wel graag op de hoogte blijf en t stiekem best interessant is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |