Met kleinere huisdieren kan je ook ellende krjgenquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heel even leek een kat me wel leuk.
Maar je hebt me genezen.
Met alles kun je ellende krijgen; dieren, partners, familie, vrienden. En dan denk je; hou ik die allemaal weg. Krijg je zelf suikerziekte en mag je jezelf insuline gaan toedienen. Karma.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:41 schreef CherryLips het volgende:
Heel even leek een kat me wel leuk.
Maar je hebt me genezen.
quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:26 schreef Samzz het volgende:
Hopen dat je je snel weer op je hakjes kunt voortbewegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besteld.
Beter jezelf meteen van kant maken.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met alles kun je ellende krijgen; dieren, partners, familie, vrienden. En dan denk je; hou ik die allemaal weg. Krijg je zelf suikerziekte en mag je jezelf insuline gaan toedienen. Karma.
Dat lukt de 17e gewoon hoorquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hopen dat je je snel weer op je hakjes kunt voortbewegen.
Als je het als lastig vindt om insuline te spuiten bij jezelf dan zie ik je nog niet zo snel je polsen doorsnijden.quote:
De koningin.quote:
Bring life to me.quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:52 schreef ElDinosaur het volgende:
Zo'n lekker paprika tomaatsoepje gemaakt.
Voor zover mijn kennis reikt heet jij geen 'life'.quote:
?quote:
Zou Loka nooit verlaten toch.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:50 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Loka verlaten voor zo'n Engelse slet?. Zo eentje met tattoos en neppe wenkbrauwen zeker.
Wij hebben onze Britse Korthaar onlangs laten inslapen. Haar bijnaam was 'de koningin'.quote:
Beter schieten ze een beetje op met die pil van drion dan. :$quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je het als lastig vindt om insuline te spuiten bij jezelf dan zie ik je nog niet zo snel je polsen doorsnijden.
Ik was het even vergetenquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wij hebben onze Britse Korthaar onlangs laten inslapen. Haar bijnaam was 'de koningin'.
Jij staat dan ook niet bekend om je welgemeende interesse en je empathisch vermogen dus ik neem het je niet kwalijk.quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:56 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou Kaneel misschien verlaten mocht de toekomst uitwijzen dat mijn geaardheid toch meer naar Aziatische meisjes neigt.
Denk dat je verlangen naar mannen met baard daar te groot voor is.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:56 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou Kaneel misschien verlaten mocht de toekomst uitwijzen dat mijn geaardheid toch meer naar Aziatische meisjes neigt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |