'quote:,,Roda JC had hier de bus geparkeerd en daar was moeilijk doorheen te komen. We speelden echter ook in een veel te laag tempo. Tegen Rostov zullen we wel wat meer ruimte krijgen.'
Wat een gekquote:Waterreus heeft wel vertrouwen in een goede afloop: “Ik kan me niet voorstellen dat PSV niet gaat winnen. Als ze voor staan moet Rostov komen, dan gaan er ruimtes ontstaan. Ik zie het zelfs gebeuren dat PSV met een grote uitslag gaat winnen.”
Waterkneusquote:Op dinsdag 6 december 2016 15:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar Waterreus is volgens mij een beetje gekleurd.
Is Waterreus voor PSV?
Even lachen allemaalquote:Op dinsdag 6 december 2016 16:57 schreef KingRoland het volgende:
PSV wint dit met 2 vingers in de neus.
KingRonaldWaterreusquote:Op dinsdag 6 december 2016 16:57 schreef KingRoland het volgende:
Luuk gaat weer mondjes snoeren.quote:Op dinsdag 6 december 2016 16:57 schreef KingRoland het volgende:
5-3-2 tegen 5-3-2twitter:VI_nl twitterde op dinsdag 06-12-2016 om 19:38:21XI FK Rostov: Dzhanaev; Kurdjasov, Mevlja, Cesar Navas, Granat, Kalachev; Gatcan, Noboa, Erokhin; Poloz, Azmoun #psvros reageer retweet
3-5-2 vol op de aanvalquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
5-3-2 tegen 5-3-2twitter:VI_nl twitterde op dinsdag 06-12-2016 om 19:38:21XI FK Rostov: Dzhanaev; Kurdjasov, Mevlja, Cesar Navas, Granat, Kalachev; Gatcan, Noboa, Erokhin; Poloz, Azmoun #psvros reageer retweet
Speelt als een meisje,lekker laten banken.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:40 schreef Brammess het volgende:
PSV: Zoet, Arias, Isimat, Moreno, Brenet, Propper, Schwaab, Ramselaar, Zinchenko, L. de Jong, Bergwijn #psvros
Pereiro, het enige beetje creativiteit, op de bank
En dan Bergwijn en Zinchenko opstellen #lolquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:44 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Speelt als een meisje,lekker laten banken.
We hebben vandaag mannen nodig
Dus dan stel je Bergwijn op?quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:44 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Speelt als een meisje,lekker laten banken.
We hebben vandaag mannen nodig
Die gaan er tenminste voor.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan Bergwijn en Zinchenko opstellen #lol
Ik heb die Bergwijn nog geen goede wedstrijd voor PSV zien spelen en die Zinchenko geeft soms een leuk balletje maar echt veel gepresteerd voor PSV heeft hij natuurlijk ook niet.quote:
Zo opvallend vind ik dat niet hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:47 schreef PowerLoungen het volgende:
Opvallend dat alle assistent-trainers van Bert van Hondwijk anti-voetbal propageren
Meer dat er geen uitzondering isquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo opvallend vind ik dat niet hoor.
We mogen blij zijn dat die Bert het WK niet had gewonnen, anders kreeg die gek nog een standbeeld ook.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Meer dat er geen uitzondering is
Hij heeft weinig rendement idd, kan alleen zijn goal tegen Zwolle uit herinneren .quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb die Bergwijn nog geen goede wedstrijd voor PSV zien spelen en die Zinchenko geeft soms een leuk balletje maar echt veel gepresteerd voor PSV heeft hij natuurlijk ook niet.
Kan je beter Pereiro opstellen die het tenminste wel in zich heeft om een wedstrijd te beslissen. Zie Ajax-PSV vorig seizoenquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:53 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hij heeft weinig rendement idd, kan alleen zijn goal tegen Zwolle uit herinneren .
Laat nog te weinig zien.
Godzijdank voor dat wonderkind van Barcelonaquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We mogen blij zijn dat die Bert het WK niet had gewonnen, anders kreeg die gek nog een standbeeld ook.
En De Teen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Godzijdank voor dat wonderkind van Barcelona
Zinchenko ipv Bergwijnquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je beter Pereiro opstellen die het tenminste wel in zich heeft om een wedstrijd te beslissen. Zie Ajax-PSV vorig seizoen
Zoetquote:Op dinsdag 6 december 2016 20:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zinchenko ipv Bergwijn
En dan Pereiro op de plek van Zinchenko
Had ook gekund ja
Of PSV gaat 4-3-3 spelen met Schwaab op het middenveld en Bergwijn op links,Zinchenko op rechts.
Als beide backs hoog staan speel je 1 op 1 achterin, dat is best gevaarlijkquote:Op dinsdag 6 december 2016 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoet
Arias-Isimat-Moreno-Brenet
Pröpper-Ramselaar-Zinchenko
Pereiro-Lammers-Bergwijn
Gewoon aanvallen toch
Dan doen ze maar bij Ajax, en dan 4-1 op de broek krijgen..:)quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoet
Arias-Isimat-Moreno-Brenet
Pröpper-Ramselaar-Zinchenko
Pereiro-Lammers-Bergwijn
Gewoon aanvallen toch
Ze moeten dan ook winnen en scoren, dus gewoon aanvallen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als beide backs hoog staan speel je 1 op 1 achterin, dat is best gevaarlijk
Ajax kreeg 4-1 op de broek omdat ze met een betonmiddenveld speelde en de bal voorin niet werd vastgehouden. Ja dan word je continu overlopen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dan doen ze maar bij Ajax, en dan 4-1 op de broek krijgen..:)
Je moet wel blijven passen voor een tegentreffer dan is het gelijk afgelopen.
quote:
twitter:ChristelvdMeer twitterde op dinsdag 15-03-2016 om 23:34:58@pauwnl Waarom? Zo kansloos dit. Heel misplaatst. #pauwfail reageer retweet
MAD MAD MADquote:Op dinsdag 6 december 2016 20:19 schreef Brammess het volgende:
[..]twitter:ChristelvdMeer twitterde op dinsdag 15-03-2016 om 23:34:58@pauwnl Waarom? Zo kansloos dit. Heel misplaatst. #pauwfail reageer retweet
Zou rakenquote:Op dinsdag 6 december 2016 20:19 schreef Brammess het volgende:
[..]twitter:ChristelvdMeer twitterde op dinsdag 15-03-2016 om 23:34:58@pauwnl Waarom? Zo kansloos dit. Heel misplaatst. #pauwfail reageer retweet
Ajax speelde ze weg in eigen huis, genoeg kansen gehad om met 3/4-0 te winnenquote:Op dinsdag 6 december 2016 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
http://nos.nl/artikel/214(...)-kan-bijna-niet.html
Zelfs de NOS begint nuttige journalistiek te voeren vandaag. Wat een dag.
Je hebt niet eens een poging gedaan om te lezen. Chapeau. Onderstaande is precies wat ik al weken verkondig.quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ajax speelde ze weg in eigen huis, genoeg kansen gehad om met 3/4-0 te winnen
Ik lees niks van de NOS.quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt niet eens een poging gedaan om te lezen. Chapeau. Onderstaande is precies wat ik al weken verkondig.
"PSV moet winnen en dat maakt Rostov voor mij de grote favoriet. Moeten aanvallen tegen Rostov is zo'n beetje het ergste dat je kunt overkomen. Maar een vroege goal van PSV kan alles veranderen, want dan moet Rostov een ander spel gaan spelen."
Zo'n bijzonder stukje is dat toch verder niet.quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
http://nos.nl/artikel/214(...)-kan-bijna-niet.html
Zelfs de NOS begint nuttige journalistiek te voeren vandaag. Wat een dag.
Wel voor PSVCL, die kijkt niet zoveel voetbal, of ja hij begrijpt er niet zoveel vanquote:Op dinsdag 6 december 2016 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo'n bijzonder stukje is dat toch verder niet.
Azmoun gaat vandaag prikken denk ik
Haha ja ik had even zin om te trollenquote:Op dinsdag 6 december 2016 20:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zit jij op voetbalwedden? Ik zag een user genaamd paxcon
Het zit er voller dan bij jullie.quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:39 schreef Brammess het volgende:
https://twitter.com/RypkeBakker/status/806221420313346048
Doek deze club op.
koekoekquote:Op dinsdag 6 december 2016 20:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zit er voller dan bij jullie.
Ajax Rostov was uitverkocht, PSV Rostov nietquote:Op dinsdag 6 december 2016 20:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zit er voller dan bij jullie.
Uitverkopen en daadwerkelijk komen opdraven, daar zit een verschil tussen hé.quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:41 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ajax Rostov was uitverkocht, PSV Rostov niet
sowquote:Op dinsdag 6 december 2016 20:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Uitverkopen en daadwerkelijk komen opdraven, daar zit een verschil tussen hé.
Uhm, okéquote:Op dinsdag 6 december 2016 20:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op in deze contextquote:Op dinsdag 6 december 2016 20:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb het over ajax, niet psv.quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op in deze context
sowquote:Op dinsdag 6 december 2016 20:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De enige manier om een poesje bij je lul te krijgen.
xD
Geen idee. Maar een hoop ajacieden doen het.quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je een kaartje kopen voor één wedstrijd en dan niet gaan?
Wie is gratje?quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:44 schreef Brammess het volgende:
[..]
Verkoop hem een beuk
Ik ga gratje denk ik ook even halen
Dan moet hij helemaal van Oss naar EIndhoven :Squote:Op dinsdag 6 december 2016 20:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zit Davy niet in het stadion?
Dat is met een seizoenkaart gratenlikkerquote:Op dinsdag 6 december 2016 20:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee. Maar een hoop ajacieden doen het.
Afgelopen zondag nog.
Jij roept mij nooit.quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:47 schreef Coco98 het volgende:
Er zijn nog veel plaatsen in vak MM, waarom zitten Davy en ik daar niet?
Ze spelen tegen SV Realisme.quote:
Zijn suboptimale plaatsen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:47 schreef Coco98 het volgende:
Dat weet ikquote:Op dinsdag 6 december 2016 20:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
GGMM en ik hopen dat PSV zometeen wint
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat jullie in vak XXL thuis horen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:47 schreef Coco98 het volgende:
Deze heb je voorbereid hequote:Op dinsdag 6 december 2016 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze spelen tegen SV Realisme.
PSV is favoriet bij de bookies, dus een beetje indekken is het welquote:Op dinsdag 6 december 2016 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze spelen tegen SV Realisme.
koekoekquote:Op dinsdag 6 december 2016 20:49 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Omdat jullie in vak XXL thuis horen.
quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:49 schreef Brammess het volgende:
[..]Leuke katSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Poll: PSV gaat dit winnenquote:Op dinsdag 6 december 2016 20:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
GGMM en ik hopen dat PSV zometeen wint
[..]Deze kat kijkt een beetje zielig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
[..]Leuke kad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Die komt hier ook nooit meer he.quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:51 schreef GGMM het volgende:
Arias beste back van de Eredivisie.
- Cavaliers
Als ik zoiets gezegd zou hebben zou ik mijn account ook opheffen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die komt hier ook nooit meer he.
Terecht, die hetze jegens KingGodland moet maar eens stoppen.quote:
Jan Scharie en Heiko W zijn betere voetballersquote:Op dinsdag 6 december 2016 20:52 schreef Caland het volgende:
Hoe is die Schwaab eigenlijk? Hij valt mij nooit zo op.
Eensquote:Op dinsdag 6 december 2016 20:52 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Terecht, die hetze jegens KingGodland moet maar eens stoppen.
PSVCL had hem 2 wedstrijden zien spelen en vond hem toen geniaal.quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:52 schreef Caland het volgende:
Hoe is die Schwaab eigenlijk? Hij valt mij nooit zo op.
KingGodlandquote:Op dinsdag 6 december 2016 20:52 schreef Coco98 het volgende:
[..]
De waarheid mag benoemd worden en hoeft niet weggenoordkorea'd te worden.quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:52 schreef Coco98 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh no you didn'tquote:Op dinsdag 6 december 2016 20:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De waarheid mag benoemd worden en hoeft niet weggenoordkorea'd te worden.
quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:53 schreef Brammess het volgende:
PEP OUTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:53 schreef Brammess het volgende:
Celtic*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar hebben we de verkiezingen voor.quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De waarheid mag benoemd worden en hoeft niet weggenoordkorea'd te worden.
Hij gaat fier aan kop aangaande de Drizzt awardquote:Op dinsdag 6 december 2016 20:53 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Daar hebben we de verkiezingen voor.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Lief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]AwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verwacht nu een katten tegenpost van GGMM.What can change the nature of a man?
[..]JR heeft een trainingsbroek aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een tokkie.
[..]AAAAAAAAAWWWWWWWWWWWHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat is voor als Luuk zo scoort, dan gaat het broekie uit.quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
JR heeft een trainingsbroek aan
Wat een tokkie.
Jij in je panty?quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een tokkie.
quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:55 schreef Brammess het volgende:
Toch knap, ze stonden net nog achter tegen Gladbach.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Joggingbroekenquote:Op dinsdag 6 december 2016 20:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een tokkie.
[..]LiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe ook gelijk een foto van je katquote:Op dinsdag 6 december 2016 20:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
JR heeft me op ideeën gebracht, ik ga ook een trainingsbroek aantrekken.
quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:58 schreef Brammess het volgende:
Ik hoop steeds dat het een foto van een kat isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je moeder.quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:58 schreef GGMM het volgende:
Wie kijkt er nog meer uit naar het haxball in de rust?
Ik kijk uit naar een nieuwe foto van je katquote:Op dinsdag 6 december 2016 20:58 schreef GGMM het volgende:
Wie kijkt er nog meer uit naar het haxball in de rust?
quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar een nieuwe foto van je kat
quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik hoop steeds dat het een foto van een kat is
quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:01 schreef Brammess het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij hebben ze dit gejat van FC Groningenquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:03 schreef Caland het volgende:
Lalala
Lalalala
Lalalalalalalala
Lalalala
Lalalalalalalala
Lalalala
En dan iets onverstaanbaars
Waarom heb jij elke week een obsessie met die liedjes?quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:03 schreef Caland het volgende:
Lalala
Lalalala
Lalalalalalalala
Lalalala
Lalalalalalalala
Lalalala
[..]DankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Mijn andere kat kijkt soms echt geconcentreerd naar voetbal of dartsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:02 schreef Brammess het volgende:
Het is wachten op de tegengoal tegen CillessenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van mij vreet plasticquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn andere kat kijkt soms echt geconcentreerd naar voetbal of darts
"PSV Eindhoven!", met de klemtonen op de 'S' en 'ho' waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:03 schreef Caland het volgende:
Lalala
Lalalala
Lalalalalalalala
Lalalala
Lalalalalalalala
Lalalala
Wat een rare tekst op het eindquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:03 schreef Caland het volgende:
Lalala
Lalalala
Lalalalalalalala
Lalalala
Lalalalalalalala
Lalalala
De enige pussy waar hij ooit een foto van zal makenquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:04 schreef Coco98 het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat GGMM nu een foto van zijn kat aan het maken is.
pics van jouw katquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:04 schreef Coco98 het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat GGMM nu een foto van zijn kat aan het maken is.
Origineelquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:05 schreef Bolasie het volgende:
[..]
De enige pussy waar hij ooit een foto van zal maken
Erg leuke post.quote:
Misschien is het tijd voor wat longcat plaatjes.quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien is het tijd voor wat longcat plaatjes.
Das kut man, zand eroverquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn moeder is gecremeerd. Beetje smakeloze grap.
Anne Frank is je moeder?quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn moeder is gecremeerd. Beetje smakeloze grap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |