'quote:,,Roda JC had hier de bus geparkeerd en daar was moeilijk doorheen te komen. We speelden echter ook in een veel te laag tempo. Tegen Rostov zullen we wel wat meer ruimte krijgen.'
Wat een gekquote:Waterreus heeft wel vertrouwen in een goede afloop: “Ik kan me niet voorstellen dat PSV niet gaat winnen. Als ze voor staan moet Rostov komen, dan gaan er ruimtes ontstaan. Ik zie het zelfs gebeuren dat PSV met een grote uitslag gaat winnen.”
Waterkneusquote:Op dinsdag 6 december 2016 15:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar Waterreus is volgens mij een beetje gekleurd.
Is Waterreus voor PSV?
Even lachen allemaalquote:Op dinsdag 6 december 2016 16:57 schreef KingRoland het volgende:
PSV wint dit met 2 vingers in de neus.
KingRonaldWaterreusquote:Op dinsdag 6 december 2016 16:57 schreef KingRoland het volgende:
Luuk gaat weer mondjes snoeren.quote:Op dinsdag 6 december 2016 16:57 schreef KingRoland het volgende:
5-3-2 tegen 5-3-2twitter:VI_nl twitterde op dinsdag 06-12-2016 om 19:38:21XI FK Rostov: Dzhanaev; Kurdjasov, Mevlja, Cesar Navas, Granat, Kalachev; Gatcan, Noboa, Erokhin; Poloz, Azmoun #psvros reageer retweet
3-5-2 vol op de aanvalquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
5-3-2 tegen 5-3-2twitter:VI_nl twitterde op dinsdag 06-12-2016 om 19:38:21XI FK Rostov: Dzhanaev; Kurdjasov, Mevlja, Cesar Navas, Granat, Kalachev; Gatcan, Noboa, Erokhin; Poloz, Azmoun #psvros reageer retweet
Speelt als een meisje,lekker laten banken.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:40 schreef Brammess het volgende:
PSV: Zoet, Arias, Isimat, Moreno, Brenet, Propper, Schwaab, Ramselaar, Zinchenko, L. de Jong, Bergwijn #psvros
Pereiro, het enige beetje creativiteit, op de bank
En dan Bergwijn en Zinchenko opstellen #lolquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:44 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Speelt als een meisje,lekker laten banken.
We hebben vandaag mannen nodig
Dus dan stel je Bergwijn op?quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:44 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Speelt als een meisje,lekker laten banken.
We hebben vandaag mannen nodig
Die gaan er tenminste voor.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan Bergwijn en Zinchenko opstellen #lol
Ik heb die Bergwijn nog geen goede wedstrijd voor PSV zien spelen en die Zinchenko geeft soms een leuk balletje maar echt veel gepresteerd voor PSV heeft hij natuurlijk ook niet.quote:
Zo opvallend vind ik dat niet hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:47 schreef PowerLoungen het volgende:
Opvallend dat alle assistent-trainers van Bert van Hondwijk anti-voetbal propageren
Meer dat er geen uitzondering isquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo opvallend vind ik dat niet hoor.
We mogen blij zijn dat die Bert het WK niet had gewonnen, anders kreeg die gek nog een standbeeld ook.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Meer dat er geen uitzondering is
Hij heeft weinig rendement idd, kan alleen zijn goal tegen Zwolle uit herinneren .quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb die Bergwijn nog geen goede wedstrijd voor PSV zien spelen en die Zinchenko geeft soms een leuk balletje maar echt veel gepresteerd voor PSV heeft hij natuurlijk ook niet.
Kan je beter Pereiro opstellen die het tenminste wel in zich heeft om een wedstrijd te beslissen. Zie Ajax-PSV vorig seizoenquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:53 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hij heeft weinig rendement idd, kan alleen zijn goal tegen Zwolle uit herinneren .
Laat nog te weinig zien.
Godzijdank voor dat wonderkind van Barcelonaquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We mogen blij zijn dat die Bert het WK niet had gewonnen, anders kreeg die gek nog een standbeeld ook.
En De Teen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Godzijdank voor dat wonderkind van Barcelona
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |