Dan moet ze je waarschijnlijk niet. Kut. Maar life goes onquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:56 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Nieuwe mensen ontmoeten zoals gisteren was gewoon echt leuk maar dat je daarna van hele dag berichten sturen naar amper drie nietszeggende zinnen na de date is altijd zo kut. Heb dus gevraagd of ze het gezellig vond en nu weer anderhalfuur stilte, dat voelt gewoon te lang als je het afzet tegen eerdere dagen.
Stel je eens niet zo aan man. Dit hoort bij daten. Als je daar niet tegen kunt moet je niet gaan daten.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:37 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Ben gewoon al de hele dag chagrijnig. Daarom haat ik daten.
Als je een beetje afstand neemt van jezelf dan moet je twee dingen opvallen:quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:56 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Nieuwe mensen ontmoeten zoals gisteren was gewoon echt leuk maar dat je daarna van hele dag berichten sturen naar amper drie nietszeggende zinnen na de date is altijd zo kut. Heb dus gevraagd of ze het gezellig vond en nu weer anderhalfuur stilte, dat voelt gewoon te lang als je het afzet tegen eerdere dagen.
Maar wat ik dan écht niet snap: waarom duren mijn dates dan altijd zo lang? Vijf uur is geen vijf minuten waar je al weet dat het niks gaat worden en er dan maar een uurtje van maakt uit beleefdheid. Blijkbaar ben ik goed genoeg om vijf uur mee door te brengen, maar daarna is er of geen vonk, of je hoort nooit meer wat. Ik hoop nog steeds op een tweede date maar het voorteken is niet goed. Morgenvroeg nog een appje sturen dat ze best eerlijk mag zijn als het nog steeds stil is.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:15 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Als je een beetje afstand neemt van jezelf dan moet je twee dingen opvallen:
- je bent online schijnbaar leuk genoeg om met meiden om te gaan zodat ze met je af willen spreken. Goed voor jou.
- Als ze je in het echt hebben meegemaakt dan is het in de regel zo dat als jij hun leuk vindt en de date erg geslaagd vond, dit niet wederzijds is. Zoveel toeval bestaat niet denk ik dan, jij schat de situatie significant anders in dan je date.
Zeker weten kan ik het niet, maar als ik naar mensen in min eigen omgeving kijk dan herken ik heel veel van dit gedrag en deze situatie bij bekende autisten. Ik denk dat het daar mee te maken heeft en er is maar 1 mogelijke constructieve oplossing en dat is dat jij met een professional aan de slag gaat. Dit is geen poker waarbij je moet wachten totdat je een goede hand krijgt, dit is je leven.
Nee. Ik heb als laatste geappt 'Vond je het gezellig gisteren?:)' dus ik stuur dan morgen iets van 'je mag best eerlijk zijn...quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:52 schreef Cue_ het volgende:
"waarom ben je zo stil?"
Doe t niet alsjeblieft... Of nouja, waarom ook niet gewoon.
Waarom ben je zo stil?quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:52 schreef Cue_ het volgende:
"waarom ben je zo stil?"
Doe t niet alsjeblieft... Of nouja, waarom ook niet gewoon.
Ah okquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zit te wachten op mijn prins op t zwarte paard.
Sick puppy jij jonguhquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:54 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Nee. Ik heb als laatste geappt 'Vond je het gezellig gisteren?:)' dus ik stuur dan morgen iets van 'je mag best eerlijk zijn...'. Ook al zegt ze morgen ja tegen een tweede date wat dus het hoogst haalbare is, heb ik nog een kut gevoel over deze dag. Ik houd gewoon niet van onzekerheid en deze spelletjes, al dan niet of ze druk is vandaag.
Niet dat het wat uitmaakt want ze vindt je toch niet leuk genoeg voor een vervolgdate. Maar zo'n gare vraag moet je dus ook nooit stellen he. Vertel gewoon wat jij er van vond.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:54 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Nee. Ik heb als laatste geappt 'Vond je het gezellig gisteren?:)' dus ik stuur dan morgen iets van 'je mag best eerlijk zijn...'. Ook al zegt ze morgen ja tegen een tweede date wat dus het hoogst haalbare is, heb ik nog een kut gevoel over deze dag. Ik houd gewoon niet van onzekerheid en deze spelletjes, al dan niet of ze druk is vandaag.
Ehh..je kan ook best een gezellige avond hebben met iemand, goede gesprekken en dan denken nou dat was leuk niet meer niet minder..quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:48 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Maar wat ik dan écht niet snap: waarom duren mijn dates dan altijd zo lang? Vijf uur is geen vijf minuten waar je al weet dat het niks gaat worden en er dan maar een uurtje van maakt uit beleefdheid. Blijkbaar ben ik goed genoeg om vijf uur mee door te brengen, maar daarna is er of geen vonk, of je hoort nooit meer wat. Ik hoop nog steeds op een tweede date maar het voorteken is niet goed. Morgenvroeg nog een appje sturen dat ze best eerlijk mag zijn als het nog steeds stil is.
En wat dus echt kut is is dat ik géén verwachtingen had maar ze 100% meeviel en daardoor haar juist ben leuk gaan vinden. 'The day after' is gewoon kut als het zo stilvalt en ik ben echt de hele dag chagrijnig en dat zal nog wel even duren als er morgen ook geen teken van leven is.
Ik vind 5 uur eigenlijk niet zo heel lang als dat inclusief koken, eten, afwassen (?) en 'voor de vorm' nog wat tv kijken is. Bij zo'n soort date kan je niet zomaar elk moment opstappen vind ik en veel mensen zijn wel in staat om er, voor zo lang als het duurt, dan nog wel iets van te maken. Tenminste, niet iedereen is zo moedig/onfatsoenlijk om te veinzen dat hij/zij ziek is (of iets dergelijks) om toch zo snel mogelijk weg te kunnen komen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:48 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Maar wat ik dan écht niet snap: waarom duren mijn dates dan altijd zo lang? Vijf uur is geen vijf minuten waar je al weet dat het niks gaat worden en er dan maar een uurtje van maakt uit beleefdheid. Blijkbaar ben ik goed genoeg om vijf uur mee door te brengen, maar daarna is er of geen vonk, of je hoort nooit meer wat. Ik hoop nog steeds op een tweede date maar het voorteken is niet goed. Morgenvroeg nog een appje sturen dat ze best eerlijk mag zijn als het nog steeds stil is.
Na het eten en de afwas hebben we nog 1,5 uur tv gekeken. Koken was eigenlijk amper twintig minuten.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:07 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vind 5 uur eigenlijk niet zo heel lang als dat inclusief koken, eten, afwassen (?) en 'voor de vorm' nog wat tv kijken is. Bij zo'n soort date kan je niet zomaar elk moment opstappen vind ik en veel mensen zijn wel in staat om er, voor zo lang als het duurt, dan nog wel iets van te maken. Tenminste, niet iedereen is zo moedig/onfatsoenlijk om te veinzen dat hij/zij ziek is (of iets dergelijks) om toch zo snel mogelijk weg te kunnen komen.
Je hebt inmiddels al meer dan genoeg berichtjes gestuurd, ik zou het echt hier bij laten als ik jou was.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:54 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Dit neemt wel mijn zelfvertrouwen en zin weg voor volgende dates.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:12 schreef Forbry het volgende:
[..]
Je hebt inmiddels al meer dan genoeg berichtjes gestuurd, ik zou het echt hier bij laten als ik jou was.
Als de geschiedenis zich blijft herhalen, is er dan wel toekomst.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:14 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Dit neemt wel mijn zelfvertrouwen en zin weg voor volgende dates.
quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:10 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Na het eten en de afwas hebben we nog 1,5 uur tv gekeken. Koken was eigenlijk amper twintig minuten
.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:14 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Ik ga nu huilen in een hoekje hoorquote:Op dinsdag 6 december 2016 08:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mooie opmerking van een moderator zeg
[..]
Iemand met een IQ van 120 is niet zo dom om zonder condoom sex te hebben waardoor jij je koter zsm krijgt hoor. Dus wat dat aangaat kan je beter voor de simpele figuren gaan.
Wel voor die vrouwenquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:17 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als de geschiedenis zich blijft herhalen, is er dan wel toekomst.
OMG, doe het niet. ENORM verstikkend en wanhopig. Neem afstand, zoek afleiding. En laat vanaf nu het initiatief aan haar over. Reageer, meer niet.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:54 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een gebrek aan zelfreflectie en mensen inschatten. Dan wordt het ook nooit wat. Zeker niet als het na de miljoen tips in dit topic niet lukt en je hier niks mee doet.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:14 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Komop, dat moet toch wel lukkenquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:24 schreef Kreator het volgende:
Ontopic: 0 dates in maanden. Datingapps zijn kennelijk niet voor mij...en ik moet toch echt voor de kerst een wulps meisje strikken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |