Of energie.quote:Op dinsdag 6 december 2016 11:19 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zou er geen tijd voor hebben.
En als je iemand zou daten die met haar verleden in de knoop zit. Ze vertelt het niet maar je merkt dat iets is. Verleden is een slechte start in de thuissituatie. Ik word er best onzeker van dat ik onzeker ben en daarom word afgewezen.Ik persoonlijk ga dan niet daten maar eerst dat ene verwerken. Als je constant tegen dat dingetje loopt.quote:Op dinsdag 6 december 2016 10:11 schreef Fogel het volgende:
Het voordeel van dating apps is dat je al weet dat iemand single is (althans, dat zou je toch wel aan moeten kunnen nemen) en op zoek iets naar iets. Wat dat iets is kom je in de loop van een chat wel achter, nadat je een match hebt. Ook kan je voor een swipe al ongeveer lezen wat je kan verwachten. Best een OK filter, en dat heb je niet (zo sterk) als je de stad ingaat (al kan je aan de kleding en hoeveelheid make-up meestal al wel inschatten wat je kan verwachten).
nee polyamorie is een vorm van een open relatie. Niet alle open relaties zijn poly, alle poly relaties zijn wel openquote:Op dinsdag 6 december 2016 10:49 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nee, dat is het onderscheid tussen open relatie (ook hannesen met anderen maar geen relaties opbouwen) en polyamorie (alles in veelvoud) als ik het goed van mijn polydame begrepen heb.
ja pleur maar weer op met dittequote:Op dinsdag 6 december 2016 12:14 schreef Allures het volgende:
[..]
nee polyamorie is een vorm van een open relatie. Niet alle open relaties zijn poly, alle poly relaties zijn wel open
Dus iemand in een open relatie kan ook op een poly manier leven en dus meerdere relaties aan gaan
Als je angst en depressies hebt en daardoor eerder al geen vriend of baan hebt kunnen behouden, en geen studie hebt afgerond, dan ben ik gewoon niet van plan om de barmhartige samaritaan uit te gaan hangen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 12:03 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
En als je iemand zou daten die met haar verleden in de knoop zit. Ze vertelt het niet maar je merkt dat iets is. Verleden is een slechte start in de thuissituatie. Ik word er best onzeker van dat ik onzeker ben en daarom word afgewezen.Ik persoonlijk ga dan niet daten maar eerst dat ene verwerken. Als je constant tegen dat dingetje loopt.
Want jij schreef dat jij niemand wil daten die psychische problemen heeft. Dat was benieuwd wat je ervan vindt.
Stuur haar gewoon een berichtje. Man niet zo moeilijk doen nu. Weet je iig waar je aan toe bent.quote:Op dinsdag 6 december 2016 10:42 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Nou nee die verwachting zat er dik inMaar meer omdat het nu dus stil is en normaal appen we al 's morgens. Daten is ook jezelf kwetsbaar opstellen en bij mij is het probleem vaak dat er geen tweede date komt dus ga je elke keer denken hoe een eerste date anders kan. Maar ja dates duren hier wel vrij lang, gisteren vijf uur. Geen teken dat het foute boel is lijkt me.
Settle down Beavis. Als je de reeks daar niet over wil laten gaan moet je maar met iets komen waar je het wel over wil hebben.quote:Op dinsdag 6 december 2016 12:33 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ja pleur maar weer op met ditte
Ze had net een tentamenquote:Op dinsdag 6 december 2016 12:38 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Stuur haar gewoon een berichtje. Man niet zo moeilijk doen nu. Weet je iig waar je aan toe bent.
Volgens mij is er na dit soort geneuzel in de marge tot in den treure altijd weer een grote schoonmaak nodig terwijl er toch echt een apart topic voor loopt.quote:Op dinsdag 6 december 2016 12:41 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Settle down Beavis. Als je de reeks daar niet over wil laten gaan moet je maar met iets komen waar je het wel over wil hebben.
Yeap maar dat opgefokte gaat de sfeer ook niet ten goede komen, vandaar de suggestie om het topic met een eigen bijdrage bij te sturen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 12:47 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Volgens mij is er na dit soort geneuzel in de marge tot in den treure altijd weer een grote schoonmaak nodig terwijl er toch echt een apart topic voor loopt.
Dus laten we het hier vooral weer over daten houden.
Oh, ik wist niet dat het officieel was met allures?quote:Op dinsdag 6 december 2016 10:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Aangezien ik zelf ook een vriendin heb zullen die dating apps wel zo slim zijn om ons gewoon te matchen.
Als dat je ding is, prima. Maar de meeste mensen daten toch echt om een partner tegen te komen/te leren kennen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 10:28 schreef Allures het volgende:
Is er iets niet goed aan daten om het daten? Gewoon omdat het leuk is?
Altijd mooi om te zien hoe je toch soort van probeert te vissen naar bevestiging van namen enzoquote:Op dinsdag 6 december 2016 12:56 schreef yats het volgende:
Oh, ik wist niet dat het officieel was met allures?
Jongen lees es terug man, allemaal maar bullshit sinds vanmorgen. Van mensen met issues. Veel issues.quote:Op dinsdag 6 december 2016 12:41 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Settle down Beavis. Als je de reeks daar niet over wil laten gaan moet je maar met iets komen waar je het wel over wil hebben.
Dus omdat iemand een ander soort relatie heeft dan wat volgens jou de 'norm' moet zijn hebben ze issuesquote:Op dinsdag 6 december 2016 13:14 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Jongen lees es terug man, allemaal maar bullshit sinds vanmorgen. Van mensen met issues. Veel issues.
Omdat het je ook geen bal aangaatquote:Op dinsdag 6 december 2016 12:56 schreef yats het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat het officieel was met allures?
Dat wist ik dus nietquote:Op dinsdag 6 december 2016 13:56 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
En dat tentamen gaat voor jou? Belachelijk.
Nee je snapt er weer es geen kut van. Die mensen juist niet.quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:22 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dus omdat iemand een ander soort relatie heeft dan wat volgens jou de 'norm' moet zijn hebben ze issuesvolgens mij ben jij degene met een issue
ah, ik snap denk wel wat je bedoelt. Iemand moet wel zijn leven een beetje op de rails hebben anders heb je waarschijnlijk ook geen gelijkwaardigheid.quote:Op dinsdag 6 december 2016 12:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je angst en depressies hebt en daardoor eerder al geen vriend of baan hebt kunnen behouden, en geen studie hebt afgerond, dan ben ik gewoon niet van plan om de barmhartige samaritaan uit te gaan hangen.
Mensen van rond de 35-40 die nog niks bereikt hebben in hun leven blijven waarschijnlijk (maar da's een aanname) in dat spoor hangen. Ik wil iemand die een zelfstandig leven heeft en niet afhankelijk is van bijvoorbeeld de sociale dienst om dingen (halfbakken) voor elkaar te krijgen. En ik wil al helemaal niet dat een eventuele nieuwe partner afhankelijk moet zijn van mij.
Begrijp me niet verkeerd, niemand is perfect, maar wat ik hier beschrijf is gewoon geen basis voor meer wat mij betreft. Als je (en ik doel niet op jou specifiek) ondanks je problemen je leven wel op een goed spoor hebt, dan is er niks aan de hand.
Het feit dat je geen enkel berichtje krijgt is ook een bevestiging. Het is alleen niet de bevestiging die jij wil horen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 15:48 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Hoe kan ik mezelf niet afhankelijk maken van date-uitkomsten? Ik merk nu toch dat ik weer heel erg behoefte heb aan bevestiging en eigenlijk een tweede date gepland wil hebben. Nu vraag ik me toch steeds af: 'hoe heeft zij gisteravond beleefd' omdat het zo akward stil is. En ja mensen zijn druk blablabla. Tegenwoordig is iedereen zo bereikbaar als de pest.
Ik heb dus wel een berichtje gehad vanmorgen, dat ze tentamen heeft. Maar dat is nu ook al wel afgelopen. Ik had een vraag gesteld daarop, dus antwoord had ik wel verwacht.quote:Op dinsdag 6 december 2016 15:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Het feit dat je geen enkel berichtje krijgt is ook een bevestiging. Het is alleen niet de bevestiging die jij wil horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |