abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167156714
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 december 2016 22:24 schreef Seven. het volgende:

[..]

OMG, doe het niet. ENORM verstikkend en wanhopig. Neem afstand, zoek afleiding. En laat vanaf nu het initiatief aan haar over. Reageer, meer niet.
Heb net al gezegd dat ik het iig gezellig vond :')
Tja, ik wil ergens duidelijkheid. Ben niet zo van de 2 dagen wachten regel als het gewoon leuk was.
pi_167156831
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 22:27 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Tja, ik wil ergens duidelijkheid. Ben niet zo van de 2 dagen wachten regel als het gewoon leuk was.
Ik ben ook niet zo van het werken, maar er moet toch geld verdiend worden

Als je iedere keer dezelfde fout maakt, zal je iedere keer dezelfde teleurstelling tegenkomen.

Tenzij je de "ware" tegenkomt..
Dan kan je bijna niets meer verkeerd doen, mits zij er ook zo overdenkt.
Hell To The Liars
  Official ESF Kreviewer dinsdag 6 december 2016 @ 22:30:19 #228
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_167156864
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 22:26 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Komop, dat moet toch wel lukken :o

Bewust niet gedate of ?
Had er nog geen zin in dus weinig energie in gestopt. Maar ik echt 0 hits op mn app. (Alleen uit thailand enzo). Geeft verder niet maar als ik hier dan zoveel date verhalen lees, doe ik iets fout denk ik. Kom niet eens tot gesprekjes. :').
  dinsdag 6 december 2016 @ 22:31:54 #229
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_167156942
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 december 2016 22:30 schreef Kreator het volgende:

[..]

Had er nog geen zin in dus weinig energie in gestopt. Maar ik echt 0 hits op mn app. (Alleen uit thailand enzo). Geeft verder niet maar als ik hier dan zoveel date verhalen lees, doe ik iets fout denk ik. Kom niet eens tot gesprekjes. :').
Geef de schuld gewoon aan Twente ;)

Maarja, jammer / raar is t soms wel.
pi_167156960
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 22:07 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik vind 5 uur eigenlijk niet zo heel lang als dat inclusief koken, eten, afwassen (?) en 'voor de vorm' nog wat tv kijken is. Bij zo'n soort date kan je niet zomaar elk moment opstappen vind ik en veel mensen zijn wel in staat om er, voor zo lang als het duurt, dan nog wel iets van te maken. Tenminste, niet iedereen is zo moedig/onfatsoenlijk om te veinzen dat hij/zij ziek is (of iets dergelijks) om toch zo snel mogelijk weg te kunnen komen. :')
En het wordt lastig als de ander zoiets ook niet lijkt aan te voelen. Dat iemand misschien wel weg wil. Als je het al moeilijk vind om vrij direct aan te geven dat je wilt gaan, wordt het dan nog een stapje moeilijker. Maar goed dat is alleen mijn ervaring met iemand die op soortgelijke manier denkt als D. Hij begrijpt alleen dat ik weg wil als ik een moment vind om er tussen te komen en zeg: Ik ga nu weg (En dan is het meteen: Oke, prima).
Hints komen sowieso niet aan. Vaag "ik moet weer door" ook niet. Vind dat zelf verre van vaag maar echt alleen opstaan en weggaan maakt de boodschap duidelijk.

Maar dat is gewoon niet zo gebruikelijk om te doen als ik iemand nog amper ken.
Geen idee natuurlijk wat die meid van hem vond. Kan van alles zijn.
Maar ga wat anders doen.

Vraag over OKCupid: zijn er meer mensen die hele boekwerken ontvangen in de berichten? Die site nodigt op de een of andere manier uit tot hele lange verhalen of zo. Dit is serieus. Hoe ga ik zo ooit de juiste eruit filteren voor de kerst
pi_167157168
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 22:27 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Vraagje: heb je tics of iets dergelijks?
pi_167157251
quote:
5s.gif Op dinsdag 6 december 2016 22:36 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Vraagje: heb je tics of iets dergelijks?
Nee, maar ik kan gewoon niet tegen onzekerheid. Ik ga alles analyseren: waarom reageert ze nu veel later? Is ze met een andere jongen op date? Blablabla. Morgen is mijn dag iig beter gevuld, dus heb dan wat meer verplichte afleiding. Ik denk er zelfs aan om haar te bellen als ze niet reageert, wat ik nooit snel zal doen. Maar ik wil niet dat het bij die ene date blijft :)
pi_167157315
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 22:31 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Terecht wel
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 6 december 2016 @ 22:39:33 #234
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_167157339
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 22:39 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Terecht wel
Loopt best een leuke vrouw rond!
  Official ESF Kreviewer dinsdag 6 december 2016 @ 22:39:57 #235
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_167157350
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 22:31 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat zal het zijn. 8-). Het frustrerende is dat ik weet dat ik sociaal wel sterk ben en ook het daten gaat me goed af. Maar ja, dan moet er wel iemand reageren.

Zal eens een keer een foto uit deze eeuw plaatsen. Misschien helpt dat.
  dinsdag 6 december 2016 @ 22:42:08 #236
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_167157451
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 22:32 schreef RiceCooker het volgende:

Vraag over OKCupid: zijn er meer mensen die hele boekwerken ontvangen in de berichten? Die site nodigt op de een of andere manier uit tot hele lange verhalen of zo. Dit is serieus. Hoe ga ik zo ooit de juiste eruit filteren voor de kerst
Nee, geen hele boekwerken. Wel complimenteuze berichten, vragen naar mijn Facebook en 1 man stuurde me zonder enige aanleiding zijn telefoonnummer zodat we konden gaan whatsappen. Dat was vreemd.

Ik weet nog niet zo goed wat ik van OkCupid vind.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_167157452
quote:
8s.gif Op dinsdag 6 december 2016 22:39 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ja goed, eentje dan. Maar dan nog, nazi gedoe daar.
pi_167157544
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 22:32 schreef RiceCooker het volgende:

[..]

En het wordt lastig als de ander zoiets ook niet lijkt aan te voelen. Dat iemand misschien wel weg wil. Als je het al moeilijk vind om vrij direct aan te geven dat je wilt gaan, wordt het dan nog een stapje moeilijker. Maar goed dat is alleen mijn ervaring met iemand die op soortgelijke manier denkt als D. Hij begrijpt alleen dat ik weg wil als ik een moment vind om er tussen te komen en zeg: Ik ga nu weg (En dan is het meteen: Oke, prima).
Hints komen sowieso niet aan. Vaag "ik moet weer door" ook niet. Vind dat zelf verre van vaag maar echt alleen opstaan en weggaan maakt de boodschap duidelijk.

Maar dat is gewoon niet zo gebruikelijk om te doen als ik iemand nog amper ken.
Geen idee natuurlijk wat die meid van hem vond. Kan van alles zijn.
Maar ga wat anders doen.

:Y
Tails tell tales
  Official ESF Kreviewer dinsdag 6 december 2016 @ 22:44:48 #239
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_167157568
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 december 2016 22:42 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ja goed, eentje dan. Maar dan nog, nazi gedoe daar.
Die appt ook alleen als ze een taxi nodig heeft.

Maar de spoeling zou hier niet zo dun moeten zijn. Tis nog best een grote stad. En het mag ook best een duutser zijn, dat maakt me weinig uit.
  dinsdag 6 december 2016 @ 22:44:54 #240
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_167157574
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2016 22:39 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dat zal het zijn. 8-). Het frustrerende is dat ik weet dat ik sociaal wel sterk ben en ook het daten gaat me goed af. Maar ja, dan moet er wel iemand reageren.

Zal eens een keer een foto uit deze eeuw plaatsen. Misschien helpt dat.
Dat lijkt me ook ja.
Gewoon weer de kroegen in anders.
  dinsdag 6 december 2016 @ 22:46:47 #241
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_167157645
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 december 2016 22:44 schreef Kreator het volgende:

Maar de spoeling zou hier niet zo dun moeten zijn. Tis nog best een grote stad. En het mag ook best een duutser zijn, dat maakt me weinig uit.
Lol, dat was ik alweer vergeten :o

Als het niet van jou komt dan moet ik wel he :( :P
pi_167157673
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 december 2016 22:44 schreef Kreator het volgende:

[..]

Lijkt me ook niet. Genoeg te doen daar, zelfs als je niet op een app zit, gewoon een avondje de stad in zou ook prima moeten werken.
pi_167157705
Boekwerken zal ik het niet noemen maar wel serieuze berichten ja. Met mensen die echt gelezen hebben wat ik schrijf en daar op inhaken. Dat vond ik daar altijd wel fijn aan

Jammer dat er zo veel meuk bij komt (al die mannen uit qatar en berichtjes met alleen hey) maar wat er uiteindelijk over blijft heeft wel kwaliteit vind ik
pi_167157833
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 08:36 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Iemand met een IQ van 120 is niet zo dom om zonder condoom sex te hebben waardoor jij je koter zsm krijgt hoor. Dus wat dat aangaat kan je beter voor de simpele figuren gaan.
Wat dat betreft zijn de behoeftes van deze hoogopgeleide dame nogal banaal.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  dinsdag 6 december 2016 @ 22:52:02 #245
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167157836
Treffend.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_167158888
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 22:52 schreef Skull-splitter het volgende:
Treffend.
[ afbeelding ]
chick lijkt op een match in happn :D
pi_167158894
qua foto dan :')
  dinsdag 6 december 2016 @ 23:40:50 #248
416931 yats
(non) Average Joe
pi_167159136
quote:
8s.gif Op dinsdag 6 december 2016 22:39 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Inderdaad, er loopt daar vast wel een leuke vrouw rond.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  woensdag 7 december 2016 @ 06:42:38 #249
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_167161274
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 22:38 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Nee, maar ik kan gewoon niet tegen onzekerheid. Ik ga alles analyseren: waarom reageert ze nu veel later? Is ze met een andere jongen op date? Blablabla. Morgen is mijn dag iig beter gevuld, dus heb dan wat meer verplichte afleiding. Ik denk er zelfs aan om haar te bellen als ze niet reageert, wat ik nooit snel zal doen. Maar ik wil niet dat het bij die ene date blijft :)
Gast...

Je zegt in 50 posts steeds hetzelfde. Je schrikt haar hierdoor alleen maar af.

Wat betreft dat laatste heb je niet zo veel te willen. Daarnaast ligt de bal bij haar nu. Stop met die verstikkende berichten.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_167161341
Laat 'm lekker bellen hebben we nog wat te lachen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')