Heb net al gezegd dat ik het iig gezellig vondquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:24 schreef Seven. het volgende:
[..]
OMG, doe het niet. ENORM verstikkend en wanhopig. Neem afstand, zoek afleiding. En laat vanaf nu het initiatief aan haar over. Reageer, meer niet.
Ik ben ook niet zo van het werken, maar er moet toch geld verdiend wordenquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:27 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Heb net al gezegd dat ik het iig gezellig vond
Tja, ik wil ergens duidelijkheid. Ben niet zo van de 2 dagen wachten regel als het gewoon leuk was.
Had er nog geen zin in dus weinig energie in gestopt. Maar ik echt 0 hits op mn app. (Alleen uit thailand enzo). Geeft verder niet maar als ik hier dan zoveel date verhalen lees, doe ik iets fout denk ik. Kom niet eens tot gesprekjes.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Komop, dat moet toch wel lukken
Bewust niet gedate of ?
Geef de schuld gewoon aan Twentequote:Op dinsdag 6 december 2016 22:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Had er nog geen zin in dus weinig energie in gestopt. Maar ik echt 0 hits op mn app. (Alleen uit thailand enzo). Geeft verder niet maar als ik hier dan zoveel date verhalen lees, doe ik iets fout denk ik. Kom niet eens tot gesprekjes..
En het wordt lastig als de ander zoiets ook niet lijkt aan te voelen. Dat iemand misschien wel weg wil. Als je het al moeilijk vind om vrij direct aan te geven dat je wilt gaan, wordt het dan nog een stapje moeilijker. Maar goed dat is alleen mijn ervaring met iemand die op soortgelijke manier denkt als D. Hij begrijpt alleen dat ik weg wil als ik een moment vind om er tussen te komen en zeg: Ik ga nu weg (En dan is het meteen: Oke, prima).quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:07 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vind 5 uur eigenlijk niet zo heel lang als dat inclusief koken, eten, afwassen (?) en 'voor de vorm' nog wat tv kijken is. Bij zo'n soort date kan je niet zomaar elk moment opstappen vind ik en veel mensen zijn wel in staat om er, voor zo lang als het duurt, dan nog wel iets van te maken. Tenminste, niet iedereen is zo moedig/onfatsoenlijk om te veinzen dat hij/zij ziek is (of iets dergelijks) om toch zo snel mogelijk weg te kunnen komen.
Vraagje: heb je tics of iets dergelijks?quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:27 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Heb net al gezegd dat ik het iig gezellig vond
Tja, ik wil ergens duidelijkheid. Ben niet zo van de 2 dagen wachten regel als het gewoon leuk was.
Nee, maar ik kan gewoon niet tegen onzekerheid. Ik ga alles analyseren: waarom reageert ze nu veel later? Is ze met een andere jongen op date? Blablabla. Morgen is mijn dag iig beter gevuld, dus heb dan wat meer verplichte afleiding. Ik denk er zelfs aan om haar te bellen als ze niet reageert, wat ik nooit snel zal doen. Maar ik wil niet dat het bij die ene date blijftquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:36 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Vraagje: heb je tics of iets dergelijks?
Terecht welquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geef de schuld gewoon aan Twente![]()
Maarja, jammer / raar is t soms wel.
Dat zal het zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geef de schuld gewoon aan Twente![]()
Maarja, jammer / raar is t soms wel.
Nee, geen hele boekwerken. Wel complimenteuze berichten, vragen naar mijn Facebook en 1 man stuurde me zonder enige aanleiding zijn telefoonnummer zodat we konden gaan whatsappen. Dat was vreemd.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:32 schreef RiceCooker het volgende:
Vraag over OKCupid: zijn er meer mensen die hele boekwerken ontvangen in de berichten? Die site nodigt op de een of andere manier uit tot hele lange verhalen of zo. Dit is serieus. Hoe ga ik zo ooit de juiste eruit filteren voor de kerst
Ja goed, eentje dan. Maar dan nog, nazi gedoe daar.quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:32 schreef RiceCooker het volgende:
[..]
En het wordt lastig als de ander zoiets ook niet lijkt aan te voelen. Dat iemand misschien wel weg wil. Als je het al moeilijk vind om vrij direct aan te geven dat je wilt gaan, wordt het dan nog een stapje moeilijker. Maar goed dat is alleen mijn ervaring met iemand die op soortgelijke manier denkt als D. Hij begrijpt alleen dat ik weg wil als ik een moment vind om er tussen te komen en zeg: Ik ga nu weg (En dan is het meteen: Oke, prima).
Hints komen sowieso niet aan. Vaag "ik moet weer door" ook niet. Vind dat zelf verre van vaag maar echt alleen opstaan en weggaan maakt de boodschap duidelijk.
Maar dat is gewoon niet zo gebruikelijk om te doen als ik iemand nog amper ken.
Geen idee natuurlijk wat die meid van hem vond. Kan van alles zijn.
Maar ga wat anders doen.
Vraag over OKCupid: zijn er meer mensen die hele boekwerken ontvangen in de berichten? Die site nodigt op de een of andere manier uit tot hele lange verhalen of zo. Dit is serieus. Hoe ga ik zo ooit de juiste eruit filteren voor de kerst
Die appt ook alleen als ze een taxi nodig heeft.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja goed, eentje dan. Maar dan nog, nazi gedoe daar.
Dat lijkt me ook ja.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat zal het zijn.. Het frustrerende is dat ik weet dat ik sociaal wel sterk ben en ook het daten gaat me goed af. Maar ja, dan moet er wel iemand reageren.
Zal eens een keer een foto uit deze eeuw plaatsen. Misschien helpt dat.
Lol, dat was ik alweer vergetenquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:44 schreef Kreator het volgende:
Die appt ook alleen als ze een taxi nodig heeft.
Maar de spoeling zou hier niet zo dun moeten zijn. Tis nog best een grote stad. En het mag ook best een duutser zijn, dat maakt me weinig uit.
Lijkt me ook niet. Genoeg te doen daar, zelfs als je niet op een app zit, gewoon een avondje de stad in zou ook prima moeten werken.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die appt ook alleen als ze een taxi nodig heeft.
Maar de spoeling zou hier niet zo dun moeten zijn. Tis nog best een grote stad. En het mag ook best een duutser zijn, dat maakt me weinig uit.
Wat dat betreft zijn de behoeftes van deze hoogopgeleide dame nogal banaal.quote:Op dinsdag 6 december 2016 08:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Iemand met een IQ van 120 is niet zo dom om zonder condoom sex te hebben waardoor jij je koter zsm krijgt hoor. Dus wat dat aangaat kan je beter voor de simpele figuren gaan.
Inderdaad, er loopt daar vast wel een leuke vrouw rond.quote:
Gast...quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:38 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan gewoon niet tegen onzekerheid. Ik ga alles analyseren: waarom reageert ze nu veel later? Is ze met een andere jongen op date? Blablabla. Morgen is mijn dag iig beter gevuld, dus heb dan wat meer verplichte afleiding. Ik denk er zelfs aan om haar te bellen als ze niet reageert, wat ik nooit snel zal doen. Maar ik wil niet dat het bij die ene date blijft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |