Old & Boldquote:Op dinsdag 6 december 2016 20:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig heeft ineens een idee voor een themashow gekregen...
(of anders in elk geval een themablokje in een show)
* Elfletterig moet nu - heel gek - ineens aan Lady In Red van Chris de Burgh denkenquote:Op dinsdag 6 december 2016 20:30 schreef Melting het volgende:
* Melting ziet Rob door de huiskamer schuifelen.
Heb ik ook al gedaan...quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig heeft ineens een idee voor een themashow gekregen...
(of anders in elk geval een themablokje in een show)
Een van hun eerste singles, daarna scoorde ze de ene hit na de andere onder leiding van het producer duo Chin & Chapman...quote:
Ah... wist ik niet.quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een van hun eerste singles, daarna scoorde ze de ene hit na de andere onder leiding van het producer duo Chin & Chapman...
die gaat de keuken inquote:
quote:
quote:
Nee, alhoewel Radiohead wel wat aparte ritmes heeft gehanteerd...quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]![]()
Je hebt zeker ook al een themashow gedaan met alleen nummers met 12/8-ritme?
Ik houd geen ideeën meer over zo
Had je mijn PM al bekeken?quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]![]()
Nou.... uh.... van alles dusquote:Op dinsdag 6 december 2016 20:39 schreef robdriessen het volgende:
Wat denken jullie wel allemaal niet over mij
Vijfkwartsmaat-show!quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]![]()
Gelukkigquote:Op dinsdag 6 december 2016 20:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, alhoewel Radiohead wel wat aparte ritmes heeft gehanteerd...
Ja, dank daarvoor. Ik ga de hele lijst langslopen en kijken wat ik op Spotify kan vinden. Heb zelf ook al een aardig mapje vol tracks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |