SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
We duimen vanaf nu voor Del Shannon, The Knack en XTC.
[ Bericht 3% gewijzigd door D. op 05-12-2016 21:54:14 ]
quote:Op maandag 5 december 2016 21:48 schreef D. het volgende:
grmbl
Wilde 'Let's take a ride, and run with the dogs tonight, in Suburbia' als TT, maar dat paste niet
ik de Top 4000 op Radio 10quote:Op maandag 5 december 2016 21:50 schreef Karina het volgende:
Ter voorbereiding heb ik deze week de Top 1000 op Veronica opstaan.
ik vind de DJs van Veronica 3x niks, zeker als ik in de auto zit nietquote:Op maandag 5 december 2016 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja die is er ook. Misschien dat ik switch
Ik let daar niet eens op. Alleen op de liedjes.quote:Op maandag 5 december 2016 21:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind de DJs van Veronica 3x niks, zeker als ik in de auto zit niet
Top 4000 gaat redelijk naadloos in de Top 2000 over straks, hele maand december aftellenquote:Op maandag 5 december 2016 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik let daar niet eens op. Alleen op de liedjes.
Ik weet niet tot wanneer de Top1000 duurt eigenlijk, misschien kan ik als die is afgelopen gewoon doorgaan met de T4000.quote:Op maandag 5 december 2016 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Top 4000 gaat redelijk naadloos in de Top 2000 over straks, hele maand december aftellen
ja, heb ik ook wel eens gedaanquote:Op maandag 5 december 2016 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet tot wanneer de Top1000 duurt eigenlijk, misschien kan ik als die is afgelopen gewoon doorgaan met de T4000.
Wilde deed toch Cambodia en niet Suburbia?quote:Op maandag 5 december 2016 21:48 schreef D. het volgende:
grmbl
Wilde 'Let's take a ride, and run with the dogs tonight, in Suburbia' als TT, maar dat paste niet
Doe ik dat gewoon, hoor ik sommige liedjes misschien drie keerquote:Op maandag 5 december 2016 21:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, heb ik ook wel eens gedaanTop 1000 is as vrijdag al klaar
Top 4000 op 24/12 klaar
Top 2000 begint 25/12
Ik heb Ekdom nog een berichtje gestuurd, maar was aan het werk, dus weet niet of ie nog een oproep gedaan heeftquote:Op maandag 5 december 2016 21:56 schreef Homdeck het volgende:
Ik heb ook op Suburbia gestemd. Belachelijk dat die er nog nooit in gestaan heeft
Ze deed heel veel, in haar Wilde jarenquote:Op maandag 5 december 2016 21:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Wilde deed toch Cambodia en niet Suburbia?
Ik meestal na alleen de top 2000 al wel klaar met die top ... allertijden liedjes.quote:Op maandag 5 december 2016 21:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, heb ik ook wel eens gedaanTop 1000 is as vrijdag al klaar
Top 4000 op 24/12 klaar
Top 2000 begint 25/12
Da's op een gemiddelde dag bij radio 2 ook hoorquote:Op maandag 5 december 2016 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe ik dat gewoon, hoor ik sommige liedjes misschien drie keer
tot de top 2000 luister ik ook alleen op en neer naar m'n werk, verder nietquote:Op maandag 5 december 2016 22:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik meestal na alleen de top 2000 al wel klaar met die top ... allertijden liedjes.
Het scheelt dat ik die nooit op heb verderquote:Op maandag 5 december 2016 22:00 schreef D. het volgende:
[..]
Da's op een gemiddelde dag bij radio 2 ook hoor
Ik ben afhankelijk van wat ik in de auto kan ontvangenquote:Op maandag 5 december 2016 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik die nooit op heb verderLaatste tijd meestal Decibel. En nu dus Veronica.
In de auto meestal Radio1 ik vind het altijd wel fijn om 'geklets' te horen als ik rijd.quote:Op maandag 5 december 2016 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben afhankelijk van wat ik in de auto kan ontvangen
Verrassend vee stemmen op Suburbia ineens.quote:Op maandag 5 december 2016 21:56 schreef Homdeck het volgende:
Ik heb ook op Suburbia gestemd. Belachelijk dat die er nog nooit in gestaan heeft
Ik rijd momenteel weinig auto, maar toen ik dat wél deed, stond Radio 1 vaker aan dan Radio 2 of 3. Het was eigenlijk Radio 1 of eigen cd's.quote:Op maandag 5 december 2016 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
In de auto meestal Radio1 ik vind het altijd wel fijn om 'geklets' te horen als ik rijd.
Maar het is ook wel een erg fijne plaat...en being boring stemt al helemaal niemand op.quote:Op maandag 5 december 2016 22:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Verrassend vee stemmen op Suburbia ineens.
Misschien heeft het PSB-concert van vorige week in Tilburg ook nog wel een gunstige invloed, al deden ze Suburbia niet. Kan toch zijn dat bezoekers (3.000) bij het invullen van hun stemlijst nog even aan dat concert dachten...
Ik wel. Ik blijf Being Boring en Left To My Own Devices net zo lang als vrije keuzes invullen totdat ze in de keuzelijst komen.quote:Op maandag 5 december 2016 22:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar het is ook wel een fijne plaat...en being boring stemt al helemaal niemand op.
Maar ik beperk mezelf met 1 plaat per artiest anders weet ik het helemaal niet meerquote:Op maandag 5 december 2016 22:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wel. Ik blijf Being Boring en Left To My Own Devices net zo lang als vrije keuzes invullen totdat ze in de keuzelijst komen.
Ik nietquote:Op maandag 5 december 2016 22:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar ik beperk mezelf met 1 plaat per artiest anders weet ik het helemaal niet meer.
Ik stem redelijk middle of the road, maar mijn lijst is wel een beetje zoals ik ben...bijeengeraapt zooitjequote:Op maandag 5 december 2016 22:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik nietIk stem gewoon op nummers die ik in de lijst wil zien. En ik stem niet op nummers die ik prachtig vind, maar die het zonder mijn steun ook wel halen. Met uitzondering van Imagine en Leningrad, waar daar stem ik wél elk jaar op.
zullen er hopelijk toch ook niet al teveel op maar 1 stijl stemmen?quote:Op maandag 5 december 2016 22:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik stem redelijk middle of the road, maar mijn lijst is wel een beetje zoals ik ben...bijeengeraapt zooitje
Nee, met 35 nummers is dat bijna onmogelijk.quote:Op maandag 5 december 2016 22:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zullen er hopelijk toch ook niet al teveel op maar 1 stijl stemmen?
Niks mis meequote:Op maandag 5 december 2016 22:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik stem redelijk middle of the road, maar mijn lijst is wel een beetje zoals ik ben...bijeengeraapt zooitje
Met mij of mijn lijstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op maandag 5 december 2016 22:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met mij of mijn lijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op maandag 5 december 2016 22:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met mij of mijn lijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met jou sowieso niet. Je lijst heb ik nog niet gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trusten![]()
Mja, dan vind ik het ook wel weer even mooi geweest altijd. Ik heb ook al een drietal lijstjes gehad, en dan luister ik vooraf altijd nog de uitvallers van dit jaar. En SR zal toch wel weer op staan..quote:Op maandag 5 december 2016 22:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik meestal na alleen de top 2000 al wel klaar met die top ... allertijden liedjes.
Dat Let It Happen van Tame Impala zo makkelijk in de lijst komt laat toch zien dat er genoeg potentie is voor synthpop-achtige dingen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 16:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
I Wouldn't Normally... was de single die na Go West uitkwam; dikke flop. Zelfs de b-kant van Go West, het nummer Shameless, was een betere keuze geweest. "Normally" is geen gek nummer hoor, maar het heeft wel de potentie van het album Very om zeep geholpen. En dat terwijl een track als The Theatre geen single werd...
Dat van Hurts ligt - voor de verandering - inderdaad niet aan 3FM, meer aan de algehele muzikale wansmaak die in dit land heerst. Daarin is elektronische popmuziek / synthpop sowieso een achtersteld kindje, iets "fouts", of - zoals dat bij DWDD heet: een guilty pleasure. Lekker gewichtig met een gitaar op schoot proberen om What Is Love van Haddaway credible en ethisch verantwoord te maken. Niet durven toegeven dat het eigenlijk gewoon een bazenplaat is, dat origineel.
Het lage aantal platen van bands als Pet Shop Boys en Depeche Mode in de Top 2000 zegt veel. En dat "Don't You Want Me" van The Human League steeds met moeite in de lijst blijft, zegt ook veel. En dat "Temptation" van Heaven 17 niet eens meer in de keuzelijst staat, zegt misschien nog wel meer. Een essentieel jaren 80-nummer, van hetzelfde kaliber als bijvoorbeeld Blue Monday van New Order, dat wél wordt omarmd. En het oeuvre van die band wordt ook steevast tot dat ene nummer gedegradeerd...
Dat vind ik ook oprecht één van de beste nummers van de afgelopen jaren, zo niet de beste. Ook de eerste keer dat het ik het roerend eens was met die "song van het jaar verkiezing" van 3voor12. Die heb ik dit jaar gelijk op mijn lijst gegooid, ik vind het een zeldzaam goed nummer.quote:Op dinsdag 6 december 2016 05:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat Let It Happen van Tame Impala zo makkelijk in de lijst komt laat toch zien dat er genoeg potentie is voor synthpop-achtige dingen.
Die eerste heb ik nog over getwijfeld, maar die tweede stond al vrij snel op mijn lijst van vrije keuzes. Vond het heel raar dat die niet in de lijst stond, is toch één van de meer herkenbare nummers van de afgelopen vijf jaar, wat mij betreft.quote:Op dinsdag 6 december 2016 08:01 schreef Sfeermaker het volgende:
Qua synthpop liedjes zou Kavinsky - Nightcall in de lijst moeten staan, geldt ook voor M83 - Midnight City
zou je mij uit kunnen leggen waarom Anne Clark in de top 2000 zou moeten?quote:Op dinsdag 6 december 2016 08:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat vind ik ook oprecht één van de beste nummers van de afgelopen jaren, zo niet de beste. Ook de eerste keer dat het ik het roerend eens was met die "song van het jaar verkiezing" van 3voor12. Die heb ik dit jaar gelijk op mijn lijst gegooid, ik vind het een zeldzaam goed nummer.
[..]
Die eerste heb ik nog over getwijfeld, maar die tweede stond al vrij snel op mijn lijst van vrije keuzes. Vond het heel raar dat die niet in de lijst stond, is toch één van de meer herkenbare nummers van de afgelopen vijf jaar, wat mij betreft.
Ik stem ook elk jaar stug op een aantal nummers die 100% in de lijst horen. Zoals Our Darkness van Anne Clark. Gewoon vol blijven houden, ooit gaat het kwartje vallen. Of wordt het eens in een kutreclame gebruikt en heb je gelijk een top-10-notering te pakken
Met "de lijst" bedoelde ik de keuzelijst, niet de Top 2000 zelf, maar ik vind dat nummer zijn tijd vooruit en een monument uit de jaren '80.quote:Op dinsdag 6 december 2016 08:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
zou je mij uit kunnen leggen waarom Anne Clark in de top 2000 zou moeten?
Ik wel. Our Darkness is gewoon een episch jaren 80 nummer wat prachtig de sfeer uit die periode weergeeft.quote:Op dinsdag 6 december 2016 08:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
zou je mij uit kunnen leggen waarom Anne Clark in de top 2000 zou moeten?
Ik heb wel het idee dat vrije keuzes uiteindelijk op de voorkeuzelijst belanden (mits ze binnen het radio2 spectrum vallen). Bijvoorbeeld Mia van Gorki en Ace of Spades zijn nummers waar ik vaak als vrije keuze op gestemd heb, die uiteindelijk via de keuzelijst in de lijst zijn gekomenquote:Op dinsdag 6 december 2016 08:51 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
https://stemmen.top2000.n(...)?page=1&q=&view=list
Ik heb altijd het idee dat er niet echt naar de vrije keuzes wordt gekeken. Alleen naar de liedjes in de keuzelijst. Ik heb nog nooit een liedje uit de vrije keuze in de lijst zien belanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |