Bij "Kijken in de ziel - Wetenschappers" was een wetenschapscommunicatiedeskundige aan het woord die liet zien hoe bijzonder bepaalde "wetenschap" wordt verkregen. De "wat gebeurt er bij stress tijdens de zwangerschap"-test is gedaan op zwangere muizen, die ten behoeve van het onderzoek in een bak water werden gegooid.quote:Op maandag 5 december 2016 17:38 schreef Cygne het volgende:
[..]
Geen idee.![]()
Ik ken ook een verstokte roker, gestopt tijdens haar zwangerschappen die vond dat de stress van het wel roken veel erger was (want help mn baby wat doe ik) dan de stress van het niet roken.
vers gevangen of rauw vlees uit de vriezer?quote:
Oh, scherp! Idd uit de vriezerquote:Op maandag 5 december 2016 19:49 schreef Elleska het volgende:
[..]
vers gevangen of rauw vlees uit de vriezer?
Dat 2e is zelfs volgens het voedingscentrum veilig:
"Om de ziekte toxoplasmose te voorkomen is het belangrijk de handen regelmatig te wassen en om vlees goed te verhitten of in te vriezen voor minimaal 2 dagen bij -12°C"
http://www.voedingscentrum.nl/encyclopedie/toxoplasmose.aspx
ik dus ookquote:Op maandag 5 december 2016 19:48 schreef Burdie het volgende:
Sushi at ik zwanger gewoon hoor! Ik leef op het randje!.
bier, cocaïne en tabak. En hete baden.quote:Op maandag 5 december 2016 20:02 schreef Sara82 het volgende:
Yes! Knipper voor Kazy! Gezelligheid in juli!
Maar eh.. Ff voor de goede orde: als je vlees/vis altijd twee dagen in de vriezer gooit vanaf nu, wat mag je dan niet, als je van alles normale porties eet/drinkt?
Alleen groente/fruit goed wassen en kalm aan met de koffie, that's it toch?
jaloerssssssquote:Op maandag 5 december 2016 20:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zit nu in een heet bad #moreconfessions
*Neemt nog een wijntje en een snuifje heroïne*quote:Op maandag 5 december 2016 20:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bier, cocaïne en tabak. En hete baden.
Ja dikke doei, zonder die drie functioneer ik echt niet. Maar dan skip ik het bad wel. (Shit)quote:Op maandag 5 december 2016 20:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bier, cocaïne en tabak. En hete baden.
quote:Op maandag 5 december 2016 20:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
*Neemt nog een wijntje en een snuifje heroïne*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |