Ik pak alleen de jonge vrouwelijke collega's tot 25 jaar en met minimaal cup D elke dag op de bek.quote:Op maandag 5 december 2016 08:46 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Collega's die ik iedere dag zie ga ik niet iedere dag een hand geven. Zit hier al met 25 man in 1 ruimte, dan zijn andere afdelingen nog niet eens meegeteld.
Jeetje wat formeel... Dan blijf je zowizo bij collega's op een zakelijk niveau.quote:Op maandag 5 december 2016 08:15 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Ik heb jarenlang bij een Belgisch bedrijf gewerkt. Iedere ochtemd iedereen netjes een hand geven. Het had wel wat vind ik. Stukje respect etc.
ik ken er nog eentje die gefrustreerd overkomt.quote:Op maandag 5 december 2016 08:55 schreef Rezania het volgende:
TS is een van de meest gefrustreerde kantoorslaafjes die ik ooit heb gezien, teringjantje zeg.
Pik je zo even mee op de maandagochtend..quote:Op maandag 5 december 2016 09:05 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
beste tip die ik in tijden heb gehoord.
Niet te vroeg schijten!quote:Op maandag 5 december 2016 09:02 schreef LurkJeRot het volgende:
Is toch leuk, en dan net een tandje harder JIJ OOK terugschreeuwen, en voor je het weet heb je een shouting match. Geen betere manier om de dag te beginnen, daarna even koffie en schijten, en het eerste uur is alweer voorbij
ja toch.quote:Op maandag 5 december 2016 09:06 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Pik je zo even mee op de maandagochtend..
Win-win dus.quote:Op maandag 5 december 2016 08:48 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
misschien willen ze jou ook wel geen hand geven.
Ja maar jij zit op een sociale werkplaats.quote:Op maandag 5 december 2016 08:51 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik pak alleen de jonge vrouwelijke collega's tot 25 jaar en met minimaal cup D elke dag op de bek.
Duitsers doen dat ook.quote:Op maandag 5 december 2016 08:15 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Ik heb jarenlang bij een Belgisch bedrijf gewerkt. Iedere ochtemd iedereen netjes een hand geven. Het had wel wat vind ik. Stukje respect etc.
HAAAAAA!quote:Op maandag 5 december 2016 08:51 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik pak alleen de jonge vrouwelijke collega's tot 25 jaar en met minimaal cup D elke dag op de bek.
quote:Op maandag 5 december 2016 09:33 schreef Najieto het volgende:
Als je lef hebt roep je vanaf de andere kant van het kantoor. KAN JE GEWOON JE KANKERBEK NIET HOUDEN. Maar nee, TS doet weer stoere praat op een nikszeggend forum
No way dat ik dat zou doen! Als je je bedenkt dat maar 30% de handen wast na toiletbezoek en de meesten toch in de ochtend moeten schijten... Nee dank je wel, dan ben ik maar de rare collega, maar ik ga echt niet iedereen een hand geven. Ook niet alleen de directe collega's, hoe minder contact tussen mij en de collega's (en dan zéker in de ochtend) hoe beter!quote:Op maandag 5 december 2016 08:15 schreef Kali-Mist1 het volgende:
2 keer in het jaar is genoeg. Op 2 januari en als ze jarig zijn.quote:Op maandag 5 december 2016 08:24 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Nah vond ik niet. Wat is er zo overdreven aan 's ochtends je collega een hand te geven?
Gevalletje smetvrees of mensenschuw?
-weg-quote:Op maandag 5 december 2016 08:48 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
misschien willen ze jou ook wel geen hand geven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |