Iedereen? Dat is in mijn geval 20-30 man.quote:Op maandag 5 december 2016 08:15 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Ik heb jarenlang bij een Belgisch bedrijf gewerkt. Iedere ochtemd iedereen netjes een hand geven. Het had wel wat vind ik. Stukje respect etc.
Erg overdreven dus.quote:Op maandag 5 december 2016 08:15 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Ik heb jarenlang bij een Belgisch bedrijf gewerkt. Iedere ochtemd iedereen netjes een hand geven. Het had wel wat vind ik. Stukje respect etc.
Nah vond ik niet. Wat is er zo overdreven aan 's ochtends je collega een hand te geven?quote:
Directe collega's op kantoor meteen. Rest als je ze zag maar niet meer na 10 uur ofzo. Je ging niet de deuren af.quote:Op maandag 5 december 2016 08:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Iedereen? Dat is in mijn geval 20-30 man.
Overigens wel een goed iets.
quote:Op maandag 5 december 2016 08:27 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Oke ik heb liever die collega, dan zo'n laag sociaal persoon die dit soort woorden gebruikt.
Alles voor de hossel en de stroggel jwz.quote:Op maandag 5 december 2016 08:28 schreef Barrah het volgende:
Keihard struggelen op de sociale werkplaats.
Het heeft wel wat ja.quote:Op maandag 5 december 2016 08:26 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Directe collega's op kantoor meteen. Rest als je ze zag maar niet meer na 10 uur ofzo. Je ging niet de deuren af.
[..]
Oke ik heb liever die collega, dan zo'n laag sociaal persoon die dit soort woorden gebruikt.
[..]
misschien willen ze jou ook wel geen hand geven.quote:Op maandag 5 december 2016 08:46 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Collega's die ik iedere dag zie ga ik niet iedere dag een hand geven. Zit hier al met 25 man in 1 ruimte, dan zijn andere afdelingen nog niet eens meegeteld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |