quote:
Je zat in de buurt, just me.quote:Op maandag 5 december 2016 19:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Paul Kalkbrenner is een vooraanstaande DJ. Zijn broer - geen grap - Fritz Kalkbrenner trouwens ook.
quote:Op maandag 5 december 2016 19:22 schreef Elfletterig het volgende:
Grapjassen. Voor straf draai ik Fritz hierna
quote:Op maandag 5 december 2016 19:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Sint had zich in de locatie van mijn kadootjes vergist, hij had mijn chocoladeletter op het werk van Symph achtergelaten en de planten voor alle nieuwe bloempotten stonden bij het tuincentrum. Maar dankzij hulpklaas Symph kwam het toch nog allemaal goed.
Gelukkig maar.quote:Op maandag 5 december 2016 19:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Sint had zich in de locatie van mijn kadootjes vergist, hij had mijn chocoladeletter op het werk van Symph achtergelaten en de planten voor alle nieuwe bloempotten stonden bij het tuincentrum. Maar dankzij hulpklaas Symph kwam het toch nog allemaal goed.
Sympherklaasquote:Op maandag 5 december 2016 19:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Klinkt best ranzig zo.quote:Op maandag 5 december 2016 19:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik eet nu de baard van Sinterklaas op, zometeen de rest van zijn hoofd
taai taai?quote:Op maandag 5 december 2016 19:28 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op maandag 5 december 2016 19:28 schreef Doedezemaar het volgende:
dat zeg je toch heel netjesquote:
Die Sinterklaas toch...quote:Op maandag 5 december 2016 19:22 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op maandag 5 december 2016 19:39 schreef Tuned22 het volgende:
Goedenavond luitjes![]()
Ik luister ook weer ff mee.
Ah, oké. Ik heb nog iets voor je klaarstaan dan....quote:Op maandag 5 december 2016 19:39 schreef Tuned22 het volgende:
Goedenavond luitjes![]()
Ik luister ook weer ff mee.
Ik heb me voorgenomen om aardig te zijnquote:
Ah, je gaat eindelijk je leven beteren?quote:Op maandag 5 december 2016 19:43 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb me voorgenomen om aardig te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |