Ja, sorry, dat was inderdaad echt een totaal domme post.quote:Op zondag 4 december 2016 23:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt.
[..]
Ik wou dat ik hetzelfde over jouw posts kon zeggen, maar dit is natuurlijk weer puur aids dat je hier post.
Je kan er allebei tegen aantrappenquote:Op zondag 4 december 2016 23:12 schreef skysherrif het volgende:
wat is het verschil tussen een bal en een marokkaan
Van der Kallen want die wilde geldquote:Op zondag 4 december 2016 23:11 schreef xzaz het volgende:
Wie verkoopt dan ook zijn club aan een Chinees
Ik dacht dat het de Koninklijke Nederlandse Vansen Bond was.quote:Op zondag 4 december 2016 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fijn dat Tom even uitlegt dat hij met de KNVB de koninklijke nederlandse voetbalbond bedoelt.
quote:Op zondag 4 december 2016 23:13 schreef Coco98 het volgende:
Tom legt even uit waar de KNVB voor staat.
Echt hequote:Op zondag 4 december 2016 23:13 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ow daar staat de afkorting KNVB voor
dat was de overeenkomstquote:Op zondag 4 december 2016 23:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Je kan er allebei tegen aantrappen
en vroeger standaard over het hek klimmen bij de tongelreep in Eindhovenquote:Op zondag 4 december 2016 23:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Over Marokko en sporten gesproken, hier even een leuk mopje.
Weet je wie de triathlon heeft uitgevonden? Een Marokkaan!
Hij ging lopend naar het zwembad en ging op de fiets terug!!
De politie, haha!quote:Op zondag 4 december 2016 23:13 schreef Caland het volgende:
Er zitten een Turk en een Marokkaan in een auto. Wie rijdt?
je moederquote:Op zondag 4 december 2016 23:13 schreef Caland het volgende:
CoolBlue.quote:Op zondag 4 december 2016 23:13 schreef Caland het volgende:
Nou nou nouquote:Op zondag 4 december 2016 23:17 schreef GGMM het volgende:
Wauw, de beker wordt toegekend aan het elftal dat neergestort is.
Het zou me niks verbazen als de bus met Feyenoord-spelers binnenkort verongelukt.
Deze vind ik wel over het randjequote:Op zondag 4 december 2016 23:17 schreef GGMM het volgende:
Het zou me niks verbazen als de bus met Feyenoord-spelers binnenkort verongelukt.
Echt?quote:Op zondag 4 december 2016 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze vind ik wel over het randje
Bohhquote:Op zondag 4 december 2016 23:17 schreef GGMM het volgende:
Een neerstortende bus zie je niet zo vaak.quote:
Genoeg busjes die het ravijn in donderen andersquote:Op zondag 4 december 2016 23:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Een neerstortende bus zie je niet zo vaak.
Wat een idioot ben jij.quote:Op zondag 4 december 2016 23:17 schreef GGMM het volgende:
Geef hem even door dat ik hem steun in deze moeilijke tijdenquote:
matige MSN? Matige wedstrijd..?quote:Op zondag 4 december 2016 23:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat zou je er graag over willen melden?
Kluivert is niet in dienst bij Feyenoord.quote:Op zondag 4 december 2016 23:17 schreef GGMM het volgende:
Dan moet Feyenoord eerst met de bus Europa in, hier in Nederland zie ik dat niet zo.quote:Op zondag 4 december 2016 23:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Genoeg busjes die het ravijn in donderen anders
Ik vind het eerder verbazend dat het niet echt over MCI-Chelsea ging. Veel meer over te vertellenquote:
quote:Op zondag 4 december 2016 23:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Kluivert is niet in dienst bij Feyenoord.
Ik mag hopen dat hij als trainer nooit de bus wil parkeren.quote:Op zondag 4 december 2016 23:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon normaal doen.quote:Op zondag 4 december 2016 23:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het over PSV zou gaan moest je lachen.
Hypocriet
Ik verdenk Kluivert wel van die massa-verkrachting in die auto; vorige week in Schiedam.quote:Op zondag 4 december 2016 23:19 schreef Caland het volgende:
[..]
eens maar dit programma gaat al lang niet meer over voetbalquote:Op zondag 4 december 2016 23:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind het eerder verbazend dat het niet echt over MCI-Chelsea ging. Veel meer over te vertellen
Dat is dan ook zeker weer zoquote:Op zondag 4 december 2016 23:22 schreef xzaz het volgende:
[..]
eens maar dit programma gaat al lang niet meer over voetbal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |