Kan me niet eens her., ook iets over de PM, paar bans in POL al dan niet C&H. Sowieso de meerderheid in NWS.quote:Op zondag 4 december 2016 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bannetje in NWS gekregen?
[..]
Emilia Clarke godin
quote:Op zondag 4 december 2016 23:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sow koekoek, komt er nog even een ouwe rot terug.
Daar post ik zelden, maar mijn ervaring is dat de mods buiten VBL altijd snel op hun pik zijn getrapt.quote:Op zondag 4 december 2016 23:09 schreef DeParo het volgende:
[..]
Kan me niet eens her., ook iets over de PM, paar bans in POL al dan niet C&H. Sowieso de meerderheid in NWS.
Maar is GGMT (ofzo) nog Mod?quote:Op zondag 4 december 2016 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar post ik zelden, maar mijn ervaring is dat de mods buiten VBL altijd snel op hun pik zijn getrapt.
Al zal dit bij het nieuwe DRT ook wel goed komen.
Ik heb mijn twijfels bij een enkeling, maar vooruit, nieuwe seizoen GoT eerste plaatjes al gezien?quote:Op zondag 4 december 2016 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee al jaren niet meer.
Stijn, Roland en De Don zijn hier de modjes
quote:Op zondag 4 december 2016 23:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tyfus veel gezopen vanavond. Morgen wordt de hel om 6 uur opstaan.
Bij wie dan?quote:Op zondag 4 december 2016 23:18 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik heb mijn twijfels bij een enkeling, maar vooruit, nieuwe seizoen GoT eerste plaatjes al gezien?
Dat kan ik niet hardop zeggen dan word ik weer gebanned en moet ik opnieuw moeite doen een vertrouwensband met die persoon te maken.quote:
Hier in VBL mag je alles over de moderators zeggen, er is een heel soepel banbeleid.quote:Op zondag 4 december 2016 23:23 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat kan ik niet hardop zeggen dan word ik weer gebanned en moet ik opnieuw moeite doen een vertrouwensband met die persoon te maken.
Nee kloon van die n1ek.quote:
Dit mag geen vergelijking zijn.quote:Op zondag 4 december 2016 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
die n1ek heeft een hele andere stijl van idioot doen dan HMF
HMF zet gewoon 4 x kanker en wat random CAPS in elke zinquote:Op zondag 4 december 2016 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
die n1ek heeft een hele andere stijl van idioot doen dan HMF
DeParoquote:Op zondag 4 december 2016 23:00 schreef DeParo het volgende:
[..]
Yessssssssss en onze exotische vriendin uit GoT werd daarbij meermaals besproken al dan niet in keurige bewoordingen weergegeven.
Hmf is een held manquote:Op zondag 4 december 2016 23:39 schreef Elan het volgende:
[..]
HMF zet gewoon 4 x kanker en wat random CAPS in elke zin
Ja daar mis je niks aan.quote:Op zondag 4 december 2016 23:39 schreef Elan het volgende:
[..]
HMF zet gewoon 4 x kanker en wat random CAPS in elke zin
Nee Ajax was erg matig vandaag, veel zitten ergeren. Groningen had een punt verdiend.quote:Op zondag 4 december 2016 23:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe vond je Ajax spel? Beetje overtuigd?
Ik moet hem eerst de kans geven, misschien is hij veranderd, veel kinderachtiger dan pakweg twee jaar geleden kan hij toch niet meer zijn.quote:Op zondag 4 december 2016 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier in VBL mag je alles over de moderators zeggen, er is een heel soepel banbeleid.
Die gaan jullie met 4 - 0 winnen. PSV is echt totaal uit vorm, geeneens doelpunt maken bij Rodaquote:Op zondag 4 december 2016 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee Ajax was erg matig vandaag, veel zitten ergeren. Groningen had een punt verdiend.
Maar toch puntjes in de tas en op naar Twente die we moeten winnen. Voor PSV-thuis vrees ik een beetje.
Stijn?quote:Op zondag 4 december 2016 23:53 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik moet hem eerst de kans geven, misschien is hij veranderd, veel kinderachtiger dan pakweg twee jaar geleden kan hij toch niet meer zijn.
Ik vertrouw er op, geen namen, Don Raja sowieso vertrouwen in.quote:Op zondag 4 december 2016 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn?
Is een prima moderator hier, en de meest actieve ook.
Geef mij Don maar. Stijn z'n ballen zijn nog niet ingedaald, dat merk je aan zijn modereren.quote:Op zondag 4 december 2016 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn?
Is een prima moderator hier, en de meest actieve ook.
Maar PSV mag weer counteren in de Arena, en Ajax speelt ook niet geweldig en is wel kwetsbaar. PSV zie ik dus gewoon ineens totaal anders voetballen.quote:Op zondag 4 december 2016 23:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Die gaan jullie met 4 - 0 winnen. PSV is echt totaal uit vorm, geeneens doelpunt maken bij Roda![]()
Sowieso volgende week wel koploper, denk Feyenoord gaat wel punten verliezen in Alkmaar. Gezien vandaag is alles weer Hosanna
quote:Op zondag 4 december 2016 23:54 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik vertrouw er op, geen namen, Don Raja sowieso vertrouwen in.
Helaas is de Don er niet zo vaak, begrijpelijk ook wel.quote:Op zondag 4 december 2016 23:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Geef mij Don maar. Stijn z'n ballen zijn nog niet ingedaald, dat merk je aan zijn modereren.
Kans is groter dat Ajax punten laat liggen bij Twente dan Feyenoord bij AZ hoor.quote:Op zondag 4 december 2016 23:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Die gaan jullie met 4 - 0 winnen. PSV is echt totaal uit vorm, geeneens doelpunt maken bij Roda![]()
Sowieso volgende week wel koploper, denk Feyenoord gaat wel punten verliezen in Alkmaar. Gezien vandaag is alles weer Hosanna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |