Ja op dringend verzoek doet ze het kennelijk wel. Ik hoefde vandaag ook geen recept, ik was er voor mezelf nog niet helemaal uit of ik het zou gebruiken.quote:Op donderdag 22 december 2016 15:13 schreef Lemijn het volgende:
Het klikt alsof jullie nu meer zienswijzen hebben uitgewisseld. Als je nu concreet vraagt om dat recept, ondanks haar eigen ideeën over de natuur, dan krijg je het misschien wel?
Hoi! Dankje <3quote:Op woensdag 21 december 2016 21:24 schreef Dot. het volgende:
Wat een mooie foto's zo! En wat leuk je weer eens te zien Kim! Gaat het goed?
Met mij gaat het even wat minder. Ik had buikgriep en alhoewel ik muppet wel heb laten drinken terwijl ik ziek was is mijn productie echt ingestort. Ze krijgt geen tsr opgewekt en net kolfde ik ook maar 40 cc terwijl ze om 7 uur voor het laatst heeft gesabbeld. Ik ben de komende dagen thuis dus kan ik haar veel aanleggen, maar ik schrik er wel van hoe snel het terug kan lopenZe drinkt al 9 maanden bij me en alhoewel ik eigenlijk geen doel had gesteld zou ik het wel jammer vinden als het klaar is.
Een mogelijkheid is nog om een lactatiekundige als tussenpersoon in te schakelen. Ik weet bijvoorbeeld dat Stefan Kleintjes wel bereid is om je huisarts op te bellen om uitleg over de spray te geven.quote:Op donderdag 22 december 2016 14:39 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ik noemde de neusspray vandaag terloops bij de huisarts (was daar voor iets anders) om te polsen hoe zij daar in staat, maar dat had ze in al die jaren maar 1 keer voorgeschreven op dringend verzoek. Zij was voorstander van "de natuur zijn gang laten gaan" als het niet lukte met borstvoeding of kolven. Oftewel: accepteren wanneer het klaar is en overstappen op poeder, hoezo "de natuur"?Mij lijkt de neusspray wel wat, ik heb meerdere toeschietreflexen nodig om mijn borsten goed "leeg" te krijgen en de eerste krijg ik gemakkelijk, maar een volgende is heel lastig.
Ach, was ze ziek?quote:Op donderdag 22 december 2016 20:15 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Hoi! Dankje <3
Ja, ik lees nog wel hoor, ik ben nog steeds verslaafd aan OUD haha. Ik heb alleen zo weinig toe te voegen op het momentwe hebben een heel leuk meisje (die eindelijk weer mooie bloedwaarden heeft ook!) en we zijn (helaas) niet in verwachting dus och, het loopt. We tellen onze zegeningen <3
Buikgriep is wel altijd een flinke knauw! Ik heb nog niet verder gelezen, waarschijnlijk is er al een boel slims gezegd, maar mijn ervaring is dat het ook wel weer bijtrekt als je lijf weer oké is. Ik heb rond die termijn ook een flinke dip gehad en n=1 en zo maar dat is helemaal goed gekomen. Lekker veel aanleggen en kroelen
Ik heb met mezelf afgesproken geen kunstgrepen uit te halen voor het laten slagen van de bv. Daarmee heb ik mezelf vorige keer echt tot een hoopje zieligheid teruggebracht. Extra aanleggen of nakolven als daar de tijd en ruimte voor is vind ik wel te doen, maar powerkolven en neusspray vind ik dan wel weer iets te voor mezelf. Muppet drinkt namelijk ook prima flesvoeding dus als het minder wordt is dat gewoon een prima optie.quote:Op donderdag 22 december 2016 20:29 schreef LuDann het volgende:
Hier ook een paar keer een flinke dip gehad, met (buik)griep en blindedarmontsteking (met 9 maanden ongeveer) was het met name erg. Het eerste teken van die blindedarmontsteking was overigens een voor mij in eerste instantie onverklaarbare daling in productie, heel bijzonder. Dit duurde een week en daarna een spoedoperatie.
Ik zag het toen ook duister in maar mijn productie is er altijd weer helemaal bovenop gekomen, ook toen ik maar 30 cc kolfde. Maar ik moet zeggen dat ik wel een goede kolf tot mijn beschikking had en ben gaan powerkolven.
Edit: oh, ik had ook Domperidon gevraagd aan mijn huisarts. Ik heb dat 2 weken gebruikt om te helpen met het weer opkrikken van mijn productie. Is dat nog een idee?
Ik DM je evenquote:Op donderdag 22 december 2016 20:48 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ach, was ze ziek?Wat vervelend voor je dat je nog niet zwanger bent als de wens er wel is
/offtopic
N=1 is altijd een goed startpunt!
[..]
Ik heb met mezelf afgesproken geen kunstgrepen uit te halen voor het laten slagen van de bv. Daarmee heb ik mezelf vorige keer echt tot een hoopje zieligheid teruggebracht. Extra aanleggen of nakolven als daar de tijd en ruimte voor is vind ik wel te doen, maar powerkolven en neusspray vind ik dan wel weer iets te voor mezelf. Muppet drinkt namelijk ook prima flesvoeding dus als het minder wordt is dat gewoon een prima optie.
Maarr, net toch even goed gedronken
Aangezien je in 1 week een voorraad voor 1-2 dagen hebt kunnen aanleggen terwijl je zoontje ook nog zijn normale voedingen kreeg, verwacht ik zeker dat je stuwing krijgt als je niet zou kolven.quote:Op vrijdag 23 december 2016 03:19 schreef Queens het volgende:
Nu vraag ik me af of ik gewoon een dag (of 2) kan wachten voor ik hem weer aanleg. Of moet ik in die periode wel kolven en de melk weggooien? Kan ik überhaupt een dag zonder afname of krijg ik dan geheid last van stuwing en/of daling in productie?
Je kindje is toch ziek? Het gaat straks vast weer beter.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:52 schreef Vosje6 het volgende:
ben er nog niet aan toe afscheid te nemen van kindje aan de borst
quote:
Helpt het misschien om hem in eerste instantie net iets te laag te leggen? Dat ie zeg maar omhoog moet happen?quote:Op zaterdag 24 december 2016 08:45 schreef Burdie het volgende:
Vraagje, ik gebruik altijd de nippleflip om Gup een mooie grote hap te laten nemen. Is er ook een manier waarop je er voor kunt zorgen dat er ook een grote hap genomen wordt bij liggend voeden?
Dit werkt iddquote:Op maandag 26 december 2016 07:11 schreef Dot. het volgende:
[..]
Helpt het misschien om hem in eerste instantie net iets te laag te leggen? Dat ie zeg maar omhoog moet happen?
Slaapt ze in een eigen bed of cosleeper? Anders kun je er makkelijk nog even naast kruipen en weer weg sneaken. Anders zou ik haar eruit halen en kijken of je haar daarna nog terug kan leggen.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:38 schreef nectarientje het volgende:
Ik moet binnenkort weer gaan werken en omdat zowel man als ik met een uur reistijd zitten, is het idee dat ik 's ochtends vroeg wegga zodat ik haar kan halen en manlief haar weg brengt. Nu is ze niet altijd wakker op de tijd dat ik haar zou moeten aanleggen om op tijd de deur uit te zijn. Wat zouden jullie doen? Wakker maken en voeden of kolven?
Dat doe ik...quote:Op vrijdag 30 december 2016 13:46 schreef Myrr het volgende:
Even een huishoudelijke mededeling voor wie borstvoeding geeft en desogestrel (anticonceptie) gebruikt; Het is uit de handel gehaald.
Echt top.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |