Slaapt ze in een eigen bed of cosleeper? Anders kun je er makkelijk nog even naast kruipen en weer weg sneaken. Anders zou ik haar eruit halen en kijken of je haar daarna nog terug kan leggen.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:38 schreef nectarientje het volgende:
Ik moet binnenkort weer gaan werken en omdat zowel man als ik met een uur reistijd zitten, is het idee dat ik 's ochtends vroeg wegga zodat ik haar kan halen en manlief haar weg brengt. Nu is ze niet altijd wakker op de tijd dat ik haar zou moeten aanleggen om op tijd de deur uit te zijn. Wat zouden jullie doen? Wakker maken en voeden of kolven?
Dat doe ik...quote:Op vrijdag 30 december 2016 13:46 schreef Myrr het volgende:
Even een huishoudelijke mededeling voor wie borstvoeding geeft en desogestrel (anticonceptie) gebruikt; Het is uit de handel gehaald.
Echt top.
Eigen bed bij ons op de kamer. Ik vermoed dat terugleggen lastig gaat worden maar ik heb hetzelfde met kolven, uk kan het beter en hoe meer live hoe liever. Maar ook het wakker genoeg zijn dat Miesz (sorry, weet even niet meer welke van de tweequote:Op vrijdag 30 december 2016 13:04 schreef Chanty het volgende:
Slaapt ze in een eigen bed of cosleeper? Anders kun je er makkelijk nog even naast kruipen en weer weg sneaken. Anders zou ik haar eruit halen en kijken of je haar daarna nog terug kan leggen.
Heb zelf wel de voorkeur voor live voeden omdat ik mijn borsten nooit zo goed leeg krijg met kolven als zij en bang ben dat teveel kolven mijn productie negatief beïnvloedt. Daarbij is zij veel sneller dan de kolf.
+1quote:Op vrijdag 30 december 2016 14:17 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik kan er zelf niets over terugvinden dat het uit de handel zou zijn gehaald, dus een bronverwijzing zou wel fijn zijn?
Liggend voeden een optie? Dan hoef je alleen je tepel terug te eisen en je bed uit te sneakenquote:Op vrijdag 30 december 2016 15:01 schreef nectarientje het volgende:
Oh dat zouden we wel kunnen proberen ja! Naast me neerleggen gaat stuk soepeler dan voorzichtig opstaan en bukken om haar in haar eigen bed te leggen
Nee juist goed! Anders is dit topic nogal anti-reclame voor mensen die nog twijfelen of ze borstvoeding willen proberen.quote:Op woensdag 28 december 2016 23:12 schreef BlueEyes het volgende:
(En sorry dat dit knullig lijkt tegenover de mindere verhalen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier wilde ik nog even 'quote:Op woensdag 28 december 2016 23:12 schreef BlueEyes het volgende:
En we zijn weer onderweg met bv![]()
Het meisje (omg een meisje!) was even een dagje misselijk maar sinds vanmorgen aĺ aan het klokken met grote halen, zoekt en hapt klemvast en valt tevreden in slaap.
Wat is dit heerlijk weer
(En sorry dat dit knullig lijkt tegenover de mindere verhalen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |