abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 december 2016 @ 23:34:03 #226
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_167693378
Wat fijn Blue O+ hopelijk weer heel lang genieten van borstvoeding geven
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  donderdag 29 december 2016 @ 02:21:34 #227
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_167697296
Fijn Blue O+!
KuikenGuppy
pi_167697995
Dat klinkt heerlijk Blue O+
pi_167699357
Wauw Blue O+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_167719041
Vandaag een verklaring aangetroffen voor het lange borstweigeren van mijn mannetje vorige week: naast ziek ook doorkomende kiezen! :D
pi_167719482
Die viermaandenfase he, waarin de hele wereld veel te interessant is om te drinken, ik haat het. Voeden lukt alleen in het donker in de slaapkamer. Op de bank is het drama, laat staan als we weg zijn. Dan drinkt ie dus gewoon niet. 's nachts haalt ie het wel in en hij groeit goed, dat is het probleem niet. Maar de stuwing overdag en de sjaggo buien zijn wel een beetje jammer..
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_167723930
Herkenbaar Marjolijntje! Ik word zelf ook nog eens superonrustig van stuwing (soort ademloos, opgejaagd gevoel) dus vond die periode ook maar stom. Hang in there: die dagen waarop je kleintje rustig en met regelmaat drinkt komen een keer terug :*
pi_167734299
Ik moet binnenkort weer gaan werken en omdat zowel man als ik met een uur reistijd zitten, is het idee dat ik 's ochtends vroeg wegga zodat ik haar kan halen en manlief haar weg brengt. Nu is ze niet altijd wakker op de tijd dat ik haar zou moeten aanleggen om op tijd de deur uit te zijn. Wat zouden jullie doen? Wakker maken en voeden of kolven?
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_167735954
Nectarientje, ik haalde kind uit bed om te voeden en legde hem daarna weer terug in bed. Hij sliep dan verder totdat vriend hem uit bed haalde en ging ontbijten/weg brengen :)

Is ze na de voeding meteen wakker, dan wordt het een ander verhaal :+
pi_167736325
Ik kolf meestal. In de ochtend zijn mijn borsten best vol en als ze erg slaperig is drinkt ze te weinig. Met supervolle borsten werken vind ik niet fijn :P
  vrijdag 30 december 2016 @ 13:04:31 #236
52229 Chanty
pi_167738291
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 10:38 schreef nectarientje het volgende:
Ik moet binnenkort weer gaan werken en omdat zowel man als ik met een uur reistijd zitten, is het idee dat ik 's ochtends vroeg wegga zodat ik haar kan halen en manlief haar weg brengt. Nu is ze niet altijd wakker op de tijd dat ik haar zou moeten aanleggen om op tijd de deur uit te zijn. Wat zouden jullie doen? Wakker maken en voeden of kolven?
Slaapt ze in een eigen bed of cosleeper? Anders kun je er makkelijk nog even naast kruipen en weer weg sneaken. Anders zou ik haar eruit halen en kijken of je haar daarna nog terug kan leggen.

Heb zelf wel de voorkeur voor live voeden omdat ik mijn borsten nooit zo goed leeg krijg met kolven als zij en bang ben dat teveel kolven mijn productie negatief beïnvloedt. Daarbij is zij veel sneller dan de kolf.
pi_167738319
Ik kolf als ik de deur uit moet en alles ligt nog vredig te slapen
pi_167739873
Even een huishoudelijke mededeling voor wie borstvoeding geeft en desogestrel (anticonceptie) gebruikt; Het is uit de handel gehaald. *O*

Echt top.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2016 13:46:34 ]
pi_167740248
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 december 2016 13:46 schreef Myrr het volgende:
Even een huishoudelijke mededeling voor wie borstvoeding geeft en desogestrel (anticonceptie) gebruikt; Het is uit de handel gehaald. *O*

Echt top.
Dat doe ik...
Wat is er goed aan dat het uit de handel is gehaald?
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  vrijdag 30 december 2016 @ 14:17:58 #240
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_167741266
Ik kan er zelf niets over terugvinden dat het uit de handel zou zijn gehaald, dus een bronverwijzing zou wel fijn zijn?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_167741413
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2016 13:04 schreef Chanty het volgende:
Slaapt ze in een eigen bed of cosleeper? Anders kun je er makkelijk nog even naast kruipen en weer weg sneaken. Anders zou ik haar eruit halen en kijken of je haar daarna nog terug kan leggen.

Heb zelf wel de voorkeur voor live voeden omdat ik mijn borsten nooit zo goed leeg krijg met kolven als zij en bang ben dat teveel kolven mijn productie negatief beïnvloedt. Daarbij is zij veel sneller dan de kolf.
Eigen bed bij ons op de kamer. Ik vermoed dat terugleggen lastig gaat worden maar ik heb hetzelfde met kolven, uk kan het beter en hoe meer live hoe liever. Maar ook het wakker genoeg zijn dat Miesz (sorry, weet even niet meer welke van de twee :+ ) noemt, vind ik wel een dingetje.. Hebben jullie dit geoefend voor jullie weer moesten werken?
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
  vrijdag 30 december 2016 @ 14:55:46 #242
52229 Chanty
pi_167743132
En haar in jullie grote bed laten liggen na de voeding? Doe ik ook wel eens en dan ga ik douchen bv terwijl zij nog even doorslaapt. Terugschuiven in de cosleeper wil ze nog wel eens wakker van worden namelijk.
pi_167743374
Oh dat zouden we wel kunnen proberen ja! Naast me neerleggen gaat stuk soepeler dan voorzichtig opstaan en bukken om haar in haar eigen bed te leggen :)
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_167743534
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 14:17 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik kan er zelf niets over terugvinden dat het uit de handel zou zijn gehaald, dus een bronverwijzing zou wel fijn zijn?
+1 :)
  vrijdag 30 december 2016 @ 15:14:51 #245
52229 Chanty
pi_167744027
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 15:01 schreef nectarientje het volgende:
Oh dat zouden we wel kunnen proberen ja! Naast me neerleggen gaat stuk soepeler dan voorzichtig opstaan en bukken om haar in haar eigen bed te leggen :)
Liggend voeden een optie? Dan hoef je alleen je tepel terug te eisen en je bed uit te sneaken :+
pi_167754475
Ik was van plan om te voeden als ze wakker is en als ze niet wakker is te kolven.

Ik ben vandaag voor het eerst weer ongesteld geworden en het lijkt wel of mijn melk anders is :? Veel wateriger, ruikt anders en mijn dochter spuugt meer. Meer mensen met deze ervaring tijdens menstruatie?
pi_167758214
Ik heb nog niet die ervaring maar weet wel dat dat kan ja. Invloed op samenstelling/smaak en productie.

Ik heb ook een baby die eigenlijk alleen liggend op bed met mij wil drinken. Anders te afgeleid/onrustig huilenhuilen of te zwaar voor mij om vast te houden ofzo dus spartelspartelfrustratie, moet de houding weer aanpassen en met schouder/nek/armklachten lastig. Ze is nu 14 weken..

Ik durf niet te lang alleen op mijn bed te laten liggen, straks gaat ze ineens totaal plotseling kruipen ofzo :')_!
  Manager PR/Moderator vrijdag 30 december 2016 @ 22:21:28 #248
269689 crew  Viv
pi_167763135
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 23:12 schreef BlueEyes het volgende:
(En sorry dat dit knullig lijkt tegenover de mindere verhalen :@ )
Nee juist goed! Anders is dit topic nogal anti-reclame voor mensen die nog twijfelen of ze borstvoeding willen proberen. :X Gelukkig heb ik ook zo'n fijne start gehad, daar put ik nog steeds kracht uit. O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_167764574
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 23:12 schreef BlueEyes het volgende:
En we zijn weer onderweg met bv O+
Het meisje (omg een meisje!) was even een dagje misselijk maar sinds vanmorgen aĺ aan het klokken met grote halen, zoekt en hapt klemvast en valt tevreden in slaap.
Wat is dit heerlijk weer

(En sorry dat dit knullig lijkt tegenover de mindere verhalen :@ )
Hier wilde ik nog even ' *O* ' op zeggen en inmiddels ook +1! O+

Wat mooi, VIVIRAWRS :)
pi_167774402
Helio +1? O+ Vivi: wat leest dat als een heerlijk warme periode O+.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')