rip fox news teamquote:Op zondag 4 december 2016 16:53 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat neergestorte vliegtuig in Colombia.
Genoeg ja, immers wisten veel mensen niet waarom Tagliano mod is.quote:Op zondag 4 december 2016 16:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Leven er soms mensen hier onder een steen?
Dat snapt nieamnd.quote:Op zondag 4 december 2016 16:55 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Genoeg ja, immers wisten veel mensen niet waarom Tagliano mod is.
Nou, op zich is de vraag waarom nog wel een goedequote:Op zondag 4 december 2016 16:55 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Genoeg ja, immers wisten veel mensen niet waarom Tagliano mod is.
Of Bosz is straks opeens zijn horloge kwijt.quote:Op zondag 4 december 2016 16:55 schreef AFCNiels het volgende:
El Ghazi had een gretige blik in zijn ogen, die gaat invallen en scoren.
StrootGODquote:
quote:Op zondag 4 december 2016 16:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Of Bosz is straks opeens zijn horloge kwijt.
DANNY FIX JE FORUM EENS EIKELquote:Op zondag 4 december 2016 16:55 schreef GGMM het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:0)
Als een trein ondanks het tamelijk depressieve weer.quote:Op zondag 4 december 2016 16:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hey Daan, lang niet gesproken.![]()
Hoe gaat het met je?
Erg goed.quote:Op zondag 4 december 2016 16:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als een trein ondanks het tamelijk depressieve weer.
En met jou goede vriend?
ik las dit als PSV sletjequote:Op zondag 4 december 2016 16:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is dat je oprechte mening of doe je een PSVCLetje?
Heb genoeg 26darters al gezien vandaagquote:Op zondag 4 december 2016 16:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Na 22 pijlen een leg gepakt
Jij weet als geen ander wie hier superenthousiast was over Davinson voordat Ajax hem kocht.quote:Op zondag 4 december 2016 16:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is dat je oprechte mening of doe je een PSVCLetje?
Ik ken jou als een bloedserieus user natuurlijk dus ik twijfelde enigszinsquote:Op zondag 4 december 2016 16:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jij weet als geen ander wie hier superenthousiast was over Davinson voordat Ajax hem kocht.
quote:Op zondag 4 december 2016 16:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jij weet als geen ander wie hier superenthousiast was over Davinson voordat Ajax hem kocht.
Gelukkig weekje rust tot Twente en daarna weer weekje tot PSVquote:Op zondag 4 december 2016 17:01 schreef Brammess het volgende:
Sanchez was wel wat matigjes de afgelopen tijd, denk dat de vermoeidheid toe slaat.
Is ook niet gek met de zomer die hij gehad heeftquote:Op zondag 4 december 2016 17:01 schreef Brammess het volgende:
Sanchez was wel wat matigjes de afgelopen tijd, denk dat de vermoeidheid toe slaat.
Ja precies, winterstop zal hem goed doen.quote:Op zondag 4 december 2016 17:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is ook niet gek met de zomer die hij gehad heeft
Zoals afgelopen zomer over het algemeen de consensus was, dat soort dingen heeft tijd nodig en dat betaalt zich nu uitquote:Op zondag 4 december 2016 17:02 schreef skysherrif het volgende:
dat druk zetten van bosz pakt ook steeds beter uit he
Fijn dat we samen het moraal hooghouden en dan ga ik vanavond nog pizza eten ook!!!!!quote:Op zondag 4 december 2016 16:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg goed.
Nee, wat zeg ik, héél erg goed.
Hoezo makkelijk praten? Mij werd mijn mening gevraagd over Sánchez toen in het nieuws kwam dat Ajax geïnteresseerd was. Ik was erg enthousiast, had het over een getalenteerde verdediger van de beste club van Zuid-Amerika. Net zoals ik vooraf mijn mening gaf over andere spelers die het vervolgens niet waarmaken.quote:
jij ookquote:Op zondag 4 december 2016 17:05 schreef Tagliano het volgende:
Van de Beek laat ook veel leuke dingen zien
Wie? Die ene user die zijn account opgeheven heeft?quote:Op zondag 4 december 2016 17:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom zou je nog op GGMM in willen gaan
Sow dankjewel maar ik dacht dat we dat privé zouden houdenquote:
Ja sorry, haal nu ouwe koeien uit de slootquote:Op zondag 4 december 2016 17:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wie? Die ene user die zijn account opgeheven heeft?
Daar hebben wel meer mensen last vanquote:Op zondag 4 december 2016 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
De commentator denkt dat Hateboer iets voorstelt.
Moet gewoon voor rust 2-0 zijn dan is het klaar en mag de chauffeur bus van FC Groningen alvast gaan startenquote:Op zondag 4 december 2016 17:08 schreef Tagliano het volgende:
Ik kan toch niet zeggen dat ik rustig op mijn gemak kan zitten kijken al heeft Groningen ook weer niet al te veel concrete dreiging
Precies, moet wel goed komenquote:Op zondag 4 december 2016 17:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Moet gewoon voor rust 2-0 zijn dan is het klaar en mag de chauffeur bus van FC Groningen alvast gaan starten
Ik snap best dat mensen liever Riedewald zien maar er is geen reden om Viergever eruit te halenquote:Op zondag 4 december 2016 17:09 schreef Brammess het volgende:
Viergever speelt toch erg bere de laatste tijd.
Feyenoord deed het beter ja. Welke topclubs heb je nog meer?quote:Op zondag 4 december 2016 17:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat is Ajax slecht zeg. Het lachertje van de topclubs.
Zag er niet eens zo slecht uit, ik verwachtte een enorm slap rollertje.quote:Op zondag 4 december 2016 17:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hee! Een voorzet van Younes met links
Dat ik dit mag meemaken
Dit wordt 3-0 of zo.quote:Op zondag 4 december 2016 17:08 schreef Tagliano het volgende:
Ik kan toch niet zeggen dat ik rustig op mijn gemak kan zitten kijken al heeft Groningen ook weer niet al te veel concrete dreiging
Ossquote:Op zondag 4 december 2016 17:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
Feyenoord deed het beter ja. Welke topclubs heb je nog meer?
Zijn die er dan?quote:Op zondag 4 december 2016 17:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat is Ajax slecht zeg. Het lachertje van de topclubs.
Ik zie dat je over de rug van de persoon die dat briljante Barney-gifje heeft gemaakt nu ook probeert mee te liften op zijn succes, met deze matige dartgif.quote:
barney.gif is niet van mij hoorquote:Op zondag 4 december 2016 17:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie dat je over de rug van de persoon die dat briljante Barney-gifje heeft gemaakt nu ook probeert mee te liften op zijn succes, met deze matige dartgif.
Maar hou er maar mee op, want deze gif slaat nergens op.
Dan snapte ik je post nietquote:
Mits in vorm is het een hele leuke spelerquote:Op zondag 4 december 2016 17:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik kan er niets aan doen, maar ik vind Younes toch gewoon een leuke speler.
Die gast met die troep op z'n kop zouden ze ook af moeten schieten.quote:Op zondag 4 december 2016 17:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Duurt lang voor de 2-0
[ afbeelding ]
Speeltuinvoetballerquote:Op zondag 4 december 2016 17:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik kan er niets aan doen, maar ik vind Younes toch gewoon een leuke speler.
Sparta had anders ook flink verlorenquote:Op zondag 4 december 2016 17:16 schreef Caland het volgende:
We kunnen voorzichtig stellen dat PSV de verliezer van dit weekend is.
quote:
quote:Op zondag 4 december 2016 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een halve zool zeg. Jezus christus.
quote:
quote:
quote:
quote:
Niemand moet lachen.quote:Op zondag 4 december 2016 17:18 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk joh, ik zeg altijd bacuna matata!
Moet jij niet gaan stressen om wat de directe concurrenten voor plek 3 gaan doen?quote:Op zondag 4 december 2016 17:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan zal zo wel de onterechte 2-0 vallen.
madquote:Op zondag 4 december 2016 17:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan zal zo wel de onterechte 2-0 vallen.
Ik kijk toch Ajax?quote:Op zondag 4 december 2016 17:23 schreef Brammess het volgende:
[..]
Moet jij niet gaan stressen om wat de directe concurrenten voor plek 3 gaan doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Engeland houden ze ook van smerige overtredingen.
quote:Op zondag 4 december 2016 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Niks 'smerigs' aan. Ze vliegen er allebei in en de een is eerder dan de ander.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Engeland houden ze ook van smerige overtredingen.
GodverdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Engeland houden ze ook van smerige overtredingen.![]()
Scheids liet doorspelen zeker
Lijkt een beetje op die tackle bij Rapid Wien - AjaxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Engeland houden ze ook van smerige overtredingen.
Rojo doet zijn naam eer aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Engeland houden ze ook van smerige overtredingen.
zit gewoon geen tempo in, geen drive al 25 minuten niet.quote:Op zondag 4 december 2016 17:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind dit niet bijzonder fantastisch, het loopt niet.
Frank zou zeggen dat het ligt aan de tegenstander
Mwoh, loopt nu wel iets beter hoorquote:Op zondag 4 december 2016 17:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
zit gewoon geen tempo in, geen drive al 25 minuten niet.
kan me voorstellen dat Bosz hier niet blij mee is.
Dramatische periode was dat voor Ajax.quote:
Dat had fischer ook 3 jaar lang.quote:Op zondag 4 december 2016 17:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die wil net even te graag heb ik het gevoel
Veertigste wedstrijd op rij in de ArenA neem ik aan?quote:Op zondag 4 december 2016 17:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dramatische periode was dat voor Ajax.
En dan wel gewoon scoren thuis tegen FC Groningen.quote:
Sanchez maakt verdedigend ook wel wat foutjes.quote:Op zondag 4 december 2016 17:39 schreef skysherrif het volgende:
Vind de eerste helft sinkgraven, viergever en vd beek prima spelen trouwens, ziyech ook niet onaardig. Veltman verdedigend soms wel matig zeg
Klopt, ik noemde veltman omdat hij verder soms redelijk speelde en zoals tagliano opmerkte mooie crosses maakt maar niet in mn rijtje staat die eruit springen 1e helftquote:Op zondag 4 december 2016 17:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sanchez maakt verdedigend ook wel wat foutjes.
Lijkt wel een tong80 tekst zo.quote:Op zondag 4 december 2016 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit gaat over prestige.. [ afbeelding ]
Over arrogantie..
De mond snoeren..
De derde ster.
Over hoofdstad en provincie..
En wie nou eigenlijk de sterkste is.
In deze Arena waar genialiteit het soms verliest van waanzin..
Strijden godenzonen tegen boeren.
Acht landstitels in 10 jaar.
Dit gaat over een vijfsterrenduel.
Dit.. is de Topper.
Cringefestquote:Op zondag 4 december 2016 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit gaat over prestige..
Over arrogantie..
De mond snoeren..[ afbeelding ]
De derde ster..
Dit.. is de Topper.
Ik erger me weer aan Younes die weer lekker een paar man door de benen speelt en daarna balverlies lijdtquote:Op zondag 4 december 2016 17:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Klopt, ik noemde veltman omdat hij verder soms redelijk speelde en zoals tagliano opmerkte mooie crosses maakt maar niet in mn rijtje staat die eruit springen 1e helft
Ja daar erger ik me al het hele seizoen aan, terwijl hij vorig jaar nog voor het enige spelvreugde zorgde met Tete.quote:Op zondag 4 december 2016 17:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik erger me weer aan Younes die weer lekker een paar man door de benen speelt en daarna balverlies lijdt
Algehele teneur alsof El Ghazi 8 klasse beter is dan Traore.quote:Op zondag 4 december 2016 17:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat is jouw hele fascinatie met El Ghazi
huhquote:Op zondag 4 december 2016 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit gaat over prestige..
Over arrogantie..
De derde ster..
Dit.. is de Topper.
Vorig jaar hadden zijn acties nog wel meer rendement dan nu.quote:Op zondag 4 december 2016 17:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja daar erger ik me al het hele seizoen aan, terwijl hij vorig jaar nog voor het enige spelvreugde zorgde met Tete.
KKona /quote:Op zondag 4 december 2016 17:34 schreef Coco98 het volgende:
༽つฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎ํํํํํํํํํํํํํํํํํํํํํํํํํํỎ̷͖͈̞̩͎̻̫̫̜͉̠̫͕̭̭̫̫̹̗̹͈̼̠̖͍͚̥͈̮̼͕̠̤̯̻̥̬̗̼̳̤̳̬̪̹͚̞̼̠͕̼̠̦͚̫͔̯̹͉͉̘͎͕̼̣̝͙̱̟̹̩̟̳̦̭͉̮̖̭̣̣̞̙̗̜̺̭̻̥͚͙̝̦̲̱͉͖͉̰̦͎̫̣̼͎͍̠̮͓̹̹͉̤̰̗̙͕͇͔̱͕̭͈̳ด้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้
Rust
Die slotzin maakt het zo intens treurigquote:Op zondag 4 december 2016 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit gaat over prestige..
Over arrogantie..
De derde ster..
Dit.. is de Topper.
Als je punten verspeelt tegen Roda JC zou ik me maar even gedeisd houden.quote:
Verspelen klinkt nog heel positief.quote:Op zondag 4 december 2016 17:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je punten verspeelt tegen Roda JC zou ik me maar even gedeisd houden.
KOEKOEKquote:Op zondag 4 december 2016 17:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je punten verspeelt tegen Roda JC zou ik me maar even gedeisd houden.
In een combibusquote:Op zondag 4 december 2016 17:49 schreef Brammess het volgende:
Donderdag lekker naar Luik uit trouwens
Nepsupporterquote:Op zondag 4 december 2016 17:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik stap niet vrijwillig in veevervoer.
Buiten het uitvak zitten is over het algemeen veel leuker.quote:
GGMM weet niet wat dat is.quote:Op zondag 4 december 2016 17:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Buiten het uitvak zitten is over het algemeen veel leuker.
Sjakie's wondersloffenquote:Op zondag 4 december 2016 17:52 schreef Adames het volgende:
op een slof en een oude voetbalschoen wordt ajax kampioen
Er stonden filesquote:
Op de radio gaf de commentator pakjesavond als excuus. Moest lachen.quote:Op zondag 4 december 2016 17:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Er stonden files
Er reden geen treinen
Pakjesavond
Laat tijdstip
Koud
Geschreven door Johnny Hoesquote:Op zondag 4 december 2016 17:52 schreef Adames het volgende:
op een slof en een oude voetbalschoen wordt ajax kampioen
De arena is te groot voor ajax. te weinig supporters om het te kunnen vollenquote:Op zondag 4 december 2016 17:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Er stonden files
Er reden geen treinen
Pakjesavond
Laat tijdstip
Koud
Serieus?quote:Op zondag 4 december 2016 17:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Op de radio gaf de commentator pakjesavond als excuus. Moest lachen.
Doe dat maar bij 3-0quote:Op zondag 4 december 2016 17:57 schreef Tagliano het volgende:
Iemand moet het toch een beetje spannend houden
Serieus ja. Hij werd later gecorrigeerd door Borst en die andere gozer dat het toch wel vaker wat leger is in de Arena. "Ja eigenlijk klopt dat wel he." Toen kwam er een hele tirade dat het schandalig is dat mensen thuisblijven want Ajax speelt zo leuk en zo fris terwijl dat onder de Boer niet zo was.quote:
Yes, oerFeyenoorder. Kleine glimlach altijd als Ajax onder dat nummer het veld opkomt.quote:Op zondag 4 december 2016 17:57 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
De maakte toch Feyenoordliedjes?
Ah, dan had Dolberg dus dit hele seizoen nog geen minuut mogen makenquote:Op zondag 4 december 2016 17:58 schreef GGMM het volgende:
Nouri er in?
Want die heeft al zoveel laten zien in Ajax 1.
want die heeft daar ook zoveel tijd gekregen om dinge nte laten zien?quote:Op zondag 4 december 2016 17:58 schreef GGMM het volgende:
Nouri er in?
Want die heeft al zoveel laten zien in Ajax 1.
Wat is dit voor achterlijke redenatie?quote:Op zondag 4 december 2016 17:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ah, dan had Dolberg dus dit hele seizoen nog geen minuut mogen maken
Leg maar uit danquote:Op zondag 4 december 2016 17:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat is dit voor achterlijke redenatie?
Snap je het weer niet?
Het is dan ook nogal een hype geweest, die Nouri. Net als Dolberg overigens.quote:Op zondag 4 december 2016 18:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
In elke wedstrijd waar hij tot nu toe invalt valt hij tegen.
Ben ik niet met je eensquote:Op zondag 4 december 2016 18:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
In elke wedstrijd waar hij tot nu toe invalt valt hij tegen.
Boeiend, we maken meer winst met het stadion dan Feyenoordquote:Op zondag 4 december 2016 17:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Serieus ja. Hij werd later gecorrigeerd door Borst en die andere gozer dat het toch wel vaker wat leger is in de Arena. "Ja eigenlijk klopt dat wel he." Toen kwam er een hele tirade dat het schandalig is dat mensen thuisblijven want Ajax speelt zo leuk en zo fris terwijl dat onder de Boer niet zo was.
Uh oke.quote:Op zondag 4 december 2016 18:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Boeiend, we maken meer winst met het stadion dan Feyenoord
Nee, tegen Cambuur wonnen we met 1-3quote:Op zondag 4 december 2016 18:02 schreef KingRoland het volgende:
Gaan we nou tegen alle clubs in het noorden met 1-0 winnen?
Dolberg is terecht. Als je al zoveel laat zien op zo'n leeftijd dan verdien je credits.quote:Op zondag 4 december 2016 18:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is dan ook nogal een hype geweest, die Nouri. Net als Dolberg overigens.
Oh.quote:
Wie?quote:Op zondag 4 december 2016 18:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, tegen Cambuur wonnen we met 1-3
Ik zei clubs héquote:Op zondag 4 december 2016 18:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, tegen Cambuur wonnen we met 1-3
Die redenatie heeft Chevy ook.quote:Op zondag 4 december 2016 18:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dolberg is terecht. Als je al zoveel laat zien op zo'n leeftijd dan verdien je credits.
In de eredivisie, een paar maandjes. Wacht het nou maar even een seizoen of 2 af. Waarbij ik niet wil zeggen dat het helemaal niet indrukwekkend is wat hij wél heeft laten zien ofzo.quote:Op zondag 4 december 2016 18:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dolberg is terecht. Als je al zoveel laat zien op zo'n leeftijd dan verdien je credits.
Ditquote:Op zondag 4 december 2016 18:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
In de eredivisie, een paar maandjes. Wacht het nou maar even een seizoen of 2 af. Waarbij ik niet wil zeggen dat het helemaal niet indrukwekkend is wat hij wél heeft laten zien ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |