Alleen?quote:Op zondag 4 december 2016 15:56 schreef xcachet het volgende:
Ik wil in de tweede week van de kerstvakantie graag op vakantie, maar weet niet waar naartoe. Aangezien m'n werk toch dicht is.
Wow vet toevallig was net aan het kijken voor een reisjequote:Op zondag 4 december 2016 15:56 schreef xcachet het volgende:
Ik wil in de tweede week van de kerstvakantie graag op vakantie, maar weet niet waar naartoe. Aangezien m'n werk toch dicht is.
ik ookquote:Op zondag 4 december 2016 15:58 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wow vet toevallig was net aan het kijken voor een reisje
Wanneer begin je aan je Kilroy reisje?quote:Op zondag 4 december 2016 15:58 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wow vet toevallig was net aan het kijken voor een reisje
ja hoorquote:Op zondag 4 december 2016 15:58 schreef SideEffect het volgende:
Wil iemand door mijn haren strelen en zeggen dat het allemaal goed komt.
Mocht op het laatste moment niet van mijn werkgever omdat 2 collega's besloten een burn out te nemenquote:Op zondag 4 december 2016 15:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wanneer begin je aan je Kilroy reisje?
Klap je collega'squote:Op zondag 4 december 2016 15:59 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Mocht op het laatste moment niet van mijn werkgever omdat 2 collega's besloten een burn out te nemen
nee wil weekje All inclusive op Kaapverdische eilanden ofzoquote:Op zondag 4 december 2016 16:01 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Kom we gaan naar IJsland 2-7 januari
Goeie tijd voor dit:quote:Op zondag 4 december 2016 16:01 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Kom we gaan naar IJsland 2-7 januari
Ja. Dacht aan Rome. Daar ben ik nog niet geweest. Maar zo vies toeristischquote:
Verkeerschaos Mumbai-style. Parijs is er niks bij.quote:Op zondag 4 december 2016 16:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Dacht aan Rome. Daar ben ik nog niet geweest. Maar zo vies toeristisch
komt goedquote:Op zondag 4 december 2016 15:58 schreef SideEffect het volgende:
Wil iemand door mijn haren strelen en zeggen dat het allemaal goed komt.
Ja zoveel geld heb ik niet nuquote:Op zondag 4 december 2016 16:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee wil weekje All inclusive op Kaapverdische eilanden ofzo
Zo'n gletsjertoer lijkt me mooi ja.quote:Op zondag 4 december 2016 16:07 schreef xcachet het volgende:
IJsland wil ik samen met Noel een keer heen.
Mooie foto's makenquote:Op zondag 4 december 2016 16:10 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zo'n gletsjertoer lijkt me mooi ja.
Daar heb ik verstand van. Mooi en duur.quote:
Moet niet te duur zijn.quote:Op zondag 4 december 2016 16:11 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Daar heb ik verstand van. Mooi en duur.
ff pic posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |