ga leuke dingen doen johquote:Op zondag 4 december 2016 15:41 schreef kdricklamar het volgende:
Ik wil aan school werken maar heb niet eens schriften thuis
haha nerdquote:Op zondag 4 december 2016 15:42 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik heb niks leuks te doen
En ik vind het niet leuk om te falen voor school wtf
ga attack on titan kijkenquote:Op zondag 4 december 2016 15:42 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik heb niks leuks te doen
En ik vind het niet leuk om te falen voor school wtf
omdat je bad girl image hoog moet houdenquote:Op zondag 4 december 2016 15:48 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Waarom sta ik dan 5 berekende onvoldoendes
haal 4quote:Op zondag 4 december 2016 15:50 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oke en dan 3 of 4 weet het verschil niet wil gwn beetje gta rijden
zelfd toen ik ruim voldoende stond vond iedereen me een bad girlquote:Op zondag 4 december 2016 15:50 schreef Drug het volgende:
[..]
omdat je bad girl image hoog moet houden
https://www.gamemania.nl/(...)ion-4-slim-1tb-blackquote:Op zondag 4 december 2016 15:50 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oke en dan 3 of 4 weet het verschil niet wil gwn beetje gta rijden
Alleen?quote:Op zondag 4 december 2016 15:56 schreef xcachet het volgende:
Ik wil in de tweede week van de kerstvakantie graag op vakantie, maar weet niet waar naartoe. Aangezien m'n werk toch dicht is.
Wow vet toevallig was net aan het kijken voor een reisjequote:Op zondag 4 december 2016 15:56 schreef xcachet het volgende:
Ik wil in de tweede week van de kerstvakantie graag op vakantie, maar weet niet waar naartoe. Aangezien m'n werk toch dicht is.
ik ookquote:Op zondag 4 december 2016 15:58 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wow vet toevallig was net aan het kijken voor een reisje
Wanneer begin je aan je Kilroy reisje?quote:Op zondag 4 december 2016 15:58 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wow vet toevallig was net aan het kijken voor een reisje
ja hoorquote:Op zondag 4 december 2016 15:58 schreef SideEffect het volgende:
Wil iemand door mijn haren strelen en zeggen dat het allemaal goed komt.
Mocht op het laatste moment niet van mijn werkgever omdat 2 collega's besloten een burn out te nemenquote:Op zondag 4 december 2016 15:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wanneer begin je aan je Kilroy reisje?
Klap je collega'squote:Op zondag 4 december 2016 15:59 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Mocht op het laatste moment niet van mijn werkgever omdat 2 collega's besloten een burn out te nemen
nee wil weekje All inclusive op Kaapverdische eilanden ofzoquote:Op zondag 4 december 2016 16:01 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Kom we gaan naar IJsland 2-7 januari
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |