als je graag input wil hebben over het besluit om hier uit te loggen en nooit meer terug te komen, hoor ik het graag van jequote:Op zondag 4 december 2016 12:33 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik betrek jullie graag bij besluitvorming
Dankje poepie.quote:Op zondag 4 december 2016 12:35 schreef xcachet het volgende:
Montelly ik zou die pizza sws eten. Wat ik zou er gewoon 2 eten
Nee, daarvoor mag ik je te graag👊🏼quote:Op zondag 4 december 2016 12:34 schreef zeer het volgende:
[..]
als je graag input wil hebben over het besluit om hier uit te loggen en nooit meer terug te komen, hoor ik het graag van je
quote:Op zondag 4 december 2016 12:42 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee, daarvoor mag ik je te graag👊🏼
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha dies goedquote:Op zondag 4 december 2016 12:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sinterklaas wie kent hem niet, sinterklaas sinterklaas en natuurlijk Barazite![]()
![]()
zeker omdat je dikke zwarte pannekoek aerolas hebt zo piercing bedekt het wat meer danquote:Op zondag 4 december 2016 11:56 schreef Crip het volgende:
[..]
die rechter chick heeft mooie boobs, wil ook zo'n piercing
Handweigeraarquote:Op zondag 4 december 2016 12:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sinterklaas wie kent hem niet, sinterklaas sinterklaas en natuurlijk Barazite![]()
![]()
krijg altijd complimentjes over mijn tieten, maar dat kun jij niet judgen aangezien je nooit een tiet in rl life gezien hebt.quote:Op zondag 4 december 2016 12:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zeker omdat je dikke zwarte pannekoek aerolas hebt zo piercing bedekt het wat meer dan
wrm nie onlinequote:Op zondag 4 december 2016 12:49 schreef Oberkullie het volgende:
Ik ga morgen wel naar de stad bedankt voor het meedenken
Kom naar Rotterdam, hier is alles kerstsale.quote:Op zondag 4 december 2016 12:49 schreef Oberkullie het volgende:
Ik ga morgen wel naar de stad bedankt voor het meedenken
hm heb wel weer zin in een nieuwe serie dus ga denk death note weer een kans gevenquote:Op zondag 4 december 2016 11:11 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Je bent leip Death note is echt gestooooord leuk ik ga bijna huilen om hoe hard dat was ik mis het zo erg
quote:Attack on titan klinkt al gay maar Ff kijken
Staat T op Netflix?
Dan moet ik het alsnog ophalen op een PostNL punt aangezien mijn buren het meteen op Marktplaats zetten als ze het in hun grijpgrage handjes krijgenquote:
Verbruik ja. Uitgestraald vermogen van lasers voor consumentengebruik mag max 0,5 Watt zijn volgens mij.quote:Op zondag 4 december 2016 12:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
tell sellglow bright laser light is een fantastische kerst decoratie die maar liefst VIJF watt gebruikt.
Waarom doe je elke keer van die valse beloftes?quote:Op zondag 4 december 2016 12:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
tell sellglow bright laser light is een fantastische kerst decoratie die maar liefst VIJF watt gebruikt.
quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik heb geen KLB ban.
Waar het gewoon mis gaat is iedere keer dat gezeik richting mij, zelfs als ik normaal mee post word er nog kut gedaan.
Als er dan ook nog op Autoweek mensen zich van KLB gaan registreren puur om mij er bij te naaien, én als er ook hier mensen zijn die roepen "Oh Mapima heeft het wel goed gedaan om Braddie aan te geven wegens uitkeringsfraude want *Insert mongolische reden* " Dan barst de bom gewoon.
Die KLB ban wás ook het beste wat ik had aangevraagd omdat een hoop users gewoon voor whatever reason (Ik kijk naar jullie Chai en Chloro) Heel kut tegen mij doen, en ik ben daar gewoon niet tegen bestemd.
Gisteravond ook al een heel verhaal getypt, maar nu komen er weer dingen naar voren, KLB ban en weet ik veel wat allemaal, heb ik niet, ik zal mij hier gewoon niet meer zo vaak vertonen,.
Gr.
Waarom doe je voor whatever reason zo kut tegen Braddie?quote:Op zondag 4 december 2016 12:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom doe je elke keer van die valse beloftes?
[..]
Waarom laat je braddie niet gewoon met rust Chai. Niels obsessie en nu ook braddie obsessiequote:Op zondag 4 december 2016 12:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom doe je elke keer van die valse beloftes?
[..]
Waarom legt iedereen een oprechte vraag uit als kut doen? Ik word hier helemaal weggepest.quote:Op zondag 4 december 2016 13:00 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Waarom doe je voor whatever reason zo kut tegen Braddie?
TRquote:Op zondag 4 december 2016 13:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom legt iedereen een oprechte vraag uit als kut doen? Ik word hier helemaal weggepest.
Echt kanjer allemaal maar op.
Zelfs zij wil je nietquote:Op zondag 4 december 2016 13:02 schreef Dimachaerus het volgende:
ja godverdomme
zeg
[..]
wat kinderachtig
Haal wegquote:Op zondag 4 december 2016 13:02 schreef Dimachaerus het volgende:
ja godverdomme
zeg
[..]
wat kinderachtig
vind je het gekquote:Op zondag 4 december 2016 13:02 schreef Dimachaerus het volgende:
ja godverdomme
zeg
[..]
wat kinderachtig
Kap gewoon met je getroll. Begint echt triest te worden, nee wat zeg ik, het is al vanaf eerste seconde triestquote:
Hahah nou ze zag je gelukkig wel staan, dat is vaak wel anders.quote:Op zondag 4 december 2016 13:03 schreef Dimachaerus het volgende:
en we hebben niet eens gesproken ofzo
gwn puur op mn naam
quote:Op zondag 4 december 2016 13:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kap gewoon met je getroll. Begint echt triest te worden, nee wat zeg ik, het is al vanaf eerste seconde triest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |