Vriendin*quote:Op zondag 4 december 2016 00:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
AmaHoe is het nu met onze grote vriend Kuroi
quote:
Komt wel weer goed met haarquote:Op zondag 4 december 2016 00:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vriendin*
Hmm ja ze lijkt wel weer de oude, maar ze knijpt nog beetje met haar oogje af en toe. Voor zekerheid even nachtje binnen laten, even wat vaker bij de kat kijken dan ik normaal doe.
No pls god pls noquote:
Ze deed vanavond echt super vreemd ineens. Haar stem was bijna weg, ze bleef maar niezen en tegen haar neus slaan met haar poot en haar oog zat helemaal dicht.quote:
Ahw poesquote:Op zondag 4 december 2016 00:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze deed vanavond echt super vreemd ineens. Haar stem was bijna weg, ze bleef maar niezen en tegen haar neus slaan met haar poot en haar oog zat helemaal dicht.
Maar ze lijkt wel weer oké. Volgens mij nu vooral beetje pissig omdat ze niet naar buiten kan. Oogje lijkt nog steeds licht geïrriteerd maar niet zorgwekkend meer. Ik hou het de komende dagen gewoon even goed in de gaten.quote:
ben jij nu echt Hzawquote:Op zondag 4 december 2016 00:51 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja, ik laat ook groeien
kunnen we samen chicks versieren in danzig
oogdruppeltjes halen bij dierenartsquote:Op zondag 4 december 2016 00:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar ze lijkt wel weer oké. Volgens mij nu vooral beetje pissig omdat ze niet naar buiten kan. Oogje lijkt nog steeds licht geïrriteerd maar niet zorgwekkend meer. Ik hou het de komende dagen gewoon even goed in de gaten.
Zit er pus in haar ooghoekenquote:Op zondag 4 december 2016 00:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar ze lijkt wel weer oké. Volgens mij nu vooral beetje pissig omdat ze niet naar buiten kan. Oogje lijkt nog steeds licht geïrriteerd maar niet zorgwekkend meer. Ik hou het de komende dagen gewoon even goed in de gaten.
Doe maarquote:Op zondag 4 december 2016 00:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ga elastiekjes kopen om te zien hoe het staat
Er kwam vocht uit haar oog toen ze hem weer open kreeg, maar dat heeft ze weggepoetst. Ziet er wel goed uit verder nu. Geïrriteerd is ook niet echt goede woord, het is niet rood ofzo.quote:
Okquote:Op zondag 4 december 2016 00:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er kwam vocht uit haar oog toen ze hem weer open kreeg, maar dat heeft ze weggepoetst. Ziet er wel goed uit verder nu. Geïrriteerd is ook niet echt goede woord, het is niet rood ofzo.
Hoeft ook niet rood te zijn hèquote:Op zondag 4 december 2016 00:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er kwam vocht uit haar oog toen ze hem weer open kreeg, maar dat heeft ze weggepoetst. Ziet er wel goed uit verder nu. Geïrriteerd is ook niet echt goede woord, het is niet rood ofzo.
Ja dat laatste doe ik sowieso! Normaal laat ik haar 's nachts met rust maar ik check nu wel af en toe even bij haar.quote:Op zondag 4 december 2016 00:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoeft ook niet rood te zijn hè
Maar gewoon in de gaten houden dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |