quote:Op zondag 4 december 2016 00:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar ik ga jullie verlaten.
Trusten.
Verdomme Frank, wat hou ik toch van jou.quote:Op zondag 4 december 2016 00:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
En chloro mag natuurlijk van de week naast ons komen liggen, want het voelt altijd slecht om chloro te verlaten. Mocht dat ooit gebeuren, dan moet het plotseling zijn want een afscheid dat voor eeuwig is moet nu eenmaal plotseling zijn, anders maakt het van het ogenblik een eeuwigheid en kleeft in de zandloper des levens het droeve zand met tranen aaneen.
Trusten.
Lieg nietquote:Op zondag 4 december 2016 00:31 schreef Catkiller het volgende:
Mooiste tekst voor bij een ban ooit, zal je missen Chloro
ahwquote:Op zondag 4 december 2016 00:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
En chloro mag natuurlijk van de week naast ons komen liggen, want het voelt altijd slecht om chloro te verlaten. Mocht dat ooit gebeuren, dan moet het plotseling zijn want een afscheid dat voor eeuwig is moet nu eenmaal plotseling zijn, anders maakt het van het ogenblik een eeuwigheid en kleeft in de zandloper des levens het droeve zand met tranen aaneen.
Trusten.
Ja klopt zal niemand hier missen, jullie zaaien wat je oogst godverdommequote:
Doe niet alsof jij ons niet zult vergezellen in de donkerste gedrochten van de helquote:Op zondag 4 december 2016 00:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja klopt zal niemand hier missen, jullie zaaien wat je oogst godverdomme
wow dacht altijd Catkiller <3 hetzalallemaal wel ;squote:Op zondag 4 december 2016 00:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja klopt zal niemand hier missen, jullie zaaien wat je oogst godverdomme
Klote, had zin in een weerloze tegenstander die ik dan flink op z'n Aziatische smoel kon timmerenquote:
Zosk is Afrikaan hoorquote:Op zondag 4 december 2016 00:37 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Klote, had zin in een weerloze tegenstander die ik dan flink op z'n Aziatische smoel kon timmeren
Zeker Frank allemaal hartjes sturen hèquote:Op zondag 4 december 2016 00:40 schreef Chloroform het volgende:
Maar waarom doen de emoticons het nou niet meer in dm
Jaquote:Op zondag 4 december 2016 00:41 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Zeker Frank allemaal hartjes sturen hè
Nou ja, zwart niet maar verder wel redelijk kloppendquote:Op zondag 4 december 2016 00:44 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Oew bah zo'n vies zwart ding met aids?
Misschien heeft Jackie Chan zin in ruziequote:Op zondag 4 december 2016 00:37 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Klote, had zin in een weerloze tegenstander die ik dan flink op z'n Aziatische smoel kon timmeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |