Oprecht, die vent heeft een bord voor zijn kop niet normaal. Nu denkt hij even gelijk te halen maar zit hij er weer compleet naastquote:
Khad zelfs pinda's hiervoor in huis gehaaldquote:Op zaterdag 3 december 2016 17:04 schreef superniger het volgende:
Beter was ik gewoon in bed blijven liggen.
Dat is geen vrouw.quote:Op zaterdag 3 december 2016 17:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eerder vandaag gooide deze vrouw
[ afbeelding ]
Gaat zich ook nooit meer verbeteren als coach.quote:Op zaterdag 3 december 2016 17:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oprecht, die vent heeft een bord voor zijn kop niet normaal. Nu denkt hij even gelijk te halen maar zit hij er weer compleet naast
Gelijk gemute ook
Maarja, orakel en geweldige coach want kampioen geworden ditdatquote:Op zaterdag 3 december 2016 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat zich ook nooit meer verbeteren als coach.
Hij ziet het niet.
Zal zichzelf wel laten ombouwen omdat het niet mee kan komen bij de mannen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 17:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En toch doet het mee aan vrouwendarts, vreemd
"Hij moest het doen met een matige selectie".quote:Op zaterdag 3 december 2016 17:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maarja, orakel en geweldige coach want kampioen geworden ditdat
twitter:DFratiore twitterde op zaterdag 03-12-2016 om 15:56:02Haartransplantatie van Frank de Boer ziet er echt super uit. Jezus hoe flikken ze dat? reageer retweet
Ziet er juist niet uit, je ziet duidelijk dat het transplantatie is.quote:Op zaterdag 3 december 2016 17:08 schreef Ingolstadt het volgende:
twitter:DFratiore twitterde op zaterdag 03-12-2016 om 15:56:02Haartransplantatie van Frank de Boer ziet er echt super uit. Jezus hoe flikken ze dat? reageer retweet
Milf.quote:Op zaterdag 3 december 2016 17:08 schreef Ingolstadt het volgende:
quote:Op zaterdag 3 december 2016 17:09 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ziet er juist niet uit, je ziet duidelijk dat het transplantatie is.
Hij redeneert meer vanuit Barcelona: stel dat Barcelona de bal verliest, dan moet je meteen 348 man terug hebben, want Real kan op zich goed counterenquote:Op zaterdag 3 december 2016 17:11 schreef Smoofie het volgende:
Frank doet also real op de counter speelt
Benieuwd welke club erin gaat trappenquote:Op zaterdag 3 december 2016 17:11 schreef Tagliano het volgende:
Zou Frank ook maar een heel klein risico durven nemen als dat zou kunnen leiden tot een mogelijke counter bij eventueel balverlies?
Afgelopen zomer had ik Italië gezegd, maar daar zal ook geen club zich er snel aan brandenquote:Op zaterdag 3 december 2016 17:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd welke club erin gaat trappen
Dat gaat ook niet lang duren.quote:Op zaterdag 3 december 2016 17:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Afgelopen zomer had ik Italië gezegd, maar daar zal ook geen club zich er snel aan branden
Misschien nog een Spaans subtoppertje ofzo
Na al die counter doelpunten die frank tegen heeft gekregen heeft hij gwn een trauma.quote:Op zaterdag 3 december 2016 17:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij redeneert meer vanuit Barcelona: stel dat Barcelona de bal verliest, dan moet je meteen 348 man terug hebben, want Real kan op zich goed counteren
https://twitter.com/DFratiore/status/794436898831892480quote:Op zaterdag 3 december 2016 17:08 schreef Ingolstadt het volgende:
Ik heb na al die jaren geen ziel meerquote:Op zaterdag 3 december 2016 17:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Na al die counter doelpunten die frank tegen heeft gekregen heeft hij gwn een trauma.
Barcelona heeft al het combinatievoetbal eruit gesloopt ja.quote:Op zaterdag 3 december 2016 17:16 schreef Joezi het volgende:
Real toch beter en gevaarlijker. Barca speelt totaal niet op balbezit en combinatievoetbal, maar speelt gewoon Engels voetbal. Eigenlijk zonder ideeën en gokken op een bevlieging. Het is een marathon tot het eind van het seizoen waarvan we elke wedstrijd kunnen winnen en verliezen. Hierna een kleine schoonmaak in de technische staff met een nieuwe hoofdcoach en nieuwe spelers die meer in het Barca DNA passen of oude jeugdspelers terughalen!
Wat een zelfkennis. Respect.quote:Op zaterdag 3 december 2016 17:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb na al die jaren geen ziel meer
West Ham - Arsenalquote:Op zaterdag 3 december 2016 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Naar welke wedstrijd gaan we hierna kijken?
RB Leipzig stream zoekenquote:Op zaterdag 3 december 2016 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Twijfel tussen WHU - Arsenal en RasenBallsport Leipzig - Schalke 04quote:Op zaterdag 3 december 2016 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 3 december 2016 17:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Denk dat ik niets heb gemist eerste helft?
Goede keus. West Hamquote:
Ik droomde btw, dat barny een keiharde mental breakdown kreeg tijdens het WKquote:Op zaterdag 3 december 2016 17:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb na al die jaren geen ziel meer
Falende jeugdopleiding ook. De gouden tijden onder het Alziend oog van Johan zullen nooit meer herleven.quote:Op zaterdag 3 december 2016 17:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Barcelona heeft al het combinatievoetbal eruit gesloopt ja.
Alleen maar gokken op individuele klasse
Dat zou ik eerder een nachtmerrie noemenquote:Op zaterdag 3 december 2016 17:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik droomde btw, dat barny een keiharde mental breakdown kreeg tijdens het WK
Heeft ie die niet al jaren?quote:Op zaterdag 3 december 2016 17:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik droomde btw, dat barny een keiharde mental breakdown kreeg tijdens het WK
M'n grap, wat doe jequote:Op zaterdag 3 december 2016 17:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Heeft ie die niet al jaren?
Na het gebruiken van wonderspul cheqio is Barney beter dan ooit tevorenquote:Op zaterdag 3 december 2016 17:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Heeft ie die niet al jaren?
ordinaire koopclub gewoonquote:Op zaterdag 3 december 2016 17:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Falende jeugdopleiding ook. De gouden tijden onder het Alziend oog van Johan zullen nooit meer herleven.
Allebei aanzettenquote:Op zaterdag 3 december 2016 17:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Twijfel tussen WHU - Arsenal en RasenBallsport Leipzig - Schalke 04
madquote:
Varane?quote:Op zaterdag 3 december 2016 17:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie liet daar zich wegzetten als een kleuter?
Zeker. Ook nog een ongeldig doelpunt.quote:
ff de buffers open zetten in je routerquote:Op zaterdag 3 december 2016 17:26 schreef Bugno het volgende:
Mijn stream loop6 een minuut of 2 achter inmiddels
Zeer goed om te horenquote:Op zaterdag 3 december 2016 17:26 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Niets hoor, ik ben vandaag gewoon gul. Geniet lekker van de wedstrijd.
Ik kijk gewoon via n site he, geen fancy VLC-stream weet ik veelquote:Op zaterdag 3 december 2016 17:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
ff de buffers open zetten in je router
Ridicule beslissingquote:Op zaterdag 3 december 2016 17:27 schreef skysherrif het volgende:
dikke vinger van suarez naar de fifa dat hij niet bij de 3 genomineerden zit
Rechtsbuiten jaquote:Op zaterdag 3 december 2016 17:30 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ah ok. Hij staat toch in de spits?
Vazquez liet zich wegduwen waardoor Suarez meter ruimte hadquote:Op zaterdag 3 december 2016 17:30 schreef Kopsterk het volgende:
Volgens mij was Suarez niet de man van Varane
En terecht. Je ziet keer op keer dat ze waardeloos zijn. En je loopt gewoon voor lul.quote:Op zaterdag 3 december 2016 17:34 schreef Groby het volgende:
Gezeik om die gekleurde schoenen ook altijd![]()
Ik denk niet dat de kleur gek veel invloed heeft op hoe vaak je uitglijdt ofzoquote:Op zaterdag 3 december 2016 17:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En terecht. Je ziet keer op keer dat ze waardeloos zijn. En je loopt gewoon voor lul.
Dus? Ze krijgen er wel centen voor.quote:Op zaterdag 3 december 2016 17:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En terecht. Je ziet keer op keer dat ze waardeloos zijn. En je loopt gewoon voor lul.
Ik vind een voetballer niet ineens 10x stoerder als zijn schoenen zwart zijn hoorquote:Op zaterdag 3 december 2016 17:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
maar ik vind een voetballer wel 10x meerquote:Op zaterdag 3 december 2016 17:36 schreef Groby het volgende:
[..]
Ik vind een voetballer niet ineens 10x stoerder als zijn schoenen zwart zijn hoor
Andere inkt. Afgewerkt in gladde hoogglans.quote:Op zaterdag 3 december 2016 17:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de kleur gek veel invloed heeft op hoe vaak je uitglijdt ofzo
Ah, hoe kon ik het vergetenquote:Op zaterdag 3 december 2016 17:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Andere inkt. Afgewerkt in gladde hoogglans.
Die ze wegsluizen om belasting te ontduiken.quote:Op zaterdag 3 december 2016 17:35 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dus? Ze krijgen er wel centen voor.
Er schijnt een leuke anekdote over Sierd te bestaan dat hij zichzelf van een stoel liet vallenquote:
Dit komt me vaag bekend voorquote:Op zaterdag 3 december 2016 17:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er schijnt een leuke anekdote over Sierd te bestaan dat hij zichzelf van een stoel liet vallen
Klopt. Het gros blijft gewoon een stel jankerds.quote:Op zaterdag 3 december 2016 17:36 schreef Groby het volgende:
[..]
Ik vind een voetballer niet ineens 10x stoerder als zijn schoenen zwart zijn hoor
Hij schoot vorige week nog een bal de tribune in vanaf 5 meter van de goalquote:Op zaterdag 3 december 2016 17:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Younes is te zwak om de bal de tribune in te jagen
Dat FC Groningen kan er he-le-maal niets vanquote:Op zaterdag 3 december 2016 17:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Morgen weer lekker ergeren aan Younes en Cerny. Het is dat we tegen FC Groningen spelen
Wtfquote:Op zaterdag 3 december 2016 17:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat FC Groningen kan er he-le-maal niets van
jinxquote:Op zaterdag 3 december 2016 17:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
El Ghazi zal ook wel minuten makenquote:Op zaterdag 3 december 2016 17:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Morgen weer lekker ergeren aan Younes en Cerny. Het is dat we tegen FC Groningen spelen
Invalbeurtje 2e helft. Zou raar zijn als hij direct basis staat.quote:Op zaterdag 3 december 2016 17:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
El Ghazi zal ook wel minuten maken
Dat zag ik afgelopen zaterdag ja.quote:Op zaterdag 3 december 2016 17:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat voor seizoen het voor jou wordtquote:Op zaterdag 3 december 2016 17:45 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dat zag ik afgelopen zaterdag ja.
Muah als hij beter in vorm is dan Cerny moet je dat niet nalaten.quote:Op zaterdag 3 december 2016 17:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Invalbeurtje 2e helft. Zou raar zijn als hij direct basis staat.
quote:Op zaterdag 3 december 2016 17:45 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dat zag ik afgelopen zaterdag ja.
Dan beloon je bijna slecht gedrag. Men kijkt te veel naar zijn, best leuke, goal tegen Telstar geloof ik. Dat was gewoon lachwekkend slecht verdedigdquote:Op zaterdag 3 december 2016 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah als hij beter in vorm is dan Cerny moet je dat niet nalaten.
JUPILER JUPILER JUPILER!quote:Op zaterdag 3 december 2016 17:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat voor seizoen het voor jou wordt
Maar waarom wil hij dat de kidstribune stil is? Die kun je sowieso niet horen!!!!!!! HAHAHAHA SNAP JE!!!!!quote:Op zaterdag 3 december 2016 17:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik laat geen mogelijkheid onverlet om plaatjes van Rusnak te posten
El Ghazi is en blijft een hele beperkte voetballer . Ze moeten het liefst 2 goede vleugelspelers kopen in de winterquote:Op zaterdag 3 december 2016 17:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan beloon je bijna slecht gedrag. Men kijkt te veel naar zijn, best leuke, goal tegen Telstar geloof ik. Dat was gewoon lachwekkend slecht verdedigd
Die reclames kijken naar je internetgeschiedenis. Daarom krijg je diequote:Op zaterdag 3 december 2016 17:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Loverboys maken kinderlevens kapot
Wat een rare reclames krijg ik hier.
Hoezo? Zijn straf zit erop en je moet daar niet in blijven hangen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 17:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan beloon je bijna slecht gedrag. Men kijkt te veel naar zijn, best leuke, goal tegen Telstar geloof ik. Dat was gewoon lachwekkend slecht verdedigd
Ik stel voor dat we gewoon wachten op een nieuwe LV en RV in winterstopquote:Op zaterdag 3 december 2016 17:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo? Zijn straf zit erop en je moet daar niet in blijven hangen.
Cerny was ook echt slecht de laatste keren in Ajax 1
Die wil ik ook graag zienquote:Op zaterdag 3 december 2016 17:48 schreef Kopsterk het volgende:
Waarom wordt zo'n James er nu niet ingezet?
We moeten tot die tijd gewoon nog wedstrijden spelen dus laten we daar maar het beste van maken.quote:Op zaterdag 3 december 2016 17:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we gewoon wachten op een nieuwe LV en RV in winterstop
Wellicht kunnen ze Kaputska huren van Leicester, verpietert daar op tribunequote:Op zaterdag 3 december 2016 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We moeten tot die tijd gewoon nog wedstrijden spelen dus laten we daar maar het beste van maken.
En die buitenspeler die komt zal wel weer een farce worden. Nieuwe Sana
aub niet hurenquote:Op zaterdag 3 december 2016 17:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wellicht kunnen ze Kaputska huren van Leicester, verpietert daar op tribune
Lozano misschienquote:Op zaterdag 3 december 2016 17:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze gaan hem niet verkopen uiteraard.
Zie niet zo snel wie beschikbaar is voor leuk prijsje
Die Messi lijkt me wel een leuke. Kun je misschien ook eindelijk door zo'n muur heen voetballenquote:Op zaterdag 3 december 2016 17:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze gaan hem niet verkopen uiteraard.
Zie niet zo snel wie beschikbaar is voor leuk prijsje
Heb je 250 miljoen euro?quote:Op zaterdag 3 december 2016 17:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die Messi lijkt me wel een leuke. Kun je misschien ook eindelijk door zo'n muur heen voetballen
neenquote:Op zaterdag 3 december 2016 17:55 schreef Tagliano het volgende:
Heeft Modric nou nog steeds geen geel?
Trollalertquote:Op zaterdag 3 december 2016 17:57 schreef JanCees het volgende:
Wat een walgelijke ploeg is Barcelona toch![]()
Alsof jij kijktquote:Op zaterdag 3 december 2016 17:57 schreef JanCees het volgende:
Wat een walgelijke ploeg is Barcelona toch![]()
quote:
.quote:Op zaterdag 3 december 2016 18:06 schreef Anonymousz het volgende:
.
[ Bericht 99% gewijzigd door Anonymousz op 03-12-2016 18:06 ]
Beide spelend zonder echt ideequote:Op zaterdag 3 december 2016 18:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Real speelt niet veel beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |