quote:Op zaterdag 3 december 2016 19:12 schreef -Hakuna- het volgende:
Wat moet ik je dan vragen in een FB,
Het onderste deel van dat plaatje is gewoon het formulier denk ik?quote:Op zaterdag 3 december 2016 18:03 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Dan krijg ik deze opdringere tekst te zien..
We hebben onlangs uw rekening gecontroleerd en hebben meer informatie over uw bedrijf nodig voordat we u een service zonder onderbrekingen kunnen geven. Totdat we deze informatie van u hebben ontvangen, blijft uw toegang tot gevoelige rekeningeigenschappen beperkt. We willen uw toegang zo spoedig mogelijk weer herstellen. Onze excuses voor het ongemak.
Waarom is de toegang tot mijn rekening beperkt?
De toegang tot uw rekening werd om de volgende reden(en) beperkt:
2 dec 2016: U heeft in dit kalenderjaar in totaal meer dan ¤2500 EUR aan betalingen ontvangen op uw PayPal-rekening. PayPal is wettelijk verplicht om zich te houden aan de bepalingen van de Europese Unie betreffende het tegengaan van witwassen van geld door informatie van klanten te verzamelen wanneer ze deze limiet overschrijden. Totdat u ons de benodigde informatie heeft verstrekt, wordt uw rekening beperkt. U kunt geen geld overmaken of opnemen met PayPal. U kunt mogelijk nog wel betalingen ontvangen. Ga naar het Actiecentrum voor meer informatie over wat u moet doen. Als PayPal beperkingen instelt voor een rekening wordt uw geld mogelijk vastgehouden, totdat we uw identificatie hebben bevestigd, zoals is beschreven in de gebruikersovereenkomst.
(Uw referentienummer voor deze reden is PP-005-079-808-486.)
En als ik die wegklik om het ''probleem'' op te lossen zoals jij hier omschrijf krijg ik deze melding. mijn rekening is geblokkeerd.
[ afbeelding ]
En daarbij kan ik nergens een onderstaand formulier vinden waarmee ik dan iets zou moeten aanleveren. Kortom ik ben compleet beperkt, kan zelfs nog geen mail sturen via hun contact formulier. Alsof ik verdacht wordt van fraude oid.
Privebericht via de Facebookpagina van PayPaul natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 december 2016 19:12 schreef -Hakuna- het volgende:
Wat moet ik je dan vragen in een FB, tenzij je echt verstand heb van paypal dan wil ik wel buiten dit forum om het een en andere uitwisselen.
Hij kan geen bankrekening (meer) koppelen, want hij is geblokkeerd.quote:Op zaterdag 3 december 2016 19:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het onderste deel van dat plaatje is gewoon het formulier denk ik?
Als je je IBAN invult en dan op [bank koppelen] klikt, wat krijg je dan in beeld?
Je hebt toch de bedragen over kunnen maken? Dan kan je nu toch rustig wachten tot morgen, dan bel je de klantenservice en kijk je of het op te lossen is.quote:Op zondag 4 december 2016 16:12 schreef -Hakuna- het volgende:
Ben weer geblokeerd..een uur nadat het wel gelukt is.
Uw bankrekening is nu geblokkeerd. Vul het onderstaande formulier in om contact op te nemen met onze afdeling Klantenservice voor assistentie bij het deblokkeren en bevestigen van uw bankrekening.
Ja, de reden is dat je morgen kan bellen om het op te lossen. En met Facebookpagina's volspammen maak je natuurlijk geen vrienden. Dan wordt je voor zowel de pagina als hun chat geblokkeerd.quote:Op zondag 4 december 2016 17:28 schreef -Hakuna- het volgende:
Op de facebook pagina van paypal ben ik inmiddels blocked.
Wat een waardeloze service en de bankpas blokkade zit er nog steeds op,z al wel de reden zijn
Dit is de melding als ik hulp zoek via de chat..
''Deze persoon ontvangt momenteel geen berichten van jou.''
Dat snapt-ie niet vanwege z'n autisme.quote:Op zondag 4 december 2016 17:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, de reden is dat je morgen kan bellen om het op te lossen. En met Facebookpagina's volspammen maak je natuurlijk geen vrienden. Dan wordt je voor zowel de pagina als hun chat geblokkeerd.
WACHT TOT MORGEN EN BEL DAN
Hoeveel bankrekeningen heb je in de afgelopen dagen nou geprobeerd te koppelen?quote:Op zondag 4 december 2016 17:17 schreef -Hakuna- het volgende:
Ik heb volgens paypal 3 keer een verkeerd bedrag ingevuld om de rekening te bevestigen ejn daardoor is hij weer blocked. Ik snap vanwege mijn autisme het meest niet, heb intussen wel uit frustratie de hele paypal facebook pagina volgespamt.
https://www.facebook.com/PayPalNederland/
Ik heb maar een rekening willen koppelen, maar nadat ik de verkeerde bedragen ik snap die 0,00 en 0,2 voorbeelden niet en daar is het weer misgegaan., ok snap niks van getallen en typen. dara wordt ik helemal gestrest vanquote:Hoeveel bankrekeningen heb je in de afgelopen dagen nou geprobeerd te koppelen?
Volgens mij duurt het 2-3 (werk)dagen voordat PayPal twee kleine bedragen van je rekening heeft kunnen afschrijven. Die bedragen heb je nodig om een bankrekening te kunnen koppelen.
Heb je niet de bedragen van de ene bankrekening perongeluk ingevuld die bedoeld waren voor een andere bankrekening bij het koppelen?
Doe niet zo dramatisch man.quote:Op zondag 4 december 2016 17:50 schreef -Hakuna- het volgende:
Zal morgen door de telefoon via dat gratis nummer ook weer een drama gaan worden, want ik blijf van 8 uur in de ochtend to sluitingstijd bellen en stop niet. En daar kunnen ze mij op blocken en is voor mij gratis bellen bellen. En ik zoek paypal ook op twitter op en doe daar mijn beklag net zolang dat ik daar op blocked wordt..
Ik blijf net zolang doorgaan dat de paypal blokkade eraf is desnoods doe ik aangifte bij de politie vanwege diefstal van mijn geld van 62 euro.
Je gaat bellen tot ze je blokkeren, daarna ga je Twitteren tot ze je blokkeren, op Facebook ben je al geblokkeerd, maar je blijft net zo lang doorgaan tot de blokkade eraf is? Denk je zelf dat dit plan gaat werken?quote:Op zondag 4 december 2016 17:50 schreef -Hakuna- het volgende:
Zal morgen door de telefoon via dat gratis nummer ook weer een drama gaan worden, want ik blijf van 8 uur in de ochtend to sluitingstijd bellen en stop niet. En daar kunnen ze mij op blocken en is voor mij gratis bellen bellen. En ik zoek paypal ook op twitter op en doe daar mijn beklag net zolang dat ik daar op blocked wordt..
Ik blijf net zolang doorgaan dat de paypal blokkade eraf is desnoods doe ik aangifte bij de politie vanwege diefstal van mijn geld van 62 euro.
Als je een bankrekening wil koppelen, dan moet je aangeven om welke bankrekening het gaat (IBAN). Vervolgens maakt PayPal in de 2-3 werkdagen daarna twee kleine bedragen tussen de 0,01-0,99 euro over naar die bankrekening (dus bijvoorbeeld ¤0,24 en ¤0,67). Zodra je die bedragen hebt ontvangen, moet je die bedragen invullen op de PayPal-website om het koppelen van de bankrekening af te ronden. Die bedragen dienen dus als verificatie, om te controleren of het IBAN dat je hebt ingevuld wel echt een rekening is waar jij over beschikt.quote:Op zondag 4 december 2016 17:52 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ik heb maar een rekening willen koppelen, maar nadat ik de verkeerde bedragen ik snap die 0,00 en 0,2 voorbeelden niet en daar is het weer misgegaan., ok snap niks van getallen en typen. dara wordt ik helemal gestrest van
Nou geloof me en ik kan het écht wetenquote:Op zondag 4 december 2016 18:00 schreef hottentot het volgende:
[..]
Doe niet zo dramatisch man.
Staat gewoon duidelijk op de site wat je moet doen, en vervolgens begin jij met je account per ongeluk zakelijk te maken, met onzin zoals an bank koppelen wat er helemaal niets mee te maken heeft. En dan wil jij hen gaan staken tot zij jouw rotzooi hebben opgeruimd.
Als jij de boel niet snapt dan is dat jouw probleem, en dan bel je de helpdesk en vraag je om een uitleg die jij wel begrijpt en dan ga je niet lopen kloten zoals jij nu doet.
Godskolere, of de wereld aan het vergaan is.
Als ik paypal was en je zou aan de telefoon ook zo beginnen dan zou ik je account blocken wegens minderjarigheid.
Wachten tot morgen.quote:Op zondag 4 december 2016 18:19 schreef -Hakuna- het volgende:
Die bedragen invullen gaat niet meer vanwege de volldige blokade, mijn bank is gewoon geheel geblocked en ik zal proberen bij ING een andere tweede bankpas aan te vragen voor dei andere ongebruikte paypal rekening, ik vrees dat die blokkade er niet afgehaald zal worden omdat ik te veel pogingen heb gedaan die alllemaal mislukt zijn.
Bij PayPal gewerkt?quote:Op zondag 4 december 2016 18:31 schreef Physsic het volgende:
Dat de bedragen invullen niet meer gaat dat is ondertussen wel duidelijk, maar heb je die bedragen überhaupt ontvangen op je ING account?
Een tweede bankpas aanvragen heeft volgens mij echt geen enkele zin.
Een nieuw (of ander) PayPal-account gebruiken is mogelijk ook een slecht idee. PayPal heeft liever niet dat mensen meerdere accounts hebben (anders dan consument en zakelijk), dus dan loop je het risico dat ook dat account wordt geblokkeerd.
Maarja zo ben ik gewoon, mijn sociale omgang met mensen is zo dramatisch dat zelfs mijn eigen moeder niks meer met mij te maken wilt hebben (ik haat dat mens!) . Ik heb gewoon een echte afkeer naar mensen toe gekregen zeker als ik zee iets moet vragen waardoor ik min of meer afhankelijk van ze ben dan sla ik helemaal door en klap ik dicht.quote:Op zondag 4 december 2016 18:30 schreef Toto69 het volgende:
Overigens, het erafhalen van die bankblokkade is maar een heel kleine moeite. Maar ok, als je zo doet aan de telefoon dan gaat dat natuurlijk niet gebeuren.
Ja, ik weet dat je moeite hebt met sociale omgang, en dat kan. Maar luister gewoon wel naar de tips hier en blijf zo rustig en beleefd mogelijk. Dan is die blokkade er zo af! Als jij gaat lopen flippen dan helpen ze je echt niet verder.quote:Op zondag 4 december 2016 18:35 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Maarja zo ben ik gewoon, mijn sociale omgang met mensen is zo dramatisch dat zelfs mijn eigen moeder niks meer met mij te maken wilt hebben (ik haat dat mens!) . Ik heb gewoon een echte afkeer naar mensen toe gekregen zeker als ik zee iets moet vragen waardoor ik min of meer afhankelijk van ze ben dan sla ik helemaal door en klap ik dicht.
Laat je trajectbegeleider bellen. Of wie ze dan ook hebben aangesteld om te zorgen dat je niet in zeven sloten tegelijk loopt.quote:Op zondag 4 december 2016 18:35 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Maarja zo ben ik gewoon, mijn sociale omgang met mensen is zo dramatisch dat zelfs mijn eigen moeder niks meer met mij te maken wilt hebben (ik haat dat mens!) . Ik heb gewoon een echte afkeer naar mensen toe gekregen zeker als ik zee iets moet vragen waardoor ik min of meer afhankelijk van ze ben dan sla ik helemaal door en klap ik dicht.
ja, en dus moet je de adviezen hier opvolgen ipv als een dolle iedereen tegen je in het harnas jagen. Want de wereld verandert niet voor jou, jij moet je toch echt proberen aan te passen ipv je achter je stoornis te verschuilen.quote:Op zondag 4 december 2016 18:35 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ja.. meestal zit er ook wel ergens een mogelijkheid om die vraag weg te klikken of te negeren alleen proberen ze die zo klein en onzichtbaar mogelijk te maken omdat ze het liefst zien dat je wel een bank koppelt..quote:Op zaterdag 3 december 2016 13:40 schreef -Hakuna- het volgende:
Of kan je ook paypal gebruiken zonder je bank te koppelen?
Dan vraag je maar of een ander belt.quote:Op zondag 4 december 2016 18:35 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ik ben aan het wachten op een bevestigingsmail van paypal, ik had al vroeg gebeld en ze zouden de beperking binnen 72 uur opheffen, ze hadden al genoeg informatie zoals ID en bankafschrift die ik al toen de 1800 euro waarschuwing binnenkwam aangeleverd, maar bij 2500 euro gaat de beperking echt in. deze zou dan deze week nog eraf gehaald worden zodra ik de mail heb ontvangen.quote:
Ik had je al gewaarschuwd eerder in het topic; de richtlijn bij die afdeling is 72 uur. Kan sneller gaan, maar kan zelfs langer duren. Je krijgt inderdaad een mail zodra de beperking is opgeheven.quote:Op maandag 5 december 2016 17:32 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ik ben aan het wachten op een bevestigingsmail van paypal, ik had al vroeg gebeld en ze zouden de beperking binnen 72 uur opheffen, ze hadden al genoeg informatie zoals ID en bankafschrift die ik al toen de 1800 euro waarschuwing binnenkwam aangeleverd, maar bij 2500 euro gaat de beperking echt in. deze zou dan deze week nog eraf gehaald worden zodra ik de mail heb ontvangen.
Zo is momenteel de situatie, maar waarom moet het maximaal 72 uur duren?
Er werd niet over gedrag oid gesproken, de reden van die maximaal 72 uur zou zijn dat alleen een bepaalde afdeling binnen paypal bevoegd is om blokkades en beperkingen te kunnen opheffen op accounts en niet een medewerker van de telefonische helpdesk.quote:Op maandag 5 december 2016 17:34 schreef Copycat het volgende:
Dat is de maximale tijd, vaak gaat het sneller. Maar het zou me gezien jouw gedrag niets verbazen als het nu gewoon de volle drie etmalen duurt.
Dat is dan ook letterlijk het correcte antwoord. De helpdesk kan 'niets' met deze beperkingen, behalve doorzetten.quote:Op maandag 5 december 2016 17:38 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Er werd niet over gedrag oid gesproken, de reden van die maximaal 72 uur zou zijn dat alleen een bepaalde afdeling binnen paypal bevoegd is om blokkades en beperkingen te kunnen opheffen op accounts en niet een medewerker van de telefonische helpdesk.
Dat was inmiddels toch al een zakelijke?quote:Op maandag 5 december 2016 17:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Verder moet je nu echt afwachten. Je hebt een particuliere rekening dus helaas geen recht op 'voorkeursbehandeling' of spoed.
Hehe.quote:Op maandag 5 december 2016 18:12 schreef Eix het volgende:
[..]
Dat was inmiddels toch al een zakelijke?
Wie had je aan de lijn joh, ben je weer lekker gematst.quote:Op dinsdag 6 december 2016 16:22 schreef -Hakuna- het volgende:
Heb net even gebeld met paypal hoe het nu stond met het opheffen van de beperking, kreeg ik net te horen dat het binnen 10 minuten opgelost zou zijn en dat beloofde ze mij. Denk zal wel een loze belofte zijn, maar op moment dat ik het gesprek beëindigde kreeg ik deze mail.
Beste XXXXXXXX
We hebben ons onderzoek afgerond en uw rekening is weer beschikbaar.
Wij danken u voor uw geduld en uw medewerking om van PayPal de veiligste en
betrouwbaarste online betaaloplossing te maken.
Met vriendelijke groet,
PayPal
Dan heb ik maar meteen mijn CD betaald, en kan ik een deze weken dit verwachten.
Emerson, Lake & Palmer – Pictures At An Exhibition... CD Manticore – 258172 W Germany first pressing.
Topic kan hiermee weer dicht.
Een of ander medewerkster met een voor mij vrijwel onverstaanbaar Surinaams of Antilliaans accent. Deze moest even overleggen met een achterliggende afdeling en nadat ik even in de wacht werd gezet kreeg ik even later de belofte dat het binnen 10 minuten opgelost zou zij, maar bleek al binnen 5 minuten het geval te zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2016 16:24 schreef Toto69 het volgende:
Wie had je aan de lijn joh, ben je weer lekker gematst.
Omdat de wereld niet om jou draait.quote:Op maandag 5 december 2016 17:32 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ik ben aan het wachten op een bevestigingsmail van paypal, ik had al vroeg gebeld en ze zouden de beperking binnen 72 uur opheffen, ze hadden al genoeg informatie zoals ID en bankafschrift die ik al toen de 1800 euro waarschuwing binnenkwam aangeleverd, maar bij 2500 euro gaat de beperking echt in. deze zou dan deze week nog eraf gehaald worden zodra ik de mail heb ontvangen.
Zo is momenteel de situatie, maar waarom moet het maximaal 72 uur duren?
Alle heisa om een fucking CDquote:Op dinsdag 6 december 2016 16:22 schreef -Hakuna- het volgende:
Dan heb ik maar meteen mijn CD betaald, en kan ik een deze weken dit verwachten.
Emerson, Lake & Palmer – Pictures At An Exhibition... CD Manticore – 258172 W Germany first pressing.
Topic kan hiermee weer dicht.
Binnen 5 minuten valt dus ook binnen 10 minuten hequote:Op dinsdag 6 december 2016 16:38 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Een of ander medewerkster met een voor mij vrijwel onverstaanbaar Surinaams of Antilliaans accent. Deze moest even overleggen met een achterliggende afdeling en nadat ik even in de wacht werd gezet kreeg ik even later de belofte dat het binnen 10 minuten opgelost zou zij, maar bleek al binnen 5 minuten het geval te zijn.
Hoezo? Dat is sowieso wel bekend, ik heb alleen getracht TS te helpen.quote:Op vrijdag 9 december 2016 14:55 schreef Faux. het volgende:
Jezus Toto wil je graag de vraag krijgen of je bij PayPal gewerkt hebt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |