Ik heb wel nog een ander ongebruikt paypal account, maar kan ik daar dan zonder bank te koppelen alsnog die 39 euro betalen naar de verkoper?quote:Op zaterdag 3 december 2016 14:02 schreef JeSuisDroppie het volgende:
r[quote]Op zaterdag 3 december 2016 14:02 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Incasso's terug laten trekkenzeg maar dag tegen je account
Je kunt geen geld opnemen als je die beperking op je rekening hebt staan. Bedoel je echt niet dat je een incasso hebt laten terugboeken via je bank?quote:Op zaterdag 3 december 2016 14:01 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
ik heb alleen het bedrag terug gehaald wat op mijn paypal staat, niet meer. er is dus geen negatief paypal saldo.
Nou dat is wel overdreven, maar leuk vinden ze het natuurlijk niet. De komende vijf betalingen zal hij met zijn saldo moeten doen zodra zijn rekening weer vrijgegeven is. Dan wordt er dus niet voorgeschoten en achteraf geïncasseerd.quote:Op zaterdag 3 december 2016 14:02 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Incasso's terug laten trekkenzeg maar dag tegen je account
Soms wel, soms niet. Sommige verkopers vereisen dat je account geverifieerd is om een betaling aan ze te kunnen doen. Geverifieerd wil zeggen minimaal 1 ding gekoppeld, bijvoorbeeld je bankrekening of een credit card en het moet ook bevestigd zijn.quote:Op zaterdag 3 december 2016 14:08 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ik heb wel nog een ander ongebruikt paypal account, maar kan ik daar dan zonder bank te koppelen alsnog die 39 euro betalen naar de verkoper?
dit is wel de meest logische conclusie eigenlijk jaquote:Op zaterdag 3 december 2016 13:54 schreef E.T. het volgende:
Dit een gewoon een seintje dat je moet stoppen met geld uitgeven dat je niet hebt!
Serieus:quote:Op zaterdag 3 december 2016 14:02 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
ik snap er nu niks meer van, mijn paypal rekening is nu voor mij als autist een grote chaos.
quote:Op zaterdag 3 december 2016 14:01 schreef hottentot het volgende:
TS houd op met jezelf verder in de problemen te brengen, vertel je verkoper dat je aan de limiet van je paypal zit en zij maandag pas je persoonlijke info kunnen reviewen en dat hij even een paar dagen geduld moet hebben.
Heb je oa hier al 'ns gekeken?quote:Op zaterdag 3 december 2016 17:06 schreef -Hakuna- het volgende:
Hoe kan ik die limiet nou opheffen? Dit is waar ik mee zit. Hoe krijg ik die blokkade en beperking eraf?
Bedankt, maar helaas werkt niet een van deze stappen, dat heb ik al allemaal geprobeerd tot diep in de nacht. De blokkade en beperking op mijn paypal is toch wel hardnekkig.quote:Op zaterdag 3 december 2016 17:13 schreef Physsic het volgende:
[..]
Heb je oa hier al 'ns gekeken?
"Hoe kan ik de limieten van mijn PayPal-rekening verwijderen?"
https://www.paypal.com/nl/selfhelp/article/FAQ1568
"Waarom is mijn rekening beperkt?"
https://www.paypal.com/nl(...)ning-beperkt-faq1097
"Waarom zou ik een bankrekening of creditcard koppelen aan mijn PayPal-rekening?"
https://www.paypal.com/nl(...)pal-rekening-faq3349
"Waarom is de status van mijn PayPal-rekening (niet-)gecontroleerd?"
https://www.paypal.com/nl(...)ijn-paypal-rekening-(niet-)gecontroleerd-faq2172
Welke documenten met je nou aanleveren? En vooral hoe? Nergens kun je iets uploaden. Geef dan eens een link waar ik iets van mijn ID of bankafschrift kan uploaden, op de paypal site kan ik nergens iets vindenquote:Op zaterdag 3 december 2016 17:11 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb het echt duidelijk uitgelegd volgens mij, mocht dat niet zo zijn dan hoor ik het graag.
Wat ik je aanraad:
- Post een screenshot, dan kan ik je helpen.
- Bel anders PayPal maandagochtend om 08.00.
Sowieso kan het tot 72 uur duren voor die beperking opgeheven is na het aanleveren van documenten. Met geluk minder, maar reken er maar niet op, die afdeling is behoorlijk druk meestal.
Wat gebeurt er dan als je dit lijstje volgt?quote:Op zaterdag 3 december 2016 17:41 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Bedankt, maar helaas werkt niet een van deze stappen, dat heb ik al allemaal geprobeerd tot diep in de nacht. De blokkade en beperking op mijn paypal is toch wel hardnekkig.
quote:1. Log in op uw PayPal-rekening.
2. Klik links onderaan de pagina op Een probleem oplossen in het Actiecentrum.
3. Selecteer Open kwesties.
4. Klik op Oplossen.
Id-bewijs en bewijs an adres nogmaals.quote:Op zaterdag 3 december 2016 17:49 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Welke documenten met je nou aanleveren? En vooral hoe? Nergens kun je iets uploaden. Geef dan eens een link waar ik iets van mijn ID of bankafschrift kan uploaden, op de paypal site kan ik nergens iets vinden
Wat wil je nou zien op een schermafdruk? Je ziet gewoon het rekening overzicht, alleen die melding dat ik verplicht een bankrekening moet toevoegen werkt niet. Krijg de melding dat ik het momenteel (dagen lang al) niet mogelijk is of dat mijn rekening geblokkeerd is.
Er wordt alleen opgedrongen dat ik mijn bankrekening moet koppelen en dat lukt totaal niet waardoor alles geblocked is, probeerde het nog via een zakelijke toevoeging waardoor mijn paypal acount plotseling ene zakelijk account is geworden die ik ook door alweer die beperking niet kan sluiten of opzeggen. Kortom paypal heeft alle instellingen geblokkeerd. Kan zelf mijn adres of e mail niet meer wijzigen door de blokkade.
Dan krijg ik deze opdringere tekst te zien..quote:Op zaterdag 3 december 2016 17:53 schreef Physsic het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan als je dit lijstje volgt?
[..]
Is gewijzigd, niet dat kwaadwillende er iets mee kunnen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 18:10 schreef maryen65 het volgende:
Hakuna op dat plaatje staat een bankrekeningnummer. Kun je beter weghalen
Is er geen webcare?quote:Op zaterdag 3 december 2016 18:14 schreef Toto69 het volgende:
Aparte tekst. Dat lijkt niet eens echt te maken te hebben met dat ontvangstlimiet. Ik zou maandagochtend 8.00 bellen naar PayPal. Uit m'n hoofd 0800-4622530, gratis nummer, bereikbaar tot 16.30.
Per e-mail zijn ze overigens ook gewoon in 't weekend bereikbaar. En als je dan een belverzoek e-mailt en je hebt geluk dat het niet zo druk is qua e-mails dan bellen ze jou wel.
Maar waarom beginnen ze dan over 2500 limiet terwijl ik nu nog steeds wel geld kan toevoegen aan mijn paypal.quote:Op zaterdag 3 december 2016 18:14 schreef Toto69 het volgende:
Aparte tekst. Dat lijkt niet eens echt te maken te hebben met dat ontvangstlimiet. Ik zou maandagochtend 8.00 bellen naar PayPal. Uit m'n hoofd 0800-4622530, gratis nummer, bereikbaar tot 16.30.
Per e-mail zijn ze overigens ook gewoon in 't weekend bereikbaar. En als je dan een belverzoek e-mailt en je hebt geluk dat het niet zo druk is qua e-mails dan bellen ze jou wel.
E-mail en telefoon.quote:
Europese ontvangstlimiet is een zogenoemde 'lichte' beperking. Dat wil zeggen dat je bepaalde dingen nog wel kunt doen, waaronder dus geld toevoegen. Geld opnemen en ontvangen (van andere rekeningen dus) kan dan weer niet.quote:Op zaterdag 3 december 2016 18:22 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Maar waarom beginnen ze dan over 2500 limiet terwijl ik nu nog steeds wel geld kan toevoegen aan mijn paypal.
Heb ik al als eerste in gekeken gisteren, maar daar staan geen mails in die naar paypal verwijzen. Dus volgens jou is het een lichte beperking, nou zo ervaar ik het anders niet. En wat vraagt paypal als ik hun opbel. Ze moeten niet komen aanzeuren dat ik iets moet uploaden terwijl dat nergens mogelijk is. Wordt mijn rekening direct vrijgegeven zodat ik de ING kaart alsnog kan toevoegen? of moet ik hier weer met onzekerheid op gaan wachten op wat paypal gaat doen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 18:45 schreef Physsic het volgende:
Heb je gekeken of PayPal je een email heeft gestuurd met welke informatie ze nodig hebben? (In je spamfolder)
Ik heb niets gezegd over lichte beperking, dat was Toto.quote:Op zaterdag 3 december 2016 18:55 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Heb ik al als eerste in gekeken gisteren, maar daar staan geen mails in die naar paypal verwijzen. Dus volgens jou is het een lichte beperking, nou zo ervaar ik het anders niet. En wat vraagt paypal als ik hun opbel. Ze moeten niet komen aanzeuren dat ik iets moet uploaden terwijl dat nergens mogelijk is. Wordt mijn rekening direct vrijgegeven zodat ik de ING kaart alsnog kan toevoegen? of moet ik hier weer met onzekerheid op gaan wachten op wat paypal gaat doen.
Je kan dan volgens mij beter een privebericht sturen via FB.quote:Op zaterdag 3 december 2016 18:58 schreef -Hakuna- het volgende:
Ik heb mijn beklag ook gedaan op de facebook pagina van paypal, daar staan inmiddels meer dan 10 berichten van mij, maar niemand lees ze schijnbaar en ze zouden meer dan 3,2 miljoen volgers hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |