Ja, ik weet dat je moeite hebt met sociale omgang, en dat kan. Maar luister gewoon wel naar de tips hier en blijf zo rustig en beleefd mogelijk. Dan is die blokkade er zo af! Als jij gaat lopen flippen dan helpen ze je echt niet verder.quote:Op zondag 4 december 2016 18:35 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Maarja zo ben ik gewoon, mijn sociale omgang met mensen is zo dramatisch dat zelfs mijn eigen moeder niks meer met mij te maken wilt hebben (ik haat dat mens!) . Ik heb gewoon een echte afkeer naar mensen toe gekregen zeker als ik zee iets moet vragen waardoor ik min of meer afhankelijk van ze ben dan sla ik helemaal door en klap ik dicht.
Laat je trajectbegeleider bellen. Of wie ze dan ook hebben aangesteld om te zorgen dat je niet in zeven sloten tegelijk loopt.quote:Op zondag 4 december 2016 18:35 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Maarja zo ben ik gewoon, mijn sociale omgang met mensen is zo dramatisch dat zelfs mijn eigen moeder niks meer met mij te maken wilt hebben (ik haat dat mens!) . Ik heb gewoon een echte afkeer naar mensen toe gekregen zeker als ik zee iets moet vragen waardoor ik min of meer afhankelijk van ze ben dan sla ik helemaal door en klap ik dicht.
ja, en dus moet je de adviezen hier opvolgen ipv als een dolle iedereen tegen je in het harnas jagen. Want de wereld verandert niet voor jou, jij moet je toch echt proberen aan te passen ipv je achter je stoornis te verschuilen.quote:Op zondag 4 december 2016 18:35 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ja.. meestal zit er ook wel ergens een mogelijkheid om die vraag weg te klikken of te negeren alleen proberen ze die zo klein en onzichtbaar mogelijk te maken omdat ze het liefst zien dat je wel een bank koppelt..quote:Op zaterdag 3 december 2016 13:40 schreef -Hakuna- het volgende:
Of kan je ook paypal gebruiken zonder je bank te koppelen?
Dan vraag je maar of een ander belt.quote:Op zondag 4 december 2016 18:35 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ik ben aan het wachten op een bevestigingsmail van paypal, ik had al vroeg gebeld en ze zouden de beperking binnen 72 uur opheffen, ze hadden al genoeg informatie zoals ID en bankafschrift die ik al toen de 1800 euro waarschuwing binnenkwam aangeleverd, maar bij 2500 euro gaat de beperking echt in. deze zou dan deze week nog eraf gehaald worden zodra ik de mail heb ontvangen.quote:
Ik had je al gewaarschuwd eerder in het topic; de richtlijn bij die afdeling is 72 uur. Kan sneller gaan, maar kan zelfs langer duren. Je krijgt inderdaad een mail zodra de beperking is opgeheven.quote:Op maandag 5 december 2016 17:32 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ik ben aan het wachten op een bevestigingsmail van paypal, ik had al vroeg gebeld en ze zouden de beperking binnen 72 uur opheffen, ze hadden al genoeg informatie zoals ID en bankafschrift die ik al toen de 1800 euro waarschuwing binnenkwam aangeleverd, maar bij 2500 euro gaat de beperking echt in. deze zou dan deze week nog eraf gehaald worden zodra ik de mail heb ontvangen.
Zo is momenteel de situatie, maar waarom moet het maximaal 72 uur duren?
Er werd niet over gedrag oid gesproken, de reden van die maximaal 72 uur zou zijn dat alleen een bepaalde afdeling binnen paypal bevoegd is om blokkades en beperkingen te kunnen opheffen op accounts en niet een medewerker van de telefonische helpdesk.quote:Op maandag 5 december 2016 17:34 schreef Copycat het volgende:
Dat is de maximale tijd, vaak gaat het sneller. Maar het zou me gezien jouw gedrag niets verbazen als het nu gewoon de volle drie etmalen duurt.
Dat is dan ook letterlijk het correcte antwoord. De helpdesk kan 'niets' met deze beperkingen, behalve doorzetten.quote:Op maandag 5 december 2016 17:38 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Er werd niet over gedrag oid gesproken, de reden van die maximaal 72 uur zou zijn dat alleen een bepaalde afdeling binnen paypal bevoegd is om blokkades en beperkingen te kunnen opheffen op accounts en niet een medewerker van de telefonische helpdesk.
Dat was inmiddels toch al een zakelijke?quote:Op maandag 5 december 2016 17:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Verder moet je nu echt afwachten. Je hebt een particuliere rekening dus helaas geen recht op 'voorkeursbehandeling' of spoed.
Hehe.quote:Op maandag 5 december 2016 18:12 schreef Eix het volgende:
[..]
Dat was inmiddels toch al een zakelijke?
Wie had je aan de lijn joh, ben je weer lekker gematst.quote:Op dinsdag 6 december 2016 16:22 schreef -Hakuna- het volgende:
Heb net even gebeld met paypal hoe het nu stond met het opheffen van de beperking, kreeg ik net te horen dat het binnen 10 minuten opgelost zou zijn en dat beloofde ze mij. Denk zal wel een loze belofte zijn, maar op moment dat ik het gesprek beëindigde kreeg ik deze mail.
Beste XXXXXXXX
We hebben ons onderzoek afgerond en uw rekening is weer beschikbaar.
Wij danken u voor uw geduld en uw medewerking om van PayPal de veiligste en
betrouwbaarste online betaaloplossing te maken.
Met vriendelijke groet,
PayPal
Dan heb ik maar meteen mijn CD betaald, en kan ik een deze weken dit verwachten.
Emerson, Lake & Palmer – Pictures At An Exhibition... CD Manticore – 258172 W Germany first pressing.
Topic kan hiermee weer dicht.
Een of ander medewerkster met een voor mij vrijwel onverstaanbaar Surinaams of Antilliaans accent. Deze moest even overleggen met een achterliggende afdeling en nadat ik even in de wacht werd gezet kreeg ik even later de belofte dat het binnen 10 minuten opgelost zou zij, maar bleek al binnen 5 minuten het geval te zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2016 16:24 schreef Toto69 het volgende:
Wie had je aan de lijn joh, ben je weer lekker gematst.
Omdat de wereld niet om jou draait.quote:Op maandag 5 december 2016 17:32 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ik ben aan het wachten op een bevestigingsmail van paypal, ik had al vroeg gebeld en ze zouden de beperking binnen 72 uur opheffen, ze hadden al genoeg informatie zoals ID en bankafschrift die ik al toen de 1800 euro waarschuwing binnenkwam aangeleverd, maar bij 2500 euro gaat de beperking echt in. deze zou dan deze week nog eraf gehaald worden zodra ik de mail heb ontvangen.
Zo is momenteel de situatie, maar waarom moet het maximaal 72 uur duren?
Alle heisa om een fucking CDquote:Op dinsdag 6 december 2016 16:22 schreef -Hakuna- het volgende:
Dan heb ik maar meteen mijn CD betaald, en kan ik een deze weken dit verwachten.
Emerson, Lake & Palmer – Pictures At An Exhibition... CD Manticore – 258172 W Germany first pressing.
Topic kan hiermee weer dicht.
Binnen 5 minuten valt dus ook binnen 10 minuten hequote:Op dinsdag 6 december 2016 16:38 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Een of ander medewerkster met een voor mij vrijwel onverstaanbaar Surinaams of Antilliaans accent. Deze moest even overleggen met een achterliggende afdeling en nadat ik even in de wacht werd gezet kreeg ik even later de belofte dat het binnen 10 minuten opgelost zou zij, maar bleek al binnen 5 minuten het geval te zijn.
Hoezo? Dat is sowieso wel bekend, ik heb alleen getracht TS te helpen.quote:Op vrijdag 9 december 2016 14:55 schreef Faux. het volgende:
Jezus Toto wil je graag de vraag krijgen of je bij PayPal gewerkt hebt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |