Wel nog treuriger dat ik na afloop moest horen dat PSV het blijkbaar geweldig had gedaan in de laatste twintig minuten.quote:Op woensdag 7 december 2016 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb drie hersenbloedingen overgehouden aan die wedstrijd
Toen kwamen de eerste schoten op doel pasquote:Op woensdag 7 december 2016 00:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel nog treuriger dat ik na afloop moest horen dat PSV het blijkbaar geweldig had gedaan in de laatste twintig minuten.
Ik vond die schoten van Ramselaar en De Jong nauwelijks grote kansen, maar ik zal het wel zijn. Ramselaar moest blind door een muur van 7 man schieten, S. de Jong was te traag.quote:Op woensdag 7 december 2016 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen kwamen de eerste schoten op doel pas
Die van Ramselaar was wel moeilijk, maar had er opzich wel in gekund met wat preciezie.quote:Op woensdag 7 december 2016 00:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond die schoten van Ramselaar en De Jong nauwelijks grote kansen, maar ik zal het wel zijn. Ramselaar moest blind door een muur van 7 man schieten, S. de Jong was te traag.
Wie gaat er nou alle ballen de 16 in pompen tegen Rostov?quote:Op woensdag 7 december 2016 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb stukgelegen om de laatste twintig minuten die ik zag.
Feyenoord laat niks heel van Dickiequote:Op woensdag 7 december 2016 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Na donderdag nog maar 1 nederlandse ploeg in europa.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brammess denk ik.quote:Op woensdag 7 december 2016 00:30 schreef Tjacka het volgende:
Trouwens.
Marc Nettomars is een FOK!er dat moet haast wel
Ajax zal er daarna ook wel weer uitvliegen tegen een club waar je geen speler kentquote:Op woensdag 7 december 2016 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Na donderdag nog maar 1 nederlandse ploeg in europa.
Kan best, volgens mij kijkt Overmars ook geen voetbalquote:Op woensdag 7 december 2016 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zal het maar zeggen.
Ik ben Overmars.
Waarom zou iemand van de Russische competitie naar de Eredivisie komenquote:Op woensdag 7 december 2016 00:40 schreef Tjacka het volgende:
Ik denk dat Azmoun niet zoveel zin heeft om in de Eredivisie te gaan spelen trouwens.
ben ZEER benieuwd.quote:Op woensdag 7 december 2016 00:38 schreef Elan het volgende:
Zo die Badr heeft wel zieke win streak Inso damn
Die gaat ergens naar Duitsland of Engeland volgens Stijnquote:Op woensdag 7 december 2016 00:40 schreef Tjacka het volgende:
Ik denk dat Azmoun niet zoveel zin heeft om in de Eredivisie te gaan spelen trouwens.
quote:Op woensdag 7 december 2016 00:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Feyenoord laat niks heel van DickieKan zomaar een Sevilla-achtig avondje worden hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Kan ook zomaar niet zo wordenquote:Op woensdag 7 december 2016 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan zomaar een Sevilla-achtig avondje worden hoor
ook wel benieuwd naar de andere partijen opzichquote:Op woensdag 7 december 2016 00:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja he
Rico is jelly op lichaam van Badr lol
Daarom, beter positief blijven danquote:
Zelfs als we winnen gaan we niet door.quote:Op woensdag 7 december 2016 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan zomaar een Sevilla-achtig avondje worden hoor
Zie geen reden voor.quote:Op woensdag 7 december 2016 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom, beter positief blijven dan
2 doelpunten verschil is wel matig ja.quote:Op woensdag 7 december 2016 00:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Zelfs als we winnen gaan we niet door.
Zeker.quote:Op woensdag 7 december 2016 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ook wel benieuwd naar de andere partijen opzich
Badr wil geen 5 rondes vechten, nee.quote:Op woensdag 7 december 2016 00:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker.
Eigenlijk is die partij tussen Rico en Badr voorprogramma en gast nergens om
Tja gaat niet gebeuren Fener is klasse beter swsquote:Op woensdag 7 december 2016 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2 doelpunten verschil is wel matig ja.
Voor dit seizoen was Ajax of PSV bijna concreetquote:Op woensdag 7 december 2016 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom zou iemand van de Russische competitie naar de Eredivisie komen
Is ook te zien bij Gloryquote:Op woensdag 7 december 2016 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
die holzken kan ook wel een robbetje vechten hoor, sow koekoek
WTF.quote:Op woensdag 7 december 2016 00:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Is ook te zien bij Glory
Ze verwachten 400 miljoen kijkers, koekoek.
Waar dan.quote:Op woensdag 7 december 2016 00:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Gek he
Ze bereiken bijna 2 miljard huishoudens hoe bizar is dat.
Amerika, China wel.quote:Op woensdag 7 december 2016 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waar dan.
En waar zit het niet achter de PPV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |