Uit dat lichtquote:Op woensdag 7 december 2016 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hele dag niet gepost hier gewoon
Doek maar op
Lollerpsvquote:Op woensdag 7 december 2016 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Hadden ze bij PSV moeten doen vanavond
jaquote:Op woensdag 7 december 2016 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wow waar kom jij ineens zo snel vandaan
Eet je een keer een wat gezondere tosti, kan jou het schelenquote:Op woensdag 7 december 2016 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jongens ik heb een groot probleem.
Ik wil tosti maken maar er is geen witbrood meer in huis, en alleen van dat donkerbruine brood. Wat nu te doen?
Zo kom ik nooit goed aan hè.quote:Op woensdag 7 december 2016 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eet je een keer een wat gezondere tosti, kan jou het schelen
Maakt geen drol uit hoe je je tosti eet. Als je maar genoeg kcal binnen krijgtquote:
Ik ga het wel maken denk ik, heb wel VIES honger.quote:Op woensdag 7 december 2016 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maakt geen drol uit hoe je je tosti eet. Als je maar genoeg kcal binnen krijgt
Ik heb drie hersenbloedingen overgehouden aan die wedstrijdquote:Op woensdag 7 december 2016 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb stukgelegen om de laatste twintig minuten die ik zag.
Wel nog treuriger dat ik na afloop moest horen dat PSV het blijkbaar geweldig had gedaan in de laatste twintig minuten.quote:Op woensdag 7 december 2016 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb drie hersenbloedingen overgehouden aan die wedstrijd
Toen kwamen de eerste schoten op doel pasquote:Op woensdag 7 december 2016 00:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel nog treuriger dat ik na afloop moest horen dat PSV het blijkbaar geweldig had gedaan in de laatste twintig minuten.
Ik vond die schoten van Ramselaar en De Jong nauwelijks grote kansen, maar ik zal het wel zijn. Ramselaar moest blind door een muur van 7 man schieten, S. de Jong was te traag.quote:Op woensdag 7 december 2016 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen kwamen de eerste schoten op doel pas
Die van Ramselaar was wel moeilijk, maar had er opzich wel in gekund met wat preciezie.quote:Op woensdag 7 december 2016 00:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond die schoten van Ramselaar en De Jong nauwelijks grote kansen, maar ik zal het wel zijn. Ramselaar moest blind door een muur van 7 man schieten, S. de Jong was te traag.
Wie gaat er nou alle ballen de 16 in pompen tegen Rostov?quote:Op woensdag 7 december 2016 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb stukgelegen om de laatste twintig minuten die ik zag.
Feyenoord laat niks heel van Dickiequote:Op woensdag 7 december 2016 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Na donderdag nog maar 1 nederlandse ploeg in europa.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brammess denk ik.quote:Op woensdag 7 december 2016 00:30 schreef Tjacka het volgende:
Trouwens.
Marc Nettomars is een FOK!er dat moet haast wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |