heb je ook die foto van mortaxx ontvangen?quote:
waar zou het dan over gaan?quote:Op maandag 5 december 2016 16:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is het te niche voor denk ik. Dan kijken er toch nooit meer dan 20 mensen.
Ben vooral benieuwd of ze er daadwerkelijk een inkomen van kan fiksen waardoor ze niet op zoek moet naar normaal werk.quote:Op maandag 5 december 2016 16:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Nah, ik vind shoplogs niet eens zo heel leuk. Ik vind de vlogs nu alleen leuk als ze met vrienden zijn die grappig zijn. Die Marciano bijvoorbeeld hahahha
ik heb geen foto van mortaxxquote:Op maandag 5 december 2016 16:27 schreef supersof het volgende:
[..]
heb je ook die foto van mortaxx ontvangen?
Zou me wel leuk lijken om een fantasy wereld op te zetten maar dan niet in boekvorm, maar eentje die steeds uitgebreider wordt met elke week een kort verhaal, video's over de achtergronden of een recept ofzo.quote:
ze doet ook schnabbels bij Beeld en Geluid en volgens mij ook reclame voor merken ofzoquote:Op maandag 5 december 2016 16:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd of ze er daadwerkelijk een inkomen van kan fiksen waardoor ze niet op zoek moet naar normaal werk.
Want toen ze dat besloot zat ze op 10.000 abonnees, nu pas op 15,5k
Ja, eerste jaar groeide ze nog best snel. Nu lijkt ze te blijven hangen. Wel jammer, ze kan het namelijk wel goed vind ik.quote:Op maandag 5 december 2016 16:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd of ze er daadwerkelijk een inkomen van kan fiksen waardoor ze niet op zoek moet naar normaal werk.
Want toen ze dat besloot zat ze op 10.000 abonnees, nu pas op 15,5k
haha best coolquote:Op maandag 5 december 2016 16:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou me wel leuk lijken om een fantasy wereld op te zetten maar dan niet in boekvorm, maar eentje die steeds uitgebreider wordt met elke week een kort verhaal, video's over de achtergronden of een recept ofzo.
Ach, dat Spaanse meisje met haar GoT kanaal kan toch ook bijna geen Engels?quote:Op maandag 5 december 2016 16:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou me wel leuk lijken om een fantasy wereld op te zetten maar dan niet in boekvorm, maar eentje die steeds uitgebreider wordt met elke week een kort verhaal, video's over de achtergronden of een recept ofzo.
ik spreek in voor 100 pond per filmpjequote:Op maandag 5 december 2016 16:25 schreef Lokasenna het volgende:
Als mijn Engels fatsoenlijk zou zijn, had ik wel een stoer idee gehad voor een youtube/blog project. Maar helaas.
Ik kan proberen aantrekkelijk te worden, dan maak ik misschien wel kans.quote:Op maandag 5 december 2016 16:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, dat Spaanse meisje met haar GoT kanaal kan toch ook bijna geen Engels?
Toch 60k mensen.
Content is weinig vernieuwend, je kunt gerust 2 weken niet kijken zonder iets te missen.quote:Op maandag 5 december 2016 16:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, eerste jaar groeide ze nog best snel. Nu lijkt ze te blijven hangen. Wel jammer, ze kan het namelijk wel goed vind ik.
Krijgt ze alleen reiskostenvergoeding voor hoor.quote:Op maandag 5 december 2016 16:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ze doet ook schnabbels bij Beeld en Geluid en volgens mij ook reclame voor merken ofzo
en de mannelijke kijkers want die zijn allemaal homoquote:Op maandag 5 december 2016 16:37 schreef Elan het volgende:
Volgens mij zijn heel veel kijkers/meisjes gewoon verliefd op hem.
echt? wtfquote:Op maandag 5 december 2016 16:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Krijgt ze alleen reiskostenvergoeding voor hoor.
Reclame weet ik niet, krijgt wel eens gratis spulletjes opgestuurd ook.
quote:Op maandag 5 december 2016 16:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
en de mannelijke kijkers want die zijn allemaal homo
Ja dat is waar, maar ze kan wel goed editten en filmen vind ik. Daarin is ze wel creatiefquote:Op maandag 5 december 2016 16:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Content is weinig vernieuwend, je kunt gerust 2 weken niet kijken zonder iets te missen.
En wat Pax ook zegt, ze hyped hele simpele dingen die zij doen enorm.
Vlogs die Nick maakt zijn best bekeken. Volgens mij zijn heel veel kijkers/meisjes gewoon verliefd op hem.
haha elan is homoquote:Op maandag 5 december 2016 16:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
en de mannelijke kijkers want die zijn allemaal homo
quote:
quote:Op woensdag 7 december 2016 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hele dag niet gepost hier gewoon
Doek maar op
Uit dat lichtquote:Op woensdag 7 december 2016 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hele dag niet gepost hier gewoon
Doek maar op
Lollerpsvquote:Op woensdag 7 december 2016 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Hadden ze bij PSV moeten doen vanavond
jaquote:Op woensdag 7 december 2016 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wow waar kom jij ineens zo snel vandaan
Eet je een keer een wat gezondere tosti, kan jou het schelenquote:Op woensdag 7 december 2016 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jongens ik heb een groot probleem.
Ik wil tosti maken maar er is geen witbrood meer in huis, en alleen van dat donkerbruine brood. Wat nu te doen?
Zo kom ik nooit goed aan hè.quote:Op woensdag 7 december 2016 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eet je een keer een wat gezondere tosti, kan jou het schelen
Maakt geen drol uit hoe je je tosti eet. Als je maar genoeg kcal binnen krijgtquote:
Ik ga het wel maken denk ik, heb wel VIES honger.quote:Op woensdag 7 december 2016 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maakt geen drol uit hoe je je tosti eet. Als je maar genoeg kcal binnen krijgt
Ik heb drie hersenbloedingen overgehouden aan die wedstrijdquote:Op woensdag 7 december 2016 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb stukgelegen om de laatste twintig minuten die ik zag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |