SPOILER: STREAMSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
Dat is juist de bedoeling, "though on China".quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:32 schreef Dagonet het volgende:
Heeft hij geen adviseurs die hem vertellen dat bellen met Taiwan echt wel een probleem met China kan betekenen?
En India tegen de schenen schoppen.
Wat een diplomatieke onbenul.
Trump don't care, in 2011:quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:32 schreef Dagonet het volgende:
Heeft hij geen adviseurs die hem vertellen dat bellen met Taiwan echt wel een probleem met China kan betekenen?
En gelijk heeft ie, waarom zou hij niet mogen bellen met de leider van Taiwan?twitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 18-11-2011 om 21:34:39Why is @BarackObama delaying the sale of F-16 aircraft to Taiwan? Wrong message to send to China. #TimeToGetTough reageer retweet
twitter:tylercowen twitterde op zaterdag 03-12-2016 om 00:25:49China was going to test Trump soon anyway, not obviously bad to troll them in advance and disrupt their strategy with some tactics. reageer retweet
twitter:edwardlucas twitterde op vrijdag 02-12-2016 om 22:39:40Never praised Trump before but sneaky delight in his winding up commie slavemasters. Perhaps he could call Dalai La… https://t.co/ThbK3g9d8l reageer retweet
twitter:20committee twitterde op zaterdag 03-12-2016 om 00:40:38Any time Trump disses the ChiComs, it's a good moment. They are not our friends, neither are they freedom-lovers. reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 03-12-2016 om 01:44:20The President of Taiwan CALLED ME today to wish me congratulations on winning the Presidency. Thank you! reageer retweet
quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:56 schreef Nintex het volgende:
The president elect spreekttwitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 03-12-2016 om 01:44:20The President of Taiwan CALLED ME today to wish me congratulations on winning the Presidency. Thank you! reageer retweet
Zolang die corrupte DNCmedia (ccn, abc, nbc, twitter, facebook, google, huffman etc.) niet objectief en behulpzaamquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:56 schreef Nintex het volgende:
The president elect spreekttwitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 03-12-2016 om 01:44:20The President of Taiwan CALLED ME today to wish me congratulations on winning the Presidency. Thank you! reageer retweet
Het mooie is wel dat alle Amerikaanse media en zogenaamde experts zitten te zeuren dat China waarschijnlijk heel erg boos is en er nog geen enkele bericht uit China is gekomen of het hen uberhaupt ene reet kan schelen dat Trump weer een 'fantastic tremendous' telefoontje heeft gepleegd..quote:Op zaterdag 3 december 2016 02:12 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Zolang die corrupte DNCmedia (ccn, abc, nbc, twitter, facebook, google, huffman etc.) niet objectief en behulpzaamis ... moet hij het maar zelf doen
![]()
Transparanter dan die clinton, ja toch
En volgens mij moet de VS juist nu hard zijn op Chinaquote:Op zaterdag 3 december 2016 02:14 schreef Nintex het volgende:
[..]
Het mooie is wel dat alle Amerikaanse media en zogenaamde experts zitten te zeuren dat China waarschijnlijk heel erg boos is en er nog geen enkele bericht uit China is gekomen of het hen uberhaupt ene reet kan schelen dat Trump weer een 'fantastic tremendous' telefoontje heeft gepleegd..
Alle DNC gelinkten zitten te huilen om hun persoonlijke verliezen en te zoeken naar kinderachtige lulverhalen ipv oplossingen te zoeken voor America en hun inwonersquote:Op zaterdag 3 december 2016 02:14 schreef Nintex het volgende:
[..]
Het mooie is wel dat alle Amerikaanse media en zogenaamde experts zitten te zeuren dat China waarschijnlijk heel erg boos is en er nog geen enkele bericht uit China is gekomen of het hen uberhaupt ene reet kan schelen dat Trump weer een 'fantastic tremendous' telefoontje heeft gepleegd..
'Commie slavemasters' is intelligent?quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:42 schreef Nintex het volgende:
De intelligente meningen die je niet hoort in de MSMtwitter:tylercowen twitterde op zaterdag 03-12-2016 om 00:25:49China was going to test Trump soon anyway, not obviously bad to troll them in advance and disrupt their strategy with some tactics. reageer retweet
twitter:edwardlucas twitterde op vrijdag 02-12-2016 om 22:39:40Never praised Trump before but sneaky delight in his winding up commie slavemasters. Perhaps he could call Dalai La… https://t.co/ThbK3g9d8l reageer retweet
twitter:20committee twitterde op zaterdag 03-12-2016 om 00:40:38Any time Trump disses the ChiComs, it's a good moment. They are not our friends, neither are they freedom-lovers. reageer retweet
De MSM negeerde dat? Een keer zoeken en ik heb resultaten bij cnn, reuters, wsj, nyt......quote:Op zaterdag 3 december 2016 02:23 schreef vigen98 het volgende:
Wat ook grappig is dat de MSM wel negeerde dat onder Obama er aan 1.8 miljard dollar aan wapens naar Taiwan zijn verscheeptWat is erger? Een telefoontje of wapens leveren? Eerlijk gezegd zijn ze helemaal niet erg want Taiwan is een nuttige bondgenoot
Als je maar blijft vrezen .... zou ik als ik jou was alvast mijn graf al graven.quote:Op zaterdag 3 december 2016 03:03 schreef Ulx het volgende:
Overigens wil Trump nieuwe hotels en resorts gaan bouwen op Taiwan. Ik vrees dan ook dat details als democratie en vrijheid niet de redenen zijn voor deze actie.
100% eens met Slavoj Zizekquote:
Die ging toch de derde wereldoorlog starten?quote:Op zaterdag 3 december 2016 03:13 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Als je maar blijft vrezen .... zou ik als ik jou was alvast mijn graf al graven.
Alles beter dan die gewetenloze graaier van een 'clingon'![]()
Het wordt steeds gekker hier. Nou Trump al verwijten dat hij met een democratisch gekozen leider heeft gebeld omdat dat een on-democratisch benoemde leider voor het hoofd kan stoten.quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:32 schreef Dagonet het volgende:
De Taiwanees antwoordt:quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:56 schreef Nintex het volgende:
Dat Trump nog wel eens een loopje met de waarheid wil nemen blijkt nu ook wel weer.quote:Mogelijk verrast door alle ophef, twitterde Trump later dat hij werd gebeld door president Tsai, en niet omgekeerd. Maar haar woordvoerder liet kort daarna weten dat er voorafgaand contact is geweest tussen Taiwan en het team van Trump, en dat er "wederzijdse overeenstemming" was over het telefoontje.
Maar wel huilie-huilie doen als er een no-fly zone ingesteld zou kunnen worden boven Aleppo.quote:Op zaterdag 3 december 2016 06:55 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het wordt steeds gekker hier. Nou Trump al verwijten dat hij met een democratisch gekozen leider heeft gebeld omdat dat een on-democratisch benoemde leider voor het hoofd kan stoten.![]()
Niet ieder land in de wereld heeft een lafaard als Rutte als premier die gerust Koerden uit laat moorden zolang hij maar vriendjes met Erdogan kan blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |