Haarlemse held. Ontkend in Engeland. Evenals Johnn Watsquote:
In Nederland had Adrian zijn vaste fanbase..quote:Op zaterdag 3 december 2016 10:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Haarlemse held. Ontkend in Engeland. Evenals Johnn Wats
Sounds good.quote:Op zaterdag 3 december 2016 10:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In Nederland had Adrian zijn vaste fanbase..
Moet gelijk aan deze cultheld denken....quote:Op zaterdag 3 december 2016 10:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In Nederland had Adrian zijn vaste fanbase..
Ik zag The Sound begin jaren 80 vaker live in Spuugh, Vaals.quote:
Ik ken al die gehuchten als mijn broekzak. Tot aan Heijthuizen aan toe. Ben nog verder afgezakt. Naar Neeroeteren aan toen. Geen idee meer waar het ligt. Ergens in België. Was de vaste geluidsman van The Nozems. Nou ja. Ik applausideerde als het stil bleef. Jeugd en stapvrienden.quote:Op zaterdag 3 december 2016 10:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zag The Sound begin jaren 80 vaker live in Spuugh, Vaals.![]()
En een keer in Venlo.
Heb al hun albums en zijn solowerk op CD, en een aantal op vinyl.
Smeermaas.quote:Op zaterdag 3 december 2016 10:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ken al die gehuchten als mijn broekzak. Tot aan Heijthuizen aan toe. Ben nog verder afgezakt. Naar Neeroeteren aan toen. Geen idee meer waar het ligt. Ergens in België. Was de vaste geluidsman van The Nozems. Nou ja. Ik applausideerde als het stil bleef. Jeugd en stapvrienden.
Hoe heet die tent in Venlo ook alweer ? Een Oh-Jaatje.quote:
Klopt.. Dan zie ik weer eens een keer een aanbieding van het een of ander en dan neem ik dat mee. Maar soms raken dingen gewoon heel langzaam op zoals zout, maar nu loopt het tegen de laatste korrels en heb ik alvast een nieuw pot gehaald... Eens kijken hoelang ik daarmee doe...quote:Op zaterdag 3 december 2016 09:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij haalt volgens mij net als ik ook gewoon vaker kleine beetjes en houdt de voorraad goed bij dan hoef je nooit heel veel te slepen.
Ik koop 1 keer per half jaar of zo een pak suiker.quote:Op zaterdag 3 december 2016 10:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt.. Dan zie ik weer eens een keer een aanbieding van het een of ander en dan neem ik dat mee. Maar soms raken dingen gewoon heel langzaam op zoals zout, maar nu loopt het tegen de laatste korrels en heb ik alvast een nieuw pot gehaald... Eens kijken hoelang ik daarmee doe...
Abe de pre-hipster zonder baardquote:Op zaterdag 3 december 2016 10:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet gelijk aan deze cultheld denken....
[ afbeelding ]
Behalve dan de pindakaas en de chocopasta...quote:Op zaterdag 3 december 2016 10:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik koop 1 keer per half jaar of zo een pak suiker.
Doe ik dus ook, volgende keer weer een pot meenemen en een pakje roomboter.
brood en beleg en vers vlees koop je uiteraard vaker, maar dat koop je ook niet in voorraad.
Dat eet ik nooit.quote:Op zaterdag 3 december 2016 10:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Behalve dan de pindakaas en de chocopasta...
Feit is dat je inkoopbeleid hebt en niet zomaar koopt.quote:Op zaterdag 3 december 2016 10:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Een enkele keer wel eens. En de pindakaas wil ik nog wel eens door een saus heen mengen
De voorraadkastjes zijn hier goed gevuld met van alles en nog wat. En de vriezer zit ook nog aardig vol met ingevroren porties of andere diepvries producten..quote:Op zaterdag 3 december 2016 10:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Feit is dat je inkoopbeleid hebt en niet zomaar koopt.
Dat spaart je een hoop geld.
Bij mij staat zo'n pot dan jaren dat heeft weinig zin.
Ik heb zelfs de andere voorraad al aangevuld, ik zit tot ruim in het nieuwe jaar goed wat dat betreft.quote:Op zaterdag 3 december 2016 10:47 schreef chufi het volgende:
[..]
De voorraadkastjes zijn hier goed gevuld met van alles en nog wat. En de vriezer zit ook nog aardig vol met ingevroren porties of andere diepvries producten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |