Dit gaat Elf leuk vinden.quote:Op zaterdag 3 december 2016 19:16 schreef luukert het volgende:
[..]
Dit jaar was er toch ook al een actie om Brutal 5.0 in de lijst te krijgen?
Jouw klachten over de keuzelijst toentertijd waren mi meer gegrond dan de klachten dit jaar.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:55 schreef peaceman het volgende:
Vermakelijke discussie wat mij betreft...
eens; misschien kan ik daarom juist wel extra genieten van deze discussie.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jouw klachten over de keuzelijst toentertijd waren mi meer gegrond dan de klachten dit jaar.
Niks veranderd na al die jaren, niet qua discussie en niet qua Top 2000.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
eens; misschien kan ik daarom juist wel extra genieten van deze discussie.
Voor Jaarlijstjes moet je elders zijn...quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:45 schreef Bugno het volgende:
SOWWW, na vanavond moet eigenlijk Nicolas Jaar in de lijst, met zn hele oeuvre, wat n held
Mad! Moest even m'n enthousiasme kwijt over een concert waar ik was. Het spijt mij oprechtquote:Op zaterdag 3 december 2016 23:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor Jaarlijstjes moet je elders zijn...
quote:Op zondag 4 december 2016 08:58 schreef Bugno het volgende:
[..]
Mad! Moest even m'n enthousiasme kwijt over een concert waar ik was. Het spijt mij oprecht
Godver...het kwartje valt nu pasquote:
Je bent welkom in het Indietopic: MUZ / Indie Will be magic again (Indie Central CCLV)quote:Op zondag 4 december 2016 08:58 schreef Bugno het volgende:
[..]
Mad! Moest even m'n enthousiasme kwijt over een concert waar ik was. Het spijt mij oprecht
Toch wel. Het leek me nou niet echt Radio 2-muziek.quote:Op zondag 4 december 2016 12:39 schreef methodmich het volgende:
Ik ben vooral benieuwd of Lil Kleine & Ronnie Flex de lijst gaan halen. Stonden wel keurig op de keuzelijst.
Tsja, ik weet het niet. Iedereen die ouder is dan 17 neemt dat liedje sowieso niet serieus, maar er zijn ook een hoop (aantal) jongeren die stemmen om de lijst een beetje te fucken volgens mij.quote:Op zondag 4 december 2016 12:45 schreef female81 het volgende:
[..]
Toch wel. Het leek me nou niet echt Radio 2-muziek.
gelukkig doen fanclubs nooit mee aan 'het fucken' van de lijst....quote:Op zondag 4 december 2016 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, ik weet het niet. Iedereen die ouder is dan 17 neemt dat liedje sowieso niet serieus, maar er zijn ook een hoop (aantal) jongeren die stemmen om de lijst een beetje te fucken volgens mij.
Zeker die van Arcade Fire nietquote:Op zondag 4 december 2016 13:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
gelukkig doen fanclubs nooit mee aan 'het fucken' van de lijst....
Verdomme, dat hoop ik van niet.quote:Op maandag 5 december 2016 07:15 schreef Evertjan het volgende:
Ik hoop dat Living Doll in de uren van Gerard Ekdom zit
He nee toch. Dat trucje hebben we nu al vaak genoeg gezien. Daarnaast is de top2000 geen SR.quote:Op maandag 5 december 2016 07:15 schreef Evertjan het volgende:
gewoon via de radio luisteren... probleem opgelostquote:Op maandag 5 december 2016 09:37 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
He nee toch. Dat trucje hebben we nu al vaak genoeg gezien. Daarnaast is de top2000 geen SR.
Maar dan mis je het publiek in het top2000-caféquote:Op maandag 5 december 2016 09:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
gewoon via de radio luisteren... probleem opgelost
is dat nou een argument voor of tegen de door mij gegeven suggestie?quote:Op maandag 5 december 2016 20:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar dan mis je het publiek in het top2000-café
Voor....alhoewel ik regelmatig met veel verbazing heb zitten kijken vorig jaar.quote:Op maandag 5 december 2016 20:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
is dat nou een argument voor of tegen de door mij gegeven suggestie?
jij haalt wel vaker dingen door elkaarquote:Op maandag 5 december 2016 20:42 schreef cafca het volgende:
Frank Beard, dat was toch die matige drummer met één arm die dat ene liedje naakt ingedrumd heeft?
Ja, op een liedje geschreven door Prince.quote:Op maandag 5 december 2016 20:42 schreef cafca het volgende:
Frank Beard, dat was toch die matige drummer met één arm die dat ene liedje naakt ingedrumd heeft?
Wie ikke?quote:Op maandag 5 december 2016 20:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jij haalt wel vaker dingen door elkaar
En dat ie er dan helemaal geen extra aandacht aan mag bestedenquote:Op maandag 5 december 2016 07:15 schreef Evertjan het volgende:
He verdorie, ik luister via internetquote:Op maandag 5 december 2016 09:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
gewoon via de radio luisteren... probleem opgelost
Ik pleit nog steeds voor 'samen staan we sterk'quote:Op zaterdag 3 december 2016 16:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
I Wouldn't Normally... was de single die na Go West uitkwam; dikke flop. Zelfs de b-kant van Go West, het nummer Shameless, was een betere keuze geweest. "Normally" is geen gek nummer hoor, maar het heeft wel de potentie van het album Very om zeep geholpen. En dat terwijl een track als The Theatre geen single werd...
Dat van Hurts ligt - voor de verandering - inderdaad niet aan 3FM, meer aan de algehele muzikale wansmaak die in dit land heerst. Daarin is elektronische popmuziek / synthpop sowieso een achtersteld kindje, iets "fouts", of - zoals dat bij DWDD heet: een guilty pleasure. Lekker gewichtig met een gitaar op schoot proberen om What Is Love van Haddaway credible en ethisch verantwoord te maken. Niet durven toegeven dat het eigenlijk gewoon een bazenplaat is, dat origineel.
Het lage aantal platen van bands als Pet Shop Boys en Depeche Mode in de Top 2000 zegt veel. En dat "Don't You Want Me" van The Human League steeds met moeite in de lijst blijft, zegt ook veel. En dat "Temptation" van Heaven 17 niet eens meer in de keuzelijst staat, zegt misschien nog wel meer. Een essentieel jaren 80-nummer, van hetzelfde kaliber als bijvoorbeeld Blue Monday van New Order, dat wél wordt omarmd. En het oeuvre van die band wordt ook steevast tot dat ene nummer gedegradeerd...
Ik hoop dat er in elk geval één Pet Shop Boys-plaat in de uren van Gerard Ekdom zit. En dat Michiel Veenstra dan heel toevallig ook in de buurt is.quote:Op maandag 5 december 2016 07:15 schreef Evertjan het volgende:
Ach, het altijd dezelfdequote:Op maandag 5 december 2016 21:33 schreef Koen66 het volgende:
toch altijd jammer dat de top 3 altijd zo lang vantevoren bekend gemaakt wordt
Suburbiaquote:Op maandag 5 december 2016 21:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik hoop dat er in elk geval één Pet Shop Boys-plaat in de uren van Gerard Ekdom zit. En dat Michiel Veenstra dan heel toevallig ook in de buurt is.
Op gestemd!quote:
Ik teken er zelfs voor als Suburbia op plek 2000 in de lijst staat. Dan mogen Always On My Mind en Go West er van mij buiten blijven. Lijkt me een prima deal.quote:
Hij stond ook in de Fok stemlijst, alleen niet hoog genoegquote:Op maandag 5 december 2016 21:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik teken er zelfs voor als Suburbia op plek 2000 in de lijst staat. Dan mogen Always On My Mind en Go West er van mij buiten blijven. Lijkt me een prima deal.
Toen was ie hipquote:Op maandag 5 december 2016 21:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, netjes uit 1986, maar heb ook al CDs uit 1986
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |