Dit gaat Elf leuk vinden.quote:Op zaterdag 3 december 2016 19:16 schreef luukert het volgende:
[..]
Dit jaar was er toch ook al een actie om Brutal 5.0 in de lijst te krijgen?
Jouw klachten over de keuzelijst toentertijd waren mi meer gegrond dan de klachten dit jaar.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:55 schreef peaceman het volgende:
Vermakelijke discussie wat mij betreft...
eens; misschien kan ik daarom juist wel extra genieten van deze discussie.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jouw klachten over de keuzelijst toentertijd waren mi meer gegrond dan de klachten dit jaar.
Niks veranderd na al die jaren, niet qua discussie en niet qua Top 2000.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
eens; misschien kan ik daarom juist wel extra genieten van deze discussie.
Voor Jaarlijstjes moet je elders zijn...quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:45 schreef Bugno het volgende:
SOWWW, na vanavond moet eigenlijk Nicolas Jaar in de lijst, met zn hele oeuvre, wat n held
Mad! Moest even m'n enthousiasme kwijt over een concert waar ik was. Het spijt mij oprechtquote:Op zaterdag 3 december 2016 23:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor Jaarlijstjes moet je elders zijn...
quote:Op zondag 4 december 2016 08:58 schreef Bugno het volgende:
[..]
Mad! Moest even m'n enthousiasme kwijt over een concert waar ik was. Het spijt mij oprecht
Godver...het kwartje valt nu pasquote:
Je bent welkom in het Indietopic: MUZ / Indie Will be magic again (Indie Central CCLV)quote:Op zondag 4 december 2016 08:58 schreef Bugno het volgende:
[..]
Mad! Moest even m'n enthousiasme kwijt over een concert waar ik was. Het spijt mij oprecht
Toch wel. Het leek me nou niet echt Radio 2-muziek.quote:Op zondag 4 december 2016 12:39 schreef methodmich het volgende:
Ik ben vooral benieuwd of Lil Kleine & Ronnie Flex de lijst gaan halen. Stonden wel keurig op de keuzelijst.
Tsja, ik weet het niet. Iedereen die ouder is dan 17 neemt dat liedje sowieso niet serieus, maar er zijn ook een hoop (aantal) jongeren die stemmen om de lijst een beetje te fucken volgens mij.quote:Op zondag 4 december 2016 12:45 schreef female81 het volgende:
[..]
Toch wel. Het leek me nou niet echt Radio 2-muziek.
gelukkig doen fanclubs nooit mee aan 'het fucken' van de lijst....quote:Op zondag 4 december 2016 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, ik weet het niet. Iedereen die ouder is dan 17 neemt dat liedje sowieso niet serieus, maar er zijn ook een hoop (aantal) jongeren die stemmen om de lijst een beetje te fucken volgens mij.
Zeker die van Arcade Fire nietquote:Op zondag 4 december 2016 13:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
gelukkig doen fanclubs nooit mee aan 'het fucken' van de lijst....
Verdomme, dat hoop ik van niet.quote:Op maandag 5 december 2016 07:15 schreef Evertjan het volgende:
Ik hoop dat Living Doll in de uren van Gerard Ekdom zit
He nee toch. Dat trucje hebben we nu al vaak genoeg gezien. Daarnaast is de top2000 geen SR.quote:Op maandag 5 december 2016 07:15 schreef Evertjan het volgende:
Ik hoop dat Living Doll in de uren van Gerard Ekdom zit
gewoon via de radio luisteren... probleem opgelostquote:Op maandag 5 december 2016 09:37 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
He nee toch. Dat trucje hebben we nu al vaak genoeg gezien. Daarnaast is de top2000 geen SR.
Maar dan mis je het publiek in het top2000-caféquote:Op maandag 5 december 2016 09:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
gewoon via de radio luisteren... probleem opgelost
is dat nou een argument voor of tegen de door mij gegeven suggestie?quote:Op maandag 5 december 2016 20:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar dan mis je het publiek in het top2000-café
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |