Voorgaande winnaars:quote:Het zevende seizoen van het grote en populaire RTL 4-programma 'The Voice of Holland' belooft anders dan alle andere seizoenen te worden. Niet alleen vanwege de enorme diversiteit aan muzikaal talent, maar ook vanwege de coachwissels. Niet één, maar twee stoelen hebben vanaf vrijdag 21 oktober een nieuw naambordje. Waylon werd met The Common Linnets tweede op het Eurovisiesongfestival en hij is de eerste Nederlander die een contract heeft gekregen bij het legendarische Motown. Met zijn liefde voor countrymuziek brengt hij iets nieuws naar 'The Voice of Holland'. Guus Meeuwis heeft maar liefst 21 Top 40 hits op zijn naam staan en hij beheerst het Nederlandse lied als geen ander. Maar weten Guus en Waylon met hun charmes de talenten voor zich te winnen? Of laat de gevestigde orde zich dat niet zomaar gebeuren? Want ook dit seizoen zijn Sanne Hans en Ali B weer van de partij. Zij gaan uiteraard ook nu weer vol voor de muzikale overwinning.
De presentatie ligt in handen van Wendy van Dijk en Martijn Krabbé. Zij steunen de bloednerveuze vocalisten en proberen hun hartslag onder controle te houden. Ook Jamai Loman maakt weer deel uit van het presentatieteam. Hij verrast nietsvermoedende talenten met een ticket voor de 'Blind Auditions' en zal tijdens de liveshows de RedRoom onder zijn hoede nemen.
De talenten krijgen tijdens zes zinderende 'Blind Auditions' de kans om te laten horen wat ze in huis hebben. In slechts anderhalve minuut moeten zij de coaches weten te imponeren met hun stem en hopen dat minimaal één van de stoelen omdraait. Na de 'Blind Auditions' volgen drie 'The Battle'-uitzendingen, waar de talenten tijdens een muzikaal duel vanuit SugarCity hun slag moeten slaan. Iedere coach neemt zeven talenten mee naar 'The Knockouts'. Na deze ronde, waarin de talenten de coaches tijdens een solo-optreden moeten overtuigen, is bekend welke talenten doorgaan naar de liveshows.
Heb ik ook last van.quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:44 schreef Greys het volgende:
Maan zit in mijn irritatiezone. Dus daar ga ik niet over jubelen, sorry. Ik vind haar nogal overgewaardeerd. Ieder z'n smaak gelukkig
Dem hipzquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Die drie verpletteren haar gewoon door op d'r te gaan zitten, mark my words
Rachel?quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
Rachel, jij hebt ooit in de ziggo dome gezeten?
Nee
Echt?!
En Vogue is wel ff een iets ander niveau. Ietsje maarquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:47 schreef ato het volgende:
Vogue vond ik toen wel leuk, maar ik kon toen beter tegen dat geschreeuw dan nu.
Ouder worden?
Samequote:Op vrijdag 2 december 2016 20:47 schreef ato het volgende:
Vogue vond ik toen wel leuk, maar ik kon toen beter tegen dat geschreeuw dan nu.
Ouder worden?
Iedereen is toch wel eens in ziggo dome geweest?quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Glitterlegging. Het lijkt wel een kerstboom met twee stammen
Nein. Jankstem.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
Is er iemand die van die stem van die blauwe houdt?
quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
Rap muziek vind ik ook leuk als opname maar live echt vreselijk.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
SameOf anders omdat het een opgenomen plaatje is en dit "live" momenten. Toch anders dan iets dat al door de regie heen is gegaan.
Ik niet.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iedereen is toch wel eens in ziggo dome geweest?
quote:
Ja ze hadden leuke muziek, leuke meiden ook.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En Vogue is wel ff een iets ander niveau. Ietsje maar
Als ze niet d'r best doet tegen drie mensen op te krijsen is er niet zoveel mis mee.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ja!quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:50 schreef Greys het volgende:
Die drie zijn wel veel beter dan bij de auditie
Nondeju.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Glitterlegging. Het lijkt wel een kerstboom met twee stammen
Houden van is sterk uitgedrukt, maar ik vind het geen vervelende stem.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
Vond ik ook, toch liever Annemarie. Volgens mij kan ze meer dan gillen.quote:
Oogt?quote:
Dat heeft ze dan nooit laten horen...quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:52 schreef ato het volgende:
[..]
Vond ik ook, toch liever Annemarie. Volgens mij kan ze meer dan gillen.
Hij date een stylist.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:52 schreef Stimorol- het volgende:
Zeg die Guus ziet er beter uit dan vroger, wat zou hij gedaan hebben in zijn gezicht?
Een heel goed kapsel en wax doet al veel als je eerst een kortgeknipt lulletje was.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:52 schreef Stimorol- het volgende:
Zeg die Guus ziet er beter uit dan vroger, wat zou hij gedaan hebben in zijn gezicht?
Wel waar voor je geldquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:53 schreef Greys het volgende:
Nee natuurlijk worden die niet gestolen.
Nee, Guus was ook de enige die de vorige keer draaide.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:53 schreef Greys het volgende:
Nee natuurlijk worden die niet gestolen.
Godverpillekes shaniquaquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:53 schreef Cee het volgende:
Al liet Annemarie een nat windje door de mic dan ging ze nog door.
Zijn krullen vond ik vroeger beter.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een heel goed kapsel en wax doet al veel als je eerst een kortgeknipt lulletje was.
Waar?quote:
de andere coaches mogen 1 steal doen van een ander.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Kan iemand me even het systeem van de steals uitleggen? Mijn betere helft kwam thuis met een amandelletter
Die amandelletter moet je stealen en alleen op eten. Zo werkt het systeem.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Kan iemand me even het systeem van de steals uitleggen? Mijn betere helft kwam thuis met een amandelletter
Gelukkig, ik las even roomkaas en bieslook en hing bijna op het scherm.quote:
Nee, ze mogen onbeperkt stealen. Maar ze mogen uiteindelijk maar één meenemen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
de andere coaches mogen 1 steal doen van een ander.
Eentje? Ik dacht dat ze iets zeiden van 'onbeperkt', maar dan is er dus niks veranderd?quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
Een héle? Wowzaquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die amandelletter moet je stealen en alleen op eten. Zo werkt het systeem.
Nope. Onbeperkt.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik ben dan ook vet dikquote:
Ph ddeed sbs niet ooit zoiets>\?quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Nope. Onbeperkt.
Ze hebben een stoel. Als ze iemand stelen komt diegene daarop. Als ze dan nog iemand stelen dan gaat de vorige er uit van die stoel en de nieuwe erop. Etc.
Oh, is dat die mannelijke Adele-irritatiefactor?quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
Och Ali alsof iedereen van Ed Sheeran houdt, come op.
och jee hebben ze dat aangepast?quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:55 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nee, ze mogen onbeperkt stealen. Maar ze mogen uiteindelijk maar één meenemen.
Die zenden onbeperkt bagger uitquote:
Je kan op z'n minst verwachten dat hij het nummer kent.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
Och Ali alsof iedereen van Ed Sheeran houdt, come op.
Ik denk als je als 'steal' in de stoel zit kan je stoel gestolen worden door een andere 'steal' bij die coach....snap je het nog?quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Eentje? Ik dacht dat ze iets zeiden van 'onbeperkt', maar dan is er dus niks veranderd?
Geen idee, daar zijn er veel van momenteelquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, is dat die mannelijke Adele-irritatiefactor?
Volgend mij had the voice dat ook al eerder met die stoelen, maar dan doorschuiven in drie. Ofzo. Weet het niet meerquote:
Misschien kent hij het als hij het hoort? Of ook niet?quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Je kan op z'n minst verwachten dat hij het nummer kent.
Straks weer top2000quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen idee, daar zijn er veel van momenteel
Dus extra zielig als je al niet eens wordt gestolen als je als eerste bentquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Nope. Onbeperkt.
Ze hebben een stoel. Als ze iemand stelen komt diegene daarop. Als ze dan nog iemand stelen dan gaat de vorige er uit van die stoel en de nieuwe erop. Etc.
Klopt, was vorig jaar.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgend mij had the voice dat ook al eerder met die stoelen, maar dan doorschuiven in drie. Ofzo. Weet het niet meer
Zeker. Ik vind hem vaak niks in de stoel bij audities.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:58 schreef PinkLow het volgende:
Ali is altijd wel heel goed in dit soort dingen. Kei eerlijk en lekker hard gewoon.
Ah dat was het.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, in Next Boy/Girl band. Daar konden ze steeds iemand vervangen.
Ja was volgens mij vorig seizoenquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgend mij had the voice dat ook al eerder met die stoelen, maar dan doorschuiven in drie. Ofzo. Weet het niet meer
Het filmen van al die zielige verhalen kost geldquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:00 schreef Pheno het volgende:
Ze zijn wel achteruit gegaan qua decor, of ligt dat aan mij?
Bloed, zweet en tranen waren eerderquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, in Next Boy/Girl band. Daar konden ze steeds iemand vervangen.
Ik zag ook een zebra.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:01 schreef PinkLow het volgende:
Ik vind oprecht die schakeling naar de familie bloedirritant...
Ja!quote:
Homo zijn in die kringen is vast not-done.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:01 schreef vencodark het volgende:
Wat stappen ze raar naar elkaar toe.
Guus die zijn broek naar beneden trok.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:02 schreef Koen66 het volgende:
Flut, vergeet ik het toch bijna. Iets gemist?
Al is het wel alsof we naar fylax zitten te kijken.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:02 schreef Greys het volgende:
Even goed maar ze kiezen uiteraard Vinchenzo.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Al is het wel alsof we naar fylax zitten te kijken.
Zou ie willen en dan een duet met dat magere scharminkel waar ie het steeds over heeft.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
oeh toch iets gemist dusquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:04 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Lekker figuurtje. Dikke tetten
quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zou ie willen en dan een duet met dat magere scharminkel waar ie het steeds over heeft.
Dat schreeuwwijf van dat bandje Leaf. Het is maar wat je gemist noemtquote:
Lomp,maar sexy.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:04 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
mwoa, best een vreemd figuur eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:04 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Druk, beetje hoofdpijn maar verder goed hoor.quote:
Waaraan sterft ie?quote:
Zou niet weten wie.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zou ie willen en dan een duet met dat magere scharminkel waar ie het steeds over heeft.
In dat spijkeroverhemdje zag ze er erg goed uitquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:06 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
mwoa, best een vreemd figuur eigenlijk.
Dat denk ik ook altijd bij sushi, maar echt een succes is dat nooit.quote:
mooi zoquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Druk, beetje hoofdpijn maar verder goed hoor.
Ja, na zes rondes is het bij mij ook voorbijquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook altijd bij sushi, maar echt een succes is dat nooit.
DENK het welquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Moeten zij overal bij betrokken worden?
Moet niet, maar ik moest keihard lachen om Waylons grapjequote:Op vrijdag 2 december 2016 21:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Moeten zij overal bij betrokken worden?
Hahahaquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zeker. Ook zoals hij het bracht.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Moet niet, maar ik moest keihard lachen om Waylons grapje
Als ze een beetje show willen neerzetten wel. Al snap ik de heisa nietquote:
Hoe verzin je het.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Moet niet, maar ik moest keihard lachen om Waylons grapje
Raffish was een goede en mooie dames groepquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
Wow dat Raffish heeft dan best flink wat strotten in huis gehad destijds.
weet niet, had een kneitersaai college vandaag en sindsdien zijn mijn hersencellen hun eigen leven gaan leiden.quote:
Volgens mij eerder niet, vind het wel fijn dit.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:11 schreef Greys het volgende:
Was dat altijd al zo dat je in één show battles van elke coach krijgt? Ik dacht altijd per twee of verzin in dat ter plekke?
Maar dan krijgen we wel Waylon vandaagquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:11 schreef Greys het volgende:
Was dat altijd al zo dat je in één show battles van elke coach krijgt? Ik dacht altijd per twee of verzin in dat ter plekke?
Joahquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar dan krijgen we wel Waylon vandaag
Nee, een paardenstaart daaronder is fijnquote:
Dat is het nadeel van een battle, elkaar moeten overtreffen en alles laten zien wat je kan....... = gegilquote:
Vorige keer was het idd 1 coach per afleveringquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:11 schreef Greys het volgende:
rastaquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, een paardenstaart daaronder is fijn
Misschien Martijn maar doorlatenquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:13 schreef Greys het volgende:
Interesseert me niet wie er door gaat en dat zegt genoeg.
Die zou de voorronde niet eens moeten halen.quote:
Samen met Wendy op een zinkende bootquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die zou de voorronde niet eens moeten halen.
Meest kneedbaar en die ander heeft d'r kans al gehad, zou ik zeggenquote:
Er is niks sexy of geil aan twee vrouwen die keihard riepen dat ze niet wilden zoenen dat dan toch zien doen.quote:
Net als 10 andere dit seizoenquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Meest kneedbaar en die ander heeft d'r kans al gehad, zou ik zeggen
Tien maar?quote:
Dat mag ik dan weer wel. Ipv dat schijnheilige gedoe dat je zo vaak hoort.quote:
Een ranzige haven?quote:
Is ook zo..quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Er is niks sexy of geil aan twee vrouwen die keihard riepen dat ze niet wilden zoenen dat dan toch zien doen.
wassenaaaaar toch?quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:19 schreef Cee het volgende:
Wat klinkt ze ineens bekakt met een ewwrrr.
Nogal jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |