SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 80% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2016 19:13:10 ]![]()
krijg nu 'grappige accounting' foto's van mn baas doorgestuurd op whatsapp
kan me echt geen houding geven nu wtf-___ wat moet ik hier nou weer mee
![]()
Ik heb echt geen idee wat dat is.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ama, jij keek toch ook foute vrienden?Your beauty never ever scared me.![]()
oh.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wat dat is.
Zonder wrijving geen glans![]()
zeg: ben jij mijn baas? I quiet!quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:15 schreef Dimachaerus het volgende:
krijg nu 'grappige accounting' foto's van mn baas doorgestuurd op whatsapp
kan me echt geen houding geven nu wtf-___ wat moet ik hier nou weer mee
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'![]()
Heb net 26 chocoladeletters gekocht, de jongen achter de kassa zat me echt aan te kijken van wtf ben jij voor vetzeugOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Moest lachenquote:Op vrijdag 2 december 2016 19:17 schreef Chloroform het volgende:
Heb net 26 chocoladeletters gekocht, de jongen achter de kassa zat me echt aan te kijken van wtf ben jij voor vetzeug
Vind trouwens dat er in supermarkten opvallend weinig sint troep te koop is dit jaar.Zonder wrijving geen glans![]()
Wilde me al bijna bij voorbaat verontschuldigen en uitleggen dat het voor m'n mentorleerlingen is, maar ik dacht, laat maarOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Heb je voor iedereen de eerste letter van de naam gekocht?quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:18 schreef Chloroform het volgende:
Wilde me al bijna bij voorbaat verontschuldigen en uitleggen dat het voor m'n mentorleerlingen is, maar ik dacht, laat maarZonder wrijving geen glans![]()
Gevulde speculaas is gelukkig al maanden te koopquote:Op vrijdag 2 december 2016 19:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vind trouwens dat er in supermarkten opvallend weinig sint troep te koop is dit jaar.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Zit gewoon standaard in assortiment zeker.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gevulde speculaas is gelukkig al maanden te koop
Ja nee. Heb gewoon random 13 melk en 13 hazelnoot.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je voor iedereen de eerste letter van de naam gekocht?Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Zeker lekkerquote:Op vrijdag 2 december 2016 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik eet dat soms op brood, lekker man.Welkom op FOK!![]()
Okay. Hazelnoot is echtquote:Op vrijdag 2 december 2016 19:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja nee. Heb gewoon random 13 melk en 13 hazelnoot.
Helaas nietquote:Op vrijdag 2 december 2016 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit gewoon standaard in assortiment zeker.Zou dat wel hele jaar door kunnen eten tbh
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ook. Heb er nu trek in. Maar vanavond kaasknabbelsquote:Op vrijdag 2 december 2016 19:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Helaas nietZou dat wel hele jaar door kunnen eten tbh
Komquote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ok Rozevlaquote:Op vrijdag 2 december 2016 19:22 schreef Zosk het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik alweer moet schijten maar ben al twee keer geweest vandaag.![]()
Milliiieeessquote:Op vrijdag 2 december 2016 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook. Heb er nu trek in. Maar vanavond kaasknabbelsOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |