Heb je voor iedereen de eerste letter van de naam gekocht?quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:18 schreef Chloroform het volgende:
Wilde me al bijna bij voorbaat verontschuldigen en uitleggen dat het voor m'n mentorleerlingen is, maar ik dacht, laat maar
Gevulde speculaas is gelukkig al maanden te koopquote:Op vrijdag 2 december 2016 19:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vind trouwens dat er in supermarkten opvallend weinig sint troep te koop is dit jaar.
Zit gewoon standaard in assortiment zeker.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gevulde speculaas is gelukkig al maanden te koop
Ja nee. Heb gewoon random 13 melk en 13 hazelnoot.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je voor iedereen de eerste letter van de naam gekocht?
Jaquote:
Zeker lekkerquote:Op vrijdag 2 december 2016 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik eet dat soms op brood, lekker man.
Okay. Hazelnoot is echtquote:Op vrijdag 2 december 2016 19:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja nee. Heb gewoon random 13 melk en 13 hazelnoot.
Helaas nietquote:Op vrijdag 2 december 2016 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit gewoon standaard in assortiment zeker.
Ik ook. Heb er nu trek in. Maar vanavond kaasknabbelsquote:Op vrijdag 2 december 2016 19:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Helaas nietZou dat wel hele jaar door kunnen eten tbh
Komquote:
Ok Rozevlaquote:Op vrijdag 2 december 2016 19:22 schreef Zosk het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik alweer moet schijten maar ben al twee keer geweest vandaag.
Milliiieeessquote:Op vrijdag 2 december 2016 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook. Heb er nu trek in. Maar vanavond kaasknabbels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |